F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2017
GP Australii
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Azerbejdżanu
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2017
Klasyfikacje generalne 2017
Statystyki z sezonu 2017

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Suzuka.
Japanese Grand Prix 20178 października
Suzuka Circuit
Długość toru: 5,807 km
Liczba okrążeń: 53
Pełny dystans: 307,471 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:28,954 - Q2, Michael Schumacher (Ferrari), 2006
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:31,540 - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,983 km/h - Fernando Alonso (Renault), 2006
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 3  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.77Valtteri BottasMercedes W08 EQ Power+1:29,055--9
2.44Lewis HamiltonMercedes W08 EQ Power+1:29,0690,0140,01419
3.5Sebastian VettelFerrari SF70H1:29,3790,3240,31023
4.33Max VerstappenRed Bull RB131:29,9100,8550,53115
5.3Daniel RicciardoRed Bull RB131:30,0180,9630,10813
6.31Esteban OconForce India VJM101:30,1091,0540,09112
7.27Nico HulkenbergRenault R.S.171:30,3151,2600,20619
8.14Fernando AlonsoMcLaren MCL321:30,4241,3690,10913
9.11Sergio PerezForce India VJM101:30,5631,5080,13912
10.30Jolyon PalmerRenault R.S.171:30,7641,7090,20122
11.19Felipe MassaWilliams FW401:30,7641,7090,00021
12.2Stoffel VandoorneMcLaren MCL321:30,7701,7150,00618
13.55Carlos SainzToro Rosso STR121:30,7991,7440,02923
14.20Kevin MagnussenHaas VF-171:30,9821,9270,18312
15.18Lance StrollWilliams FW401:31,0111,9560,02920
16.10Pierre GaslyToro Rosso STR121:31,3532,2980,34225
17.8Romain GrosjeanHaas VF-171:31,4592,4040,10613
18.9Marcus EricssonSauber C361:32,5793,5241,12022
19.94Pascal WehrleinSauber C361:32,6983,6430,11921
20.7Kimi RaikkonenFerrari SF70H1:33,9624,9071,26412
107% najlepszego czasu: 1:35,289


Trzecia sesja po wcześniejszych opadach rozpoczęła się na wilgotnym torze. Nie przeszkodziło to jednak zawodnikom w wyjeździe od samego początku na gładkich oponach. Dodatkowo fakt braku przejazdów w wczorajszym drugim treningu sprawił, że nikt nie próżnował od początku ostatniej sesji.

Mercedesy od Samego początku notowały mocne czasy i po pierwszym przejeździe prowadził Bottas, z wynikiem 1:29,055 i przewagą 0,014 sekundy nad Hamiltonem. Do rekordu obiektu było naprawdę blisko, więc jasnym było, że zostanie pobity bardzo szybko.

Podczas drugiego wyjazdu przygodę zaliczył właśnie Bottas, Fin za szeroko wyszedł z zakrętu Spoon, przez co otarł się o bariery, znacznie uszkadzając prawą stronę swojego samochodu. Sporo rozrzuconych odłamków bolidu spowodowało wywieszenie czerwonej flagi, co przerwało rekordowe kółko Hamiltona i z pokonaniem wyniku Michaela Schumachera musieliśmy jeszcze poczekać.

Po kilku minutach sesja została wznowiona i praktycznie wszyscy wyjechali na tor. Nie trwało to jednak długo, gdyż Kimi Raikkonen na szybkim kółku wypadł w zakręcie Degner, uszkadzając lewą stronę samochodu. Oby Ferrari nie było zmuszone do wymiany skrzyni biegów, gdyż oznaczałoby to kolejną karę.

Porządkowi stosunkowo szybko uporali się z samochodem Fina, co pozwoliło wrócić do akcji i ponownie na torze mieliśmy ogromny tłok, gdyż każdy chciał dokończyć program przygotowań przed kwalifikacjami. Sebastian Vettel wskoczył za Mercedesy ze stratą 0,3 sekundy. Za nim plasował się Verstappenn i Alonso, który pojechał niezłe kółko jak na możliwości samochodu.

Tymczasem do samego końca sesji nikt nie pokonał czasu Bottasa, dzięki czemu to Fin ukończył ją na pierwszej pozycji, pomimo kraksy. Czy przerwany dwukrotnie trening pozwolił się przygotować wszystkim do czasówki, oraz czy na Suzuce będzie jeszcze dzisiaj padało? Dowiemy się tego już niedługo, ale emocje wydają się być gwarantowane.


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 27°C
Temperatura powietrza: 22°C
Prędkość wiatru: 1,9 m/s
Wilgotność powietrza: 78%
Sucho

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 07.10.2017 06:54[!]
VETTEL ......104...104.....98.....85.....85.....73.....73.....73.....82.....64.....70.....45
HAMILTON ...98.....86.....86.....78.....78.....78.....84.....84.....99...112...105...118
BOTTAS .......63.....60.....70.....73.....73.....91.....94.....86.....86.....76.....68.....65

Od piątego wyścigu , po podsumowaniu zdobytych punktów przez czołowa trójkę mistrzostw, policzylem punkty zdobywane w seriach po 5 ostatnich wyścigów. Myślę, że może to nieco zobrazować możliwości, skuteczność, formę kierowców. Przyjąłem liczenie 5 ostatnich wyścigów, co niweluje zarówno pojedyncze wyskoki jak i wpadki czy dnf. Dość dobrze to pokazuje układ zmieniających się sił trakcie mistrzostw i pozwala zobaczyć , jak zmienna byla forma i potencjał.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca