F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2013
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Korei Południowej
GP Japonii
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2013
Klasyfikacje generalne 2013
Statystyki z sezonu 2013

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Shanghai.
UBS Chinese Grand Prix 201314 kwietnia
Shanghai International Circuit
Długość toru: 5,451 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 305,066 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:33,185 - Q1, Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:32,238 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,313 km/h - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.10L. HamiltonMercedes F1 W0411:35,793311:35,078311:34,48439
2.7K. RaikkonenLotus E21121:37,046561:35,659321:34,761311
3.3F. AlonsoFerrari F13851:36,253321:35,148631:34,788312
4.9N. RosbergMercedes F1 W0421:35,959351:35,537341:34,86139
5.4F. MassaFerrari F13831:35,972341:35,403651:34,933312
6.8R. GrosjeanLotus E2181:36,929381:36,065361:35,36439
7.19D. RicciardoToro Rosso STR8111:36,993691:36,258671:35,998315
8.5J. ButtonMcLaren MP4-2871:36,667371:35,784682:08,673312
9.1S. VettelRed Bull RB961:36,537331:35,34369-413
10.11N. HulkenbergSauber C32101:36,9853101:36,261610-211
11.14P. di RestaForce India VJM06151:37,4783111:36,2876---9
12.6S. PerezMcLaren MP4-2891:36,9524121:36,3146---10
13.15A. SutilForce India VJM06141:37,3495131:36,4056---11
Wykluczeni z udziału w wyścigu
16P. MaldonadoWilliams FW35131:37,2814151:37,1396---10
15.18J-E. VergneToro Rosso STR8161:37,5086161:37,1996---12
16.17V. BottasWilliams FW35171:37,7693------3
17.12E. GutierrezSauber C32181:37,9905------5
18.22J. BianchiMarussia MR02191:38,7806------6
19.23M. ChiltonMarussia MR02201:39,5373------3
20.20C. PicCaterham CT03211:39,6146------6
21.21G. van der GardeCaterham CT03221:39,6606------6
22.2M. WebberRed Bull RB941:36,1483141:36,6793---6
Najszybsze okrążenie: Lewis Hamilton (Mercedes F1 W04) - 1:34,484 w III bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:42,499
 wykluczony z kwalifikacji z powodu niewystarczającej ilości paliwa w Q2, jednak dopuszczono go do wyścigu

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
SirKamil, 13.04.2013 12:30[!]
Cytat jawi1990 :
@SirKamil moim zdaniem koncówka była ciekawa,ale co by nam szkodziło gdyby zawodnicy byli jeszcze w stanie przejechac po jednym szybkim okrazeniu na tym samym komplecie opon?
Nic by nie szkodziło ale i nic by nie dało, bo to co najważniejsze, czyli walka o pozycje rozegrałaby się dokładnie w tym samym czasie.
jawi1990, 13.04.2013 12:33[!]
@IceMan11
tak, wiem dlaczego zrobili tak a nie inaczej ;) Po prostu rozważałem sytuacje w której opony zapewniają bardziej równe osiągi na trochę większej ilości okrążeń, tak że po wpadnięciu na metę zawodnik zaczyna odrazu kolejne szybkie kółko. Może to trochę oderwane od rzeczywistości, no ale cóż. Bo to co mieliśmy do tej pory też nie było specjalnie zajmujące jak zauważył Kamil, bo pierwsze okrążenie w q3 było przeważnie na komplecie używanym i dopiero kolejne na nowym komplecie tak naprawdę rozstrzygało o kolejności.
nickolas, 13.04.2013 12:50[!]
tak apropos fantastycznych pomysłów reformatorskich, też mam jednego DiTa:
Niech pola startowe rozdzielane są na podstawie czasów 3 okrążeń. Do tego na tym samym komplecie opon!
Jest Dobrze i Tanio ;-)

ps. jest dobra strona NUDY. Już drugi raz w tym sezonie podczas transmisji tv zrobiłem super kanapki.
SirKamil, 13.04.2013 12:57[!]
To diabelska modyfikacja niemniej piekielnych pomysłów na kwalifikacje z 2004/05 rok. Jak sobie przypomnę to dodawanie czasów... ;)
hamilton3, 13.04.2013 13:41[!]
hamilton - fenomenalnie
raikkonen - bardzo dobrze
alonso - dobrze
massa - też dobrze
vettel - katastrofa smoleńska xd
Webber -szkoda go
Simi, 13.04.2013 15:08[!]
@hamilton03
Vettel - katostrofa smoleńska? Oglądałeś w ogóle kwalifikacje? Katastrofa to by była, gdyby Vettel miał na tyle wolne tempo, ale (dla mnie - fana Alonso) niestety tak nie jest. Jego strategia może być opłacalna. Na ile? Tego nie wiemy. Może ci z przodu na początku narzucą na tyle mocne tempo, że Seba i tak nie powalczy o wygraną, a może będzie zupełnie na odwrót. Pozostaje nam przewidywać...a wszystko i tak okaże się jutro :)

Lewis pojechał bardzo dobre kółko, dobrze to wróży. Mercedes jest tu znakomicie dysponowany, widać ich siłę. Kimi niespodziewanie dobrze (jak na jego kwale), Fernando też bardzo przyzwoicie...no i po raz pierwszy od paru czasówek, wyżej od Massy.
Wielkie wrażenie zrobił Ricciardo, różnica między nim, a Vergne'em kolosalna...byleby się tylko nie pogubił jutro.

Co można przewidywać na jutro??? No właśnie, tego nie wiemy. Hamilton na pewno zrobi to, na co maszyna pozwoli. Czytaj - jeśli zużycie opon będzie optymalne, możemy się spodziewać bardzo wczesnego (dla niedowiarków) zwycięstwa Lewisa w nowych barwach. Ale nie wiemy jak będzie wyglądała degradacja ogumienia w czołowych bolidach. Kimi i Fernando mogą się okazać bardzo mocni, bo obaj mają niezłe tempo wyścigowe..powtórka z Australii??To tylko jeden z wielu scenariuszów. Nie zapominajmy także o Vettelu - Red Bull niezupełnie pokazał co ma w zanadrzu, ale myślę, że nie są daleko przed całą resztą - mogą być trochę za najszybszymi. Ale Vettela trzeba brać pod uwagę, to na pewno.
hamilton3, 13.04.2013 16:49[!]
Simi
Zobaczymy jutro !!!!!!!!!!!!!!
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca