F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2014
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Rosji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2014
Klasyfikacje generalne 2014
Statystyki z sezonu 2014

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hockenheim.
Grosser Preis Santander von Deutschland 201420 lipca
Hockenheimring
Długość toru: 4,574 km
Liczba okrążeń: 67
Pełny dystans: 306,458 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:13,306 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:13,780 - Kimi Raikkonen (McLaren), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
215,852 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Start Pit-stop 1 Pit-stop 2 Pit-stop 3 Suma 
1.Rosberg SMu Mn (15) Mn (41)  2 
2.Bottas SMn Mn (15) Mu (40)  2 
3.Hamilton Mn Mn (26) SMn (42) SMn (50) 3 
4.Vettel SMu Mn (14) SMu (34) Mu (45) 3 
5.Alonso SMu Mn (12) Mn (33) SMu (55) 3 
6.Ricciardo SMu Mu (13) SMu (35) Mn (46) 3 
7.Hülkenberg SMu Mn (14) Mn (39)  2 
8.Button SMn Mn (13) Mn (31) SMu (61) 3 
9.Magnussen SMu Mn (1) Mn (29) SMu (53) 3 
10.Perez SMu Mn (14) Mn (34) SMu (52) 3 
11.Räikkönen Mn SMn (20) Mu (34) SMu (53) 3 
12.Maldonado SMn SMn (18) Mn (38)  2 
13.Vergne SMn Mn (13) SMn (37) Mn (49) 3 
14.Gutierrez SMu SMn (14) Mn (31) Mn (50) 3 
15.Bianchi SMn Mn (20) SMn (45)  2 
16.Kobayashi SMn Mn (15) Mn (32) SMn (48) 3 
17.Chilton SMn Mn (16) Mn (32) SMn (47) 3 
18.Ericsson SMn S&G (3) Mn (18) SMn (41) 3 
Niesklasyfikowani
Sutil SMn Mn (16) Mn (32) Mu (47) 3 
Kwiat SMn Mn (9) Mn (32)  2 
Grosjean Mn SMn (24)   1 
Massa SMu    0 
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.

SM = Supermiękka mieszanka
M = Miękka mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
S&G = Kara 10-sekundowego postoju w boksie


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Warunki były o wiele chłodniejsze niż dotychczas, zatem jeśli chodzi o zachowanie ogumienia, zespoły operowały w nowych dla siebie warunkach. Byliśmy świadkami wyrównanej rywalizacji – czasami bardzo zaciętej – i miało to także wpływ na zużycie opon i degradację. Zgodnie z przewidywaniami, stosowano strategię dwóch lub trzech pit stopów. Dwaj kierowcy z pierwszej trójki – w tym zwycięzca – zjechali tylko po dwa razy. Hamilton co prawda zatrzymał się o jeden raz więcej niż jego bezpośredni rywale, ale dzięki strategii liczył się w walce mimo startu z końca stawki. Nasz wybór miękkiej i supermiękkiej mieszanki zapewnił dużo akcji oraz wiele emocjonujących pojedynków od startu do mety – chociaż kierowcy stosowali bardzo zróżnicowane strategie”.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca