F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2013
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Korei Południowej
GP Japonii
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2013
Klasyfikacje generalne 2013
Statystyki z sezonu 2013

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Buddh.
Airtel Grand Prix of India 201327 października
Buddh International Circuit
Długość toru: 5,141 km
Liczba okrążeń: 60
Pełny dystans: 308,460 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:24,178 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:27,249 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011
Największa średnia prędkość wyścigu:
204,316 km/h - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.1S. VettelRed Bull RB9111:25,943411:24,568311:24,119512
2.9N. RosbergMercedes F1 W0471:25,8331061:25,304621:24,871521
3.10L. HamiltonMercedes F1 W0451:25,802951:25,259631:24,941520
4.2M. WebberRed Bull RB921:25,665531:25,097541:25,047717
5.4F. MassaFerrari F13841:25,7931091:25,389651:25,201319
6.7K. RaikkonenLotus E2161:25,819941:25,191661:25,248318
7.11N. HulkenbergSauber C3281:25,8831071:25,339671:25,334319
8.3F. AlonsoFerrari F138101:25,934321:24,885681:25,826615
9.6S. PerezMcLaren MP4-28131:26,107981:25,365691:26,153621
10.5J. ButtonMcLaren MP4-2811:25,57411101:25,4586101:26,487623
11.19D. RicciardoToro Rosso STR831:25,6738111:25,5196---14
12.14P. di RestaForce India VJM0691:25,9089121:25,7116---15
13.15A. SutilForce India VJM06151:26,1649131:25,7407---16
14.18J-E. VergneToro Rosso STR8141:26,1558141:25,7986---14
15.17V. BottasWilliams FW35161:26,1789151:26,1346---15
16.12E. GutierrezSauber C32121:26,0576161:26,3365---11
17.8R. GrosjeanLotus E21171:26,5777------7
18.16P. MaldonadoWilliams FW35181:26,8429------9
19.22J. BianchiMarussia MR02191:26,9708------8
20.21G. van der GardeCaterham CT03201:27,1056------6
21.20C. PicCaterham CT03211:27,4877------7
22.23M. ChiltonMarussia MR02221:28,1388------8
Najszybsze okrążenie: Sebastian Vettel (Red Bull RB9) - 1:24,119 w III bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:31,564

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
modlicha, 27.10.2013 07:05[!]
@Boom
O tym też gdzieś czytałem. Ferrari mogło tylko wystosować prośbę o wyjaśnienie sprawy flag.
W incydenty z udziałem Senny i Kobayashiego mogli interweniować tylko sędziowie lub bezpośrednio zainteresowane zespoły.
Wypowiedź Sauber też była, że walka nie była do końca fair, ale już jest po mistrzostwach i protestu składać nie będą.
Williams nie wiem czy coś komentował.
sstass, 27.10.2013 08:43[!]
@modlicha
Zgadza sie tylko zainteresowane zespoły mogły interweniowac. Specjalnie cofnałem sie rok wstecz i prosze pokaz mi wypowiedz Saubera ze walka nie do konca była fair. Bo z wypowiedzi Wiliamsa to ich wypowiedzi skłaniaja raczej do tego ze to była raczej ich wina. Z kolei w Sauberze nie znalazlem nawet zdania o zaistnialej sytuacji. Więc skoro zespoły i sędziowie nic z tym nie zrobili wiec chyba było wszystko ok. A pózniejsze analizy i szukanie dziury w calym to wygladalo jak odgrzewany kotlet. Pozdro
modlicha, 27.10.2013 08:54[!]
@sstass
Pisałem Ci, że w większości korzystam z portali anglojęzycznych. Tutaj coraz częściej tłumaczenie tego co mówią zespoły/kierowcy odbiega od znaczenia tego co mi przynajmniej wydaje się, że osoba wypowiadająca się chciała przekazać. Musiałbym spędzić teraz mnóstwo czasu, żeby poszukać. Szkoda mi go. Za chwilę wyścig :-)

Co do sytuacji z Senną to wg mnie na pewno nie było winy Senny - był po wewnętrznej na optymalnej linii jazdy, rewelacyjne wyprzedził dwa bolidy - jak mogli brać winę na siebie. Vettela też rozgrzeszam bo po pierwsze skupiony był na blokowaniu Raikkonena, którego miał z prawej po zewnętrznej. Do tego był bolid w środku między nim a Senną więc nie widział na pewno brazylijczyka.

Sytuacja z Kobayashim jest dla mnie wzorcowa jeśli chodzi o nowy przepis. Nie ma żadnego logicznego wytłumaczenia dlaczego sędziowie się tym nie zajęli, oprócz tego że nie było chętnych aby brać taki ciężar odpowiedzialności na swoje barki.
sstass, 27.10.2013 09:08[!]
@modlicha
Dobra nie bedziemy sie klocic, kazdy ma swoje zdanie na ten temat i tyle. W jednym napewno masz racje niedlugo wyścig. Jaki przewidujesz scenariusz??
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca