F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2014
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Rosji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2014
Klasyfikacje generalne 2014
Statystyki z sezonu 2014

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Silverstone.
Santander British Grand Prix 20146 lipca
Silverstone Circuit
Długość toru: 5,891 km
Liczba okrążeń: 52
Pełny dystans: 306,227 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:29,607 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2013
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:33,401 - Mark Webber (Red Bull), 2013
Największa średnia prędkość wyścigu:
215,683 km/h - Mark Webber (Red Bull), 2012
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.544Lewis HamiltonMercedes F1 W05 Hybrid522h26m52,0942
2.1277Valtteri BottasWilliams FW36 52+0:30,1351
3.53Daniel RicciardoRed Bull RB1052+0:46,4951
4.122Jenson ButtonMcLaren MP4-29 52+0:47,3901
5.31Sebastian VettelRed Bull RB1052+0:53,8642
6.1014Fernando AlonsoFerrari F14 T52+0:59,9461
7.220Kevin MagnussenMcLaren MP4-29 52+1:02,5631
8.427Nico HulkenbergForce India VJM07 52+1:28,6921
9.=26Daniił KwiatToro Rosso STR952+1:29,3402
10.=25Jean-Eric VergneToro Rosso STR9511 okr.1
11.411Sergio PerezForce India VJM07 511 okr.1
12.18Romain GrosjeanLotus E22511 okr.1
13.=99Adrian SutilSauber C33 511 okr.1
14.217Jules BianchiMarussia MR03 511 okr.1
15.710Kamui KobayashiCaterham CT05502 okr.2
16.14Max ChiltonMarussia MR03 502 okr.3
17.313Pastor MaldonadoLotus E2249wydech1
Niesklasyfikowani
6Nico RosbergMercedes F1 W05 Hybrid28skrzynia biegów1
9Marcus EricssonCaterham CT0511zawieszenie1
21Esteban GutierrezSauber C33 9kolizja z Maldonado0
19Felipe MassaWilliams FW36 0kolizja z Raikkonenem0
7Kimi RaikkonenFerrari F14 T0wypadek/kolizja z Massą0
Najszybsze okrążenie: Lewis Hamilton (Mercedes F1 W05 Hybrid) - 1:37,176 na 26 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 125,103 km/h
  kara 5-sekundowa za start z niewłaściwej pozycji
 kara przejazdu przez boksy za wjazd do alei serwisowej podczas czerwonej flagi

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
oxiplegatz, 07.07.2014 03:15[!]
@botorf1
Dzięki za wyjaśnienie, widocznie do mnie ta zmiana w przepisach przed tym sezonem nie dotarła.
marios76, 07.07.2014 08:45[!]
@juutuu Widzę, że kolega krótko ogląda wyścigi i niewiele, albo przeszkadzają braki w wyobraźni. Myślisz, że kierowcy w F1 mają minutę na reakcje? Obserwują tor, bolid przed sobą coś w kokpicie i lusterka, a decyzje podejmują po analizie sytuacji trwającej ułamki sekundy... Znajdź w necie ten wypadek, przyglądnij się na spokojnie i wtedy OBIEKTYWNIE oceń.
Kamikadze2000, 07.07.2014 12:55[!]
@iceneon - zawsze uważałem, choć nie zawsze tak to wygląda z moich wpisów, iż kierowca stanowi drugorzędną sprawę w kwestii walki o tytuł. Dlatego też wartość tytułu mistrzowskiego kierowców stawiam zdecydowanie niżej, aniżeli konstruktorów. Z logicznego punktu widzenia, zwłaszcza patrząc na tegoroczną rywalizację, ten pierwszy z tytułów właściwie można by było uznać za marginalny. Ale to tylko subiektywna opinia... ;) Oczywiście nie można postawić na kogoś pokroju Sutila, choć w tegorocznym W05 i On wygrywałby wyścigi. Największy udział w sukcesie mają jednak inżynierowie. To tam budowany jest sukces. Na torze można rzec jest wyłącznie wyegzekwowanie ciężkiej pracy zespołu. Dochodzą jeszcze mechanicy, wykonujący m.in. pracę w boksach. Dlatego też ewentualne ich błędy uważam za część rywalizacji... błąd kierowcy jest z kolei krzywdzący dla tamtych ludzi. Więc tak na prawdę wszystko działa w dwie strony. Bo F1 to sport drużynowy, a nie indywidualny. Choć jak się spojrzy na obecny, nawet klasyczny sport, to zawodnik bez ludzi, którzy za nim stoją m.in. fizjoterapeuci czy osobiście trenerzy oraz psycholodzy sportowi, to na sukces ma małe szanse. ;) Ale suma sumarum bardzo szybko przestałem traktować F1 jako "sport, którym ścigają się kierowcy". Jest czymś więcej - "w pewnym sensie sport, w którym mamy czynnik indywidualny, ale przede wszystkim drużynowy"... :) Pzdr :))

@RY2N - to jest rywalizacja sportowa, a nie przejażdżka samochodem cywilnym... ;) Gdyby jechał pasywnie, to straciłby szybko dystans do czołówki - każdemu zależy na tym, aby jak najszybciej wyprzedzić wolniejszych... ;) Więc nie wiem, skąd takie głupoty... ;) Kamui widział wszystko lepiej, był z przodu. Felipe zobaczył Kimiego w ostatniej chwili. Być może jego reakcja uratowała Finowi życie.
RY2N, 07.07.2014 15:26[!]
@Kamikadze2000
zgadzam się, że reakcja Massy uratowała Kimiemu zycie, ale cały czas twierdzę, że nierozważne jest jechanie na pierwszym okrążeniu za kimś tak blisko, żeby nam zasłaniał całkowicie widok. I to do tego stopnia, że nie zauważamy wyjazdu zawodnika daleko poza tor, potem poworotu, wielkiego skoku, serii niekontrolowanych wahnięć, kolejnego wyjazdu poza tor, potężnego dzwona o bariery i przejazdu w poprzek toru z jednoczesną rotacją. Toż to razem trwało z 15-20 sekund i jak zwykle inni dali radę tylko Massa, hamując spowodował obrót bolidu i niekotrolowany poślizg. Ale OK, może się go czepiam, po prostu nie lubię, jak ktoś nie myśli za kółkiem.
Masio, 09.07.2014 09:02[!]
Trafiła kosa na kamień.
Świetny wyścig Bottasa z 14 na pozycję.
Znakomita walka Vettela z Alonso.
Szkoda, że Button nie stanął na podium.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca