F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2013
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Korei Południowej
GP Japonii
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2013
Klasyfikacje generalne 2013
Statystyki z sezonu 2013

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Gilles Villeneuve.
Grand Prix du Canada 20139 czerwca
Circuit Gilles Villeneuve
Długość toru: 4,361 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 305,270 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:12,275 - Ralf Schumacher (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:13,622 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
207,165 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Sebastian Vettel
Red Bull 70 okr. 1h32m09,143
2.
Fernando Alonso
Ferrari 70 okr. +0:14,408
3.
Lewis Hamilton
Mercedes 70 okr. +0:15,942
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=1Sebastian VettelRed Bull RB9701h32m09,1432
2.43Fernando AlonsoFerrari F13870+0:14,4082
3.110Lewis HamiltonMercedes F1 W0470+0:15,9422
4.12Mark WebberRed Bull RB970+0:25,7312
5.19Nico RosbergMercedes F1 W0470+1:09,7253
6.118Jean-Eric VergneToro Rosso STR8691 okr. (1 okr.)2
7.1014Paul di RestaForce India VJM06691 okr. (09,385)1
8.84Felipe MassaFerrari F138691 okr. (01,994)2
9.17Kimi RaikkonenLotus E21691 okr. (02,691)1
10.215Adrian SutilForce India VJM06691 okr. (02,479)3
11.16Sergio PerezMcLaren MP4-28691 okr. (01,285)2
12.25Jenson ButtonMcLaren MP4-28691 okr. (02,622)1
13.98Romain GrosjeanLotus E21691 okr. (12,504)2
14.1117Valtteri BottasWilliams FW35691 okr. (21,952)2
15.419Daniel RicciardoToro Rosso STR8682 okr. (1 okr.)2
16.316Pastor MaldonadoWilliams FW35682 okr. (35,425)3
17.222Jules BianchiMarussia MR02682 okr. (21,717)1
18.=20Charles PicCaterham CT03673 okr. (1 okr.)2
19.123Max ChiltonMarussia MR02673 okr. (21,143)1
20.512Esteban GutierrezSauber C3263wypadek2
Niesklasyfikowani
11Nico HulkenbergSauber C3245kolizja z van der Garde2
21Giedo van der GardeCaterham CT0343kolizja z Hulkenbergiem4
Najszybsze okrążenie: Mark Webber (Red Bull RB9) - 1:16,182 na 69 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 198,760 km/h

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
MPOWER, 10.06.2013 14:00[!]
@THC-303
Napisałeś
Cytat :
Kolejny raz położona lacha na przepisy i jedziemy jak mi wygodnie.

Więc użyłem sarkazmu
Cytat :
Tak, Kimi nie ma co robić tylko specjalnie będzie łamał przepisy aby dostać karę?:) Jaja sobie chyba robisz.

Kimi nie postawił lachy na to. On walczy o tytuł a nie o o pierwszą dziesiątkę. Nie zrobił tego po to aby dostać karę.
Co do innych wypowiedzi - nie wtrącam się. Nie mam czasu na przepychanki. Raikkonen zawinił w Kanadzie ale to nie miało wpływu na wynik. Zgadzam się z @bohdi, który pisał to na forum. Kara tak ale nie 2 miejsca w tył. Kasa, reprymenda ok. Ponadto zespół zawinił. Kimiego nie było w F1 w 2010r a ten manewr był dla niego jak poranne siusiu - czyli normalka. Mógł mu zespól przez radio przypomnieć o tym. Chyba, że uznali że Kimi wie co robi ;)
O kotach to zły przykład. Bo to jest jak 2x2 :) Interpretacja sytuacji czy przepisów, które nie są dosłowne należą do Nas. I każdy ma prawo je interpretować na swój sposób. (np Perez w Monaco).
Cytat :
Ja wszystkie obrazki. Trzeba patrzeć na sytuację od momentu ataku Pereza do zderzenia ze ścianą całościowo. Atak był głupotą Pereza, ale potem stopniowo Kimi dokłada swoje.

Wkleiłem Ci linka abyś cały temat prześledził. Jeżeli to za mało masz na forum tutaj również zdjęcia, ujęcia czy filmiki z tej sytuacji.
Tyle. Koniec OT. Pozdrawiam.
THC-303, 10.06.2013 14:21[!]
Cytat :
Interpretacja sytuacji czy przepisów, które nie są dosłowne należą do Nas. I każdy ma prawo je interpretować na swój sposób. (np Perez w Monaco).

Perez w Monako to interpretacja. Nie zgadzam się z Twoją, ale jest to interpretacja i masz do niej prawo.

Kolejność wyjazdu z PL jest ściśle określona przepisami, a nie interpretujemy kto jest winny. Racja jest jedna.

Co do za wysokiej kary to on dostał 1 (słownie jedno) miejsce w tył. Surowa kara to nie jest. W mojej interpretacji :P
MPOWER, 10.06.2013 14:42[!]
@THC-303
Cytat :
Kolejność wyjazdu z PL jest ściśle określona przepisami, a nie interpretujemy kto jest winny. Racja jest jedna.

O tym nawet nie wspomniałem, bo kara jest słuszna. Nie zgadzam się z jej wymiarem i z Twoim osądem, że Kimi ma wszystko gdzieś, nawet przepisy.
Co do reszty - tylko krowa nie zmienia swoich poglądów. Dlatego podałem Ci "namiary" abyś na spokojnie przejrzał te tematy. Do dziś pamiętam jak nie zgadzałem się z karą Vettela na Monzy w 2012r jak "wypchnął" Alonso. Ale po rozmowach, spojrzeniu tego na spokojnie i wymiany pogladów na F1WM zmieniłem zdanie.
Szczerze, za Monaco byłem zły na Fina. Juz pierwszy chciałem tutaj napisać, że Kimi sam sobie naskrobał. Ale po spokojnym przeanalizowaniu i wymianie zdań - okazało się, że powinienem być zły tylko na Pereza. A na marginesie - do dzisiaj jeszcze wiele osób twierdzi, że na Suzuce w 2012r to Kimi jest tylko winny zakończenia wyścigu Alonso, co nie jest prawdą.

Dzięki za rozmowę. Pzdr!
Viewer, 10.06.2013 16:57[!]
Cytat derwisz :
WEB zaczął nawet odjeżdżać Hiszpanowi i gdyby nie zderzenie z maruderem prawdopodobnie ukończyłby wyścig oczko przed Fernandem.


To zderzenie nie zepsulo Markowi tempa wyscigowego w moim mniemaniu, bo pozniej rowniez krecil swietne czasy. Tylko, ze nie jechal rowno, tylko bardzo nieregularnie, dzieki czemu Alonso mu uciekal. Skoro bylby w stanie odjechac gdyby nie wypadek, to dlaczego po stracie pozycji nie potrafil trzymac sie za Alonso? Bo nie wierze, ze ta kolizja tak diametralnie zmienila regularnosc jazdy Webbera (bo czasy wciaz potrafil wyciagnac na poziomie FL).
derwisz, 10.06.2013 18:01[!]
@Viewer Tu nie ma nic do wierzenia. Fakty są takie, że ALO zaczął tracić dystans do WEB i tuz przed zderzeniem miał kilka sekund w plecy i nawet polsatowcy nie wiedząc o zderzeniu WEB zdziwili się, że Hiszpan tak szybko tę stratę odrobił

Zderzenie na pewno miało spory wpływ na tempo (aerodynamika, opony) Webbera. Redbullowcy wspominają o tym w wypowiedziach po wyścigu.
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca