F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2014
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Rosji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2014
Klasyfikacje generalne 2014
Statystyki z sezonu 2014

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Monza.
Gran Premio d'Italia 20147 września
Autodromo Nazionale di Monza
Długość toru: 5,793 km
Liczba okrążeń: 53
Pełny dystans: 306,720 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:19,525 - Q1, Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:21,046 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
247,586 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=44Lewis HamiltonMercedes F1 W05 Hybrid531h19m10,2361
2.=6Nico RosbergMercedes F1 W05 Hybrid53+0:03,1751
3.119Felipe MassaWilliams FW36 53+0:25,0261
4.177Valtteri BottasWilliams FW36 53+0:40,7861
5.43Daniel RicciardoRed Bull RB1053+0:50,3091
6.21Sebastian VettelRed Bull RB1053+0:59,9651
7.311Sergio PerezForce India VJM07 53+1:02,5181
8.222Jenson ButtonMcLaren MP4-29 53+1:03,0631
9.27Kimi RaikkonenFerrari F14 T53+1:03,5351
10.520Kevin MagnussenMcLaren MP4-29 53+1:06,1711
11.1026Daniił KwiatToro Rosso STR953+1:11,1841
12.127Nico HulkenbergForce India VJM07 53+1:12,6061
13.125Jean-Eric VergneToro Rosso STR953+1:13,0931
14.213Pastor MaldonadoLotus E22521 okr. (1 okr.)1
15.199Adrian SutilSauber C33 521 okr. (11,784)1
16.18Romain GrosjeanLotus E22521 okr. (24,206)1
17.110Kamui KobayashiCaterham CT05521 okr. (30,529)1
18.117Jules BianchiMarussia MR03 521 okr. (13,106)1
19.-9Marcus EricssonCaterham CT05512 okr. (1 okr.)1
20.521Esteban GutierrezSauber C33 512 okr. (09,117)3
Niesklasyfikowani
14Fernando AlonsoFerrari F14 T28jednostka napędowa1
4Max ChiltonMarussia MR03 5wypadł z toru0
Najszybsze okrążenie: Lewis Hamilton (Mercedes F1 W05 Hybrid) - 1:28,004 na 29 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 232,450 km/h
 kara 5-sekundowa za wypchnięcie Bottasa z toru
 kara doliczenia 20 sekund do rezultatu za kolizję z Grosjeanem

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
macieiii, 09.09.2014 00:26[!]
@modlicha

Cytat :
Vettel popełnił koszmarny błąd w ocenie odległości i opóźnił hamowanie prawie nie mieszcząc się w zakręcie.

Akurat to był jeden z lepszych jego manewrów w walce. Za dużo do powiedzenia nie miał, ale hamowanie było opóźnione i sądzę że to było specjalnie. Mając za rywala Ricciardo który zupełnie lepiej radzi sobie w z tym bolidem Niemiec nie oddaje pola łatwo i to się chwali.
modlicha, 09.09.2014 07:20[!]
@macieiii

Więc jeśli to nie błąd, tylko zrobił to specjalnie to ryzykował kolizję lub wypchnięcie z toru Riccardo. Australijczyk ma jednak niesamowity przegląd sytuacji. I całe w tym szczęście. Takiej jazdy na centymetry i pomysłowych manewrów przy wyprzedzaniu to już dawno F1 nie widziała. Dla mnie Riccardo staje się pomału idolem, nie chce używać słowa geniusz, ale no kurde jakoś tak samo już mi się napisało... ;-)

Zawsze pisałem, że Vettel jest kierowcą z drugiej części Top10 i to się potwierdza. Przez 4 lata był po prostu we właściwym miejscu. Teraz na tle Riccardo, którego forma rośnie wygląda na prawdę blado.
derwisz, 09.09.2014 09:32[!]
A cóż to za gadanie i usprawiedliwianie kierowcy, tym że nie radzi sobie ze sprzętem na którym pracuje?
Przecież dopóki RIC nie dostał pozwolenia by "wmieszać się w tę bijatykę" i zacząć swój marsz do przodu komentatorzy uznawali, że Vettel jedzie bardzo dobry wyścig. Gdyby nie było porównania z Ricciardo i Vetttel ukończyłby wyścig oczko wyżej przed partnerem z zespołu to nikt by nie zauważył jego słabej postawy a byłyby gratulacje, ze pojechał na maksa przegrywając jedynie z tymi z którymi nie miał szansy nawiązania walki.

Podobnie rzecz się ma z całym obecnym sezonem. Vettel jeździ na poziomie do którego przyzwyczaił nas w poprzednich latach. Jego problemem nie jest niewygodny bolid tylko punkt odniesienia jakim są doskonałe występy Ricciardo, który pokazuje ile w istocie może wycisnąć z bolidu Red Bulla dobry kierowca. O ile jeszcze w Q gdzie trzeba przejechać jedno perfekcyjne okrążenie i gdzie nie przeszkadzają rywale i nie trzeba oszczędzać opon VET jakoś sobie radzi to na torze w walce bark w bark na długim dystansie gdzie liczą się umiejętności ponosi klęskę za klęską Tu nie ma mowy o przypadku. RIC jest po prostu dożo lepszym kierowcą i sądzę, że kiedy poprawi starty i nabierze doświadczenia jego dominacja nad VET może być w przyszłości jeszcze większa.
macieiii, 09.09.2014 14:48[!]
Moze i ryzykowal kolizje, ale postawa byla odpowiednia, bo odpuszczanie gdy rywal nie ma przewagi w zakrecie to zachowanie typowe dla nr. 2. Vettel cala kariere obrywa od antyfanow a tegoroczna konstrukcja ktora mu nie pasuje wcale nie potwierdza geniuszu Ricciardo (gosc na pewno jest bardzo dobry). Vettel najpierw byl gowniazem, teraz jest mistrzem ktory nie zasluguje na tytuly. Nie wiem kto niektorym podpowiada ale rozsadek to nie jest.
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca