F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2017
GP Australii
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Azerbejdżanu
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2017
Klasyfikacje generalne 2017
Statystyki z sezonu 2017

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Silverstone.
Rolex British Grand Prix 201716 lipca
Silverstone Circuit
Długość toru: 5,891 km
Liczba okrążeń: 52
Pełny dystans: 306,227 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:29,243 - Q2, Lewis Hamilton (Mercedes), 2016
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:33,401 - Mark Webber (Red Bull), 2013
Największa średnia prędkość wyścigu:
215,683 km/h - Mark Webber (Red Bull), 2012
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=44Lewis HamiltonMercedes W08 EQ Power+511h21m27,4301
2.777Valtteri BottasMercedes W08 EQ Power+51+0:14,0631
3.17Kimi RaikkonenFerrari SF70H51+0:36,5702
4.=33Max VerstappenRed Bull RB1351+0:52,1252
5.143Daniel RicciardoRed Bull RB1351+1:05,9551
6.127Nico HulkenbergRenault R.S.1751+1:08,1091
7.45Sebastian VettelFerrari SF70H51+1:33,9892
8.131Esteban OconForce India VJM10501 okr.1
9.311Sergio PerezForce India VJM10501 okr.1
10.419Felipe MassaWilliams FW40501 okr.1
11.32Stoffel VandoorneMcLaren MCL32501 okr.1
12.420Kevin MagnussenHaas VF-17501 okr.1
13.38Romain GrosjeanHaas VF-17501 okr.2
14.49Marcus EricssonSauber C36501 okr.1
15.326Daniił KwiatToro Rosso STR12501 okr.3
16.118Lance StrollWilliams FW40501 okr.2
17.=94Pascal WehrleinSauber C36501 okr.3
Niesklasyfikowani
14Fernando AlonsoMcLaren MCL3231ciśnienie paliwa 2
55Carlos SainzToro Rosso STR120kolizja z Kwiatem0
Nie wystartowali
30Jolyon PalmerRenault R.S.170hydraulika 0
Najszybsze okrążenie: Lewis Hamilton (Mercedes W08 EQ Power+) - 1:30,621 na 48 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 225,562 km/h

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Masio, 16.07.2017 19:30[!]
Cóż, nie jestem zaskoczony zwycięstwem Hamiltona. Od samego początku weekendu był zdecydowanym faworytem. Natomiast dramat Ferrari. Ciekawe czy się pozbierają po tym wszystkim. Dobry wyścig Bottasa, ale dla mnie kierowcą dnia był Ricciardo. Szkoda, że nie padał deszcz, bo na to liczyłem no i wyścig byłby ciekawszy. Ale nie był też najgorszy jak dla mnie, pomimo, iż Lewis był dziś niezagrożony. Ocena wyścigu 7/10.
Lolek, 16.07.2017 20:38[!]
Ja powątpiewam, że w przypadku Palmera jest to tylko złośliwość rzeczy martwych. Zauważcie, że te wszystkie cieniasy mają zazwyczaj najwięcej awarii, rzadko się zdarza wolny i popełniający mnóstwo błędów kierowca, który jeździ bezawaryjnie. Pewnie składa się na to słaba współpraca z inżynierem, nieodpowiednie obchodzenie się ze swoim autem i szereg innych czynników. W formule 1 mnóstwo rzeczy jest zadziwiających i jedną z nich jest to, iż przyjęło się, że udział kierowcy w usterce wynosi 0%, a nie zawsze tak jest.
Titheon, 16.07.2017 20:55[!]
@Lolek - ja mam takie odczucia odnośnie Alonso. Tyle, że w jego przypadku wygląda to według mnie tak, że ten bolid po prostu jest na niego za słaby. Alonso wyciska z niego 120% i dlatego tak często się chrzani, podczas gdy Vandoorne wyciska ze swojego 90% i aż takiego dramatu nie ma.
tcx, 16.07.2017 22:11[!]
Proponuję nową ankietę na f1wm: Czy ALO dojedzie do mety?
macko93, 16.07.2017 22:59[!]
@rvs Po pierwsze - to mcracer1993 już nigdy tutaj nie wróci - ten był idiotą za przeproszeniem, który uważał swoje zdanie jako święte i z innymi się nie liczył. Po drugie Macko93 jest tą samą osobą co mcracer jeśli chodzi o wykształcenie i tak dalej ale z charakteru jest jego przeciwieństwem - jest bardziej opanowany i będzie pisał tutaj zdecydowanie rzadziej niż mcracer - wtedy było blisko 810 komentarzy - pozdrawiam.
borro, 16.07.2017 23:06[!]
@macko93
Ale tak poza tym, to wszystko w porządku?
macko93, 16.07.2017 23:10[!]
@borro Teraz jest ok ale tak jak już powiedziałem - macko będzie tutaj obecny w komentarzach znacznie rzadziej niż mcracer. Tym bardziej, że macko będzie za granicą przez 2 miesiące i do tego dochodzą studia. Więc praktycznie mnie tutaj na forum już nie będzie, a jeżeli będę to bardzo rzadko.
dan193t, 17.07.2017 00:00[!]
@macko93 #nikogo

Co się dzieje z tymi komentującymi.
Zomo, 17.07.2017 01:26[!]
Czy jest na sali lekarz ? ;)
Zreszta dobry front-end developer tez sie przyda bo od paru tygodni mam problem z f1wm - otwiera mi sie naglowek do mniej wiecej poziomu napisu "Sezon 2017" z menu bocznego a potem mam 10-20 sekund przerwy przed zaladowaniem reszty. Sprawdzone na paru komuterach / przegladarkach ?
Kamikadze2000, 17.07.2017 18:29[!]
O ile jeszcze w tempie wyścigowym Ferrari może się jako tako równać z Mercem, o tyle w tempie kwalifikacyjnym wyraźnie tracą. Gdyby nie błąd Bottasa, na Silve "srebrni" byliby zdecydowanie z dubletem. ;) Poza tym "czerwonych" bardzo wiele kosztuje próba dorównania Mercom - świadczy o tym statystyka użytych podzespołów. Mało było wyścigów, w których Ferrari było szybsze - głównie korzystali na problemach z oponami Merca. Konstrukcja "srebrnych" jest po prostu lepsza i szybsza. Nie jest to na szczęście taka różnica, jak w ostatnich trzech latach (wtedy to była inna liga), ale teraz wyraźnie już się rysuje (od GP Kanady na pewno). Wielka szkoda dla rywalizacji...
step07, 18.07.2017 08:46[!]
Owszem na Silverstone Merc był wyraźnie szybszy, ale w pozostałych wyścigach to oba teamy były praktycznie na równi, tzn owszem tak jak pisze @Kamikadze2000 Srebrni mieli przewagę w tempie kwalifikacyjnym, ale już w wyścigu Ferrari było praktycznie na identycznym poziomie. Ostatnio w Austrii Bottas wygrał z Vettelem o włos, nawet w Azerbejdżanie w momencie gdy Lewis po dodatkowym pitstopie znalazł się za Niemcem to przez wiele okrążeń nawet nie potrafił zbliżyć się na tyle do niego, aby chociaż myśleć o ataku. Liczę na to, że na Węgrzech znowu będziemy świadkami ciekawej walki.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca