F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2012
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2012
Klasyfikacje generalne 2012
Statystyki z sezonu 2012

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Monza.
Gran Premio Santander d'Italia 20129 września
Autodromo Nazionale di Monza
Długość toru: 5,793 km
Liczba okrążeń: 53
Pełny dystans: 306,720 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:19,525 - Q1, Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:21,046 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
247,586 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Najszybsze okrążenia w wyścigu
P.NrKierowcaBolid Op. Czas okr.StrataOdstępKm/hOkr.
1.8Nico RosbergMercedes F1 W031:27,239--239,05453
2.15Sergio PerezSauber C311:27,5620,3230,323238,17253
3.7Michael SchumacherMercedes F1 W031:27,7180,4790,156237,74851
4.18Pastor MaldonadoWilliams FW341:28,0530,8140,335236,84451
5.4Lewis HamiltonMcLaren MP4-271:28,4271,1880,374235,84252
6.12Nico HulkenbergForce India VJM051:28,5781,3390,151235,44046
7.16Daniel RicciardoToro Rosso STR71:28,6211,3820,043235,32646
8.10Jerome d'AmbrosioLotus E201:28,6771,4380,056235,17752
9.1Sebastian VettelRed Bull RB81:28,7131,4740,036235,08246
10.19Bruno SennaWilliams FW341:28,7421,5030,029235,00552
11.5Fernando AlonsoFerrari F20121:28,8351,5960,093234,75944
12.6Felipe MassaFerrari F20121:28,9141,6750,079234,55033
13.3Jenson ButtonMcLaren MP4-271:28,9261,6870,012234,51931
14.14Kamui KobayashiSauber C311:29,0321,7930,106234,23939
15.21Witalij PietrowCaterham CT011:29,0661,8270,034234,15046
16.11Paul di RestaForce India VJM051:29,0681,8290,002234,14551
17.9Kimi RaikkonenLotus E201:29,1091,8700,041234,03752
18.2Mark WebberRed Bull RB81:29,2021,9630,093233,79343
19.20Heikki KovalainenCaterham CT011:29,3992,1600,197233,27846
20.25Charles PicMarussia MR011:29,7532,5140,354232,35844
21.24Timo GlockMarussia MR011:29,8882,6490,135232,00950
22.22Pedro de la RosaHRT F1121:30,3983,1590,510230,70051
23.23Narain KarthikeyanHRT F1121:31,0863,8470,688228,95744
24.17Jean-Eric VergneToro Rosso STR71:31,9624,7230,876226,7766
107% najlepszego czasu: 1:33,346

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
mmach1988, 09.09.2012 22:31[!]
Osobiście nie lubię kierowców przesadnie agresywnych. Jeżdżąc w F1 trzeba myśleć a nie tylko przeć do przodu. Czasem lepiej odpuścić. Gdyby wtedy na Spa Hamiton odpuścił to mógł zdobyć sporo punktów a tak wyjechał z niczym. Jak mówi stare przysłowie "na pierwszym okrążeniu wyścigu się nie wygra, ale można przegrać".

katinka -> Na Monzie też mógł ktoś ucierpieć.
MPOWER, 09.09.2012 22:49[!]
Cytat mmach1988 :
Osobiście nie lubię kierowców przesadnie agresywnych

Bez nich F1 byłoby nudne. Każdy kibic chcę agresywnych kierowców na torze.
A wypadki to część tej gry i tyle. Były, są i będą.

Cytat katinka :
Vettela, to nie wiem czemu ukarali,

Nie wiem. To musi być jakiś szwindel :P
A na poważnie....cały czas się nad tym zastanawiam, WHY ?
Może dlatego, że na stołku sędziowskim dzisiaj byli Włoch i Hiszpanka?

Cytat Spaju :
zresztą... jakby odpuścił, to by praktycznie jego wyścig został przegrany na starcie.

Na starcie się wyścigu nie wygrywa.

Cytat Spaju :
Jak dla mnie dziwne, że Vettel jakoś za wolno jechał w tej sekcji toru. Ferdek też nie pomyślał, że akurat Vettel może bronić wewnętrznej... z drugiej strony obrona Vettela skłoniła Alonso do ratowania się poboczem,

Alonso miał lepsze tempo. W tym samych sektorze Kimi stracił pozycję na rzecz Pereza. W tym samym sektorze jeżeli dobrze pamiętam Alonso sobie poradził z Schumacherem a Schumi z Raikkonenem.
Alonso się pchał w miejsce gdzie mógł ewentualnie wyprzedzać motocyklem bo tyle miał tam miejsca.
katinka, 10.09.2012 11:08[!]
@mmach1988, to prawda, tu na Monza też ktos mógł ucierpieć, ale wydaje mi sie, że chyba tak jak prawie w każdej takiej walce i kolizji, przeciez to duże prędkości, a wszystko dzieje sie w ułamkach sekund. Więc czy kierowcy powinni zrezygnować z walki na torze o pozycję?
Cytat :
Gdyby wtedy na Spa Hamiton odpuścił to mógł zdobyć sporo punktów a tak wyjechał z niczym.

@mmach1988, no nie wiem, myslę, że i tak Lewis by wyjechał z niczym. Albo mógł wtedy zjechać na trawę i przywalić w bandę lub odjąć trochę gazu, z tym że za Hamiltonem było tez chyba kilka innych bolidów i nie wiadomo, czy ci z tyłu zdążyliby wyhamować tak, by nie walnąć w Lewisa. Więc chyba LH za duzo opcji nie miał, aby uniknąć tej kolizji.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca