F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2012
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2012
Klasyfikacje generalne 2012
Statystyki z sezonu 2012

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Catalunya.
Gran Premio de España Santander 201213 maja
Circuit de Barcelona-Catalunya
Długość toru: 4,655 km
Liczba okrążeń: 66
Pełny dystans: 307,104 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:19,954 - Q2, Rubens Barrichello (Brawn), 2009
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:21,670 - Kimi Raikkonen (Ferrari), 2008
Największa średnia prędkość wyścigu:
198,102 km/h - Felipe Massa (Ferrari), 2007
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Najszybsze okrążenia w wyścigu
P.NrKierowcaBolid Op. Czas okr.StrataOdstępKm/hOkr.
1.10Romain GrosjeanLotus E201:26,250--194,29653
2.9Kimi RaikkonenLotus E201:26,9380,6880,688192,75850
3.5Fernando AlonsoFerrari F20121:27,3901,1400,452191,76146
4.1Sebastian VettelRed Bull RB81:27,7681,5180,378190,93565
5.2Mark WebberRed Bull RB81:27,8571,6070,089190,74244
6.18Pastor MaldonadoWilliams FW341:27,9061,6560,049190,63526
7.8Nico RosbergMercedes F1 W031:28,1501,9000,244190,10845
8.14Kamui KobayashiSauber C311:28,2662,0160,116189,85845
9.17Jean-Eric VergneToro Rosso STR71:28,3082,0580,042189,76854
10.11Paul di RestaForce India VJM051:28,3132,0630,005189,75744
11.6Felipe MassaFerrari F20121:28,4482,1980,135189,46747
12.16Daniel RicciardoToro Rosso STR71:28,5872,3370,139189,17044
13.15Sergio PerezSauber C311:28,6052,3550,018189,13220
14.3Jenson ButtonMcLaren MP4-271:28,6242,3740,019189,09141
15.20Heikki KovalainenCaterham CT011:28,7152,4650,091188,89750
16.21Witalij PietrowCaterham CT011:28,7732,5230,058188,77448
17.12Nico HulkenbergForce India VJM051:28,9122,6620,139188,47848
18.4Lewis HamiltonMcLaren MP4-271:28,9182,6680,006188,46650
19.24Timo GlockMarussia MR011:29,5993,3490,681187,03349
20.22Pedro de la RosaHRT F1121:30,7224,4721,123184,71854
21.7Michael SchumacherMercedes F1 W031:31,0894,8390,367183,9744
22.25Charles PicMarussia MR011:31,1364,8860,047183,87929
23.19Bruno SennaWilliams FW341:31,8225,5720,686182,50510
24.23Narain KarthikeyanHRT F1121:32,9036,6531,081180,38215
107% najlepszego czasu: 1:32,288

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Il Capitano, 13.05.2012 16:40[!]
Lotusy w końcówce naprawde wierzyły w pitstopy Maldonado i Alonso, jechali na 100%, gdyby Kimi zmienił dwa okrązenia wcześniej byłby na P2, Alonso nie miał juz opon. Martwi fakt, że Lotus był wolny w 3 krętym, ciasnym sektorze, co w perspektywie Monaco nie wróży zbyt dobrze
marla, 13.05.2012 16:51[!]
E20 szatan nie bolid :) McLareny w drugiej dziesiątce. Źle się dzieje.
kamil_zmc, 13.05.2012 17:00[!]
Znowu przez strategie uciekło im zwycięstwo. 2 okrążenia wcześniej do boksów i po wygraną. Szkoda
kaliberus, 13.05.2012 17:07[!]
@Il Capitano >sadze ze powodem byly krecone najlepsze czasy w ostatnich okrazeniach przez Lotus(y)
i jak pisze @kamil_zmc >to przyczynilo sie do tegosz wyniku
Pozdr..
xdomino996, 13.05.2012 17:41[!]
@marla McLaren Lewisa taki czas ma bo stategia była bardzo ryzykowna ale się opłaciła, ale czemu Jenson tak słabo to nie wiem
marla, 13.05.2012 17:46[!]
@xdomino996
Co prawda Jenson raczej nigdy porażającą prędkością nie grzeszył, ale dziś to już porażka. Nowe ustawienia ewidentnie mu nie leżą.
Kamikadze2000, 13.05.2012 17:49[!]
@xdomino996 - od początku o Buttona były problemy z balansem. A gdy są problemy z wozem, wówczas Jenson jest o klasę słabszy. W Australii wszystko grało i nie dał nikomu szans. Bahrajn i Hiszpania to walka z wozem i Brytyjczyk traci punkty. Podobnie było w BrawnGP - gdy wóz "jechał", nie dawał żadnych szans Bariczowi. Druga połowa sezonu to problematyczny wóz, który nie był właściwie rozwijany i wówczas Rubinho tak jakby przejął pałeczkę (np. Walencja). Chyba nowe poprawki po prostu źle wpłynęły na "Guzika". ;/
oxiplegatz, 13.05.2012 17:56[!]
@marla

Jenson powinien zacząć żałować, że go nie było na testach w Mugello.
marla, 13.05.2012 17:58[!]
@Kamikadze2000
Dokładnie tak jak piszesz. :/ W tamtym roku tez przecież stracił połowę sezonu przez podobne problemy i teraz znowu traci. Wielka szkoda, bo w aktualnym sezonie, gdzie opony odgrywają tak wielką rolę, Jenson z odpowiednimi dla niego ustawieniami mógłby bić resztę na głowę. Przed rozpoczęciem sezonu i po GP Australii ze 100% pewnością pisałam, że to będzie jego złoty czas. Czyżbym się przeliczyła? :/

@oxiplegatz
Ależ oczywiście, że powinien! Sama przecież mówiłam pisałam, że to nierozsądny pomysł, gdy pojawił się news o testerach McLarena w Mugello.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca