F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2013
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Korei Południowej
GP Japonii
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2013
Klasyfikacje generalne 2013
Statystyki z sezonu 2013

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Gilles Villeneuve.
Grand Prix du Canada 20139 czerwca
Circuit Gilles Villeneuve
Długość toru: 4,361 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 305,270 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:12,275 - Ralf Schumacher (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:13,622 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
207,165 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.1S. VettelRed Bull RB911:22,3181031:28,166811:25,425725
2.10L. HamiltonMercedes F1 W0461:23,8011311:27,6491121:25,512731
3.17V. BottasWilliams FW3541:23,4461341:28,4191031:25,897730
4.9N. RosbergMercedes F1 W0471:23,8401251:28,4201241:26,008832
5.2M. WebberRed Bull RB931:23,2471121:28,1451151:26,208830
6.3F. AlonsoFerrari F13821:23,2241281:28,7881161:26,504730
7.18J-E. VergneToro Rosso STR8101:24,1591261:28,5271271:26,543832
8.15A. SutilForce India VJM06141:24,5511191:28,7991081:27,348829
9.7K. RaikkonenLotus E21131:24,4511271:28,6671291:27,432832
10.19D. RicciardoToro Rosso STR8151:24,77012101:29,35911101:27,946831
11.11N. HulkenbergSauber C3281:23,89911111:29,43511---22
12.6S. PerezMcLaren MP4-28111:24,17612121:29,76111---23
13.16P. MaldonadoWilliams FW35161:24,77613131:29,91711---24
14.5J. ButtonMcLaren MP4-2891:24,02112141:30,06810---22
15.12E. GutierrezSauber C32121:24,40812151:30,31512---24
16.4F. MassaFerrari F13851:23,73512161:30,3548---20
17.14P. di RestaForce India VJM06171:24,90812------12
18.8R. GrosjeanLotus E21181:25,71613------13
19.20C. PicCaterham CT03191:25,62610------10
20.22J. BianchiMarussia MR02201:26,50812------12
21.23M. ChiltonMarussia MR02211:27,06212------12
22.21G. van der GardeCaterham CT03221:27,11010------10
Najszybsze okrążenie: Sebastian Vettel (Red Bull RB9) - 1:22,318 w I bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:28,080
 kara obniżenia pozycji startowej o 2 miejsca za nieprawidłowe ustawienie się na wyjeździe z alei serwisowej w Q2
 kara obniżenia pozycji startowej o 10 miejsc za kolizję z Ricciardo w GP Monako

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
mateuszKM, 08.06.2013 22:13[!]
@THC-303 Może chodzi o "ściganie się" przy wyjeździe z pit lane?
ROOK, 08.06.2013 22:22[!]
@THC-303:
. Wjeżdżali „na suwak” „na trzeciego”… :)



. No i Button przez nich Qual zawalił, choć więcej tu winy zespołu, bo miał dziurę, a chyba go nie dość poganiali, no i się biedaczek nie załapał… :)

(oczywiście to tak żartem, bo wcześniej też nie wyciskał mocarnych czasów).
THC-303, 08.06.2013 22:36[!]
Oczywiście tak. Zanim sprawdziłem o co dokładnie chodzi napisałem pierwsze doniesienia po prostu :)
botorf1, 08.06.2013 22:41[!]
Nie wiadomo czy Rosberg nie dostanie kary, bo "narobił sporo bydła" pod koniec Q1.
ROOK, 08.06.2013 22:52[!]
. Z innych ciekawostek przed jutrzejszym wyścigiem:

. . – Grosjean będzie się przebijał – może nabałaganić…

. . – Webber może zaspać na starcie, a tuż za nim „ToroRosiak” – na pewno nie chciałby mu zrobić problemu. ;)

. . – Wszystko to szansa dla Alonso, ale i tak najbardziej miło będzie zobaczyć pojedynek w I. rzędzie…
MPOWER, 09.06.2013 08:08[!]
@Simi
Nie wiem ile piw wieczorem wciągnąłeś ale napisałeś bezsensu :) Przecież od początku sezonu wiadomo, że RBR i Merc lepiej dogrzewają opony a Ferrari i Lotus mają z tym problem. Gdy tylko widzę mokre warunki to wiem, że Lotus za wiele nie ugra. Ferrari to samo. I tak było wczoraj.
Gratulacje dla Bottasa!
Simi, 09.06.2013 11:50[!]
http://www.f1.v10...moja,wina,99043.html - dla niedowiarków, Alonso potrafi się przyznać do błędu.

@MPOWER
Nie piję piwa, natomiast chyba z Twoim myśleniem nie jest w tym momencie najlepiej ;)
Przypuszczam, że chodzi Ci o Twój niesławny cytat w mojej interpretacji? Cóż, chodzi mi po prostu o fakt jak dużą przewagę ma teraz Vettel. Teraz, na torze na którym Ferrari mogłoby być bardzo mocne, wszystko sprzyja RBR-owi, bo pada deszcz. Już nie tak daleko azjatyckie wyścigi i mamy pozamiatane. Nie pomylę się i tym razem ;)
MPOWER, 09.06.2013 12:03[!]
@Simi
Tak, miałem na myśli ten cytat :) I już tłumaczyłem jego charakter. Jeżeli w tamtym sezonie Alonso przegrał tytuł takim wolnym bolidem w ostatnim wyścigu, to mając taki w tym sezonie powinien wygrać. Warunki są jakie są. Wiesz komu kibicuję i jak widać, taki sam ma problem Ferrari jak Lotus.
W tym artykule, który to wkleiłeś link Ferdek powiedział
Cytat :
„Niektórymi bolidami można doprowadzić je do właściwej temperatury bardzo szybko, ale te wozy potem mają problemy w wyścigu, bo niszczą opony. W przypadku naszego auta i samochodu Lotusa jest odwrotnie.

Co w sumie to wyżej napisałem :)
A co do przyznania się do błędu :P? A co miał powiedzieć jak to było widoczne? Miał kłamać :P?
Simi, 09.06.2013 12:10[!]
@MPOWER
Tak, w normalnych warunkach powinien być mistrzem. Ale na razie szczęście jest po stronie Vettela i on z pewnością to wykorzysta. Niestety dla mnie, jako fana Alonso.
Tak, wiem dlaczego Alonso był dopiero na P6. Niestety, to jest po prostu pech! Bo myślę, że na suchym mógłby powalczyć, nawet o pierwszą linię.
No wiesz, mógłby o tym w ogóle nie mówić i powiedzieć tylko o niesprzyjających warunkach ;)
MPOWER, 09.06.2013 12:20[!]
Cytat Simi :
Niestety, to jest po prostu pech! Bo myślę, że na suchym mógłby powalczyć, nawet o pierwszą linię.

Wątpie. Ani Kimi ani Alonso nie daliby rady. Było za zimno. To nie są warunki dla Lotusa ani Ferrari.Tak czy siak, dla nich znowu byłoby do podziału P5/P6.
To samo wyścig. Jeżeli nie wyjdzie słońce i nie zrobi się cieplej - Alonso ani Kimi wiele nie zdziałają, bo stracą największą zaletę - oszczędzanie opon w stosunku do Merca i RBR.
Simi, 09.06.2013 13:44[!]
@MPOWER
No więc właśnie, to jest pewnego rodzaju pech - szczęście jest po prostu po stronie rywala. Red Bull jest po prostu szybszy i gdy warunki sprzyjają oszczędzaniu opon, Ferrari i Lotus są po prostu zbyt wolne. Dlatego też nie mam wątpliwości kto będzie mistrzem. Red Bull ma najlepszy pakiet na tą chwilę.
derwisz, 09.06.2013 14:37[!]
A ja powiem inaczej. Nikt tak genialnie nie dogaduje się ze sprzętem jak Adrian Newey. To jest człowiek ,który błyskawicznie wyciąga wnioski. Nawet jeżeli momentami jego wózek nie bije na głowę rywali to można być pewnym, że za jeden dwa wyścigi będzie to robił.

Wyniki bardzo przeciętnego Webbera i i solidnego średniaka Vettela tylko to potwierdzają i to od 4 sezonów.
IceMan11, 09.06.2013 15:26[!]
@Simi
Bezedury. To Vettel ma swego rodzaju pecha jak jest sucho? Co to w ogóle za bzdury? W zeszłym roku to właśnie Ferrari świetnie radziło sobie na deszczu stąd też 2PP Alonso w deszczu, ale wtedy to tylko jego zasługa była. Teraz nagle pech, bo pada? Albo niech pokaże swój kunszt, albo zeszłoroczny model nie był taki zły jak wielu tu próbuje wciskać. Albo też przestańcie pisać bzdury. Każdy ma takie same warunki, aby się do nich przystosować. Pecha to miał w Bahrajnie, gdy mu się lotka nie chciała zamknąć, a nie dlatego, że pada...
adnowseb, 09.06.2013 16:13[!]
@derwisz
Adrian nie jest jedynym geniuszem w tym sporcie.Ale to prawda co piszesz, na chwilę obecną nie ma sobie równych.
Wnioskuję,że typujesz wygraną RBR w Kanadzie .Ja liczę,że po raz kolejny Seba nie da rady na tym torze.:)
Edit:
Odpuściłem sobie krytykę Vettela,choć dalej bardzo go nie lubię. Jedno ale doceniam: On w ''średnim'' zespole,w pierwszym wyścig ,do tego na mokro, słabo nie wypadł. Średniacy tego nie potrafią :)
W STR tez pokazał ''pazur''. Ale dość pochwał,bo klawiatura mi się aż psuje :))
Simi, 09.06.2013 16:38[!]
@IceMan11
Nie rozumiesz moich intencji i to jest Twój problem. Pech powinien być napisany "pech". Wiadomo, że nie chodzi tu o typowy pech, w stylu Bahrajnu. Ale pewnego rodzaju niefartem jest fakt, że na torze, na którym Ferrari jest zwyczajowo szybkie, akurat pada, przez co atuty F138 są znacznie mniej przydatne. Po prostu Red Bull lepiej sobie radzi na mokrym i tyle. To ich przewaga i to właśnie sprawia, że są najlepsi. Mają lepszy pakiet od Ferrari, które w takich warunkach jak te wczorajsze wypada blado.

P.S. - nie rozumiem dlaczego tak ujadasz. Dałbyś sobie trochę na wstrzymanie, bo ciskasz piorunami zawsze kiedy tylko nie podoba Ci się inne zdanie. Może byłbyś szczęśliwy gdybyś pisał tu sam, co?
Nie rozumiem takich ludzi jak Ty. Po grzyba wdajesz się w ogóle w dyskusje?
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca