F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2017
GP Australii
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Azerbejdżanu
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2017
Klasyfikacje generalne 2017
Statystyki z sezonu 2017

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Shanghai.
Heineken Chinese Grand Prix 20179 kwietnia
Shanghai International Circuit
Długość toru: 5,451 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 305,066 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:33,185 - Q1, Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:32,238 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,313 km/h - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.44L. HamiltonMercedes W08 EQ Power+21:33,333431:32,406311:31,678613
2.5S. VettelFerrari SF70H11:33,078321:32,391621:31,864615
3.77V. BottasMercedes W08 EQ Power+41:33,684541:32,552331:31,865614
4.7K. RaikkonenFerrari SF70H31:33,341311:32,181641:32,140615
5.3D. RicciardoRed Bull RB1361:34,041351:33,546351:33,033612
6.19F. MassaWilliams FW4071:34,205371:33,759561:33,507614
7.27N. HulkenbergRenault R.S.1791:34,453761:33,636671:33,580316
8.11S. PerezForce India VJM10121:34,657681:33,920681:33,706315
9.26D. KwiatToro Rosso STR1281:34,440591:34,034691:33,719617
10.18L. StrollWilliams FW4051:33,9868101:34,0907101:34,220318
11.55C. SainzToro Rosso STR12111:34,5675111:34,1506---11
12.20K. MagnussenHaas VF-17141:34,9426121:34,1646---12
13.14F. AlonsoMcLaren MCL32101:34,4995131:34,3726---11
14.9M. EricssonSauber C36131:34,8929141:35,0466---15
15.36A. GiovinazziSauber C36151:34,963815-----8
16.2S. VandoorneMcLaren MCL32161:35,0236------6
17.8R. GrosjeanHaas VF-17171:35,2236------6
18.30J. PalmerRenault R.S.17181:35,2796------6
19.33M. VerstappenRed Bull RB13191:35,4337------7
20.31E. OconForce India VJM10201:35,4968------8
Najszybsze okrążenie: Lewis Hamilton (Mercedes W08 EQ Power+) - 1:31,678 w III bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:39,593
 kara cofnięcia o 5 pozycji na starcie za wymianę skrzyni biegów
 kara cofnięcia o 5 pozycji na starcie za ignorowanie żółtych flag

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Lejnus, 08.04.2017 10:20[!]
Widać jak daleko z przodu są Mercedes i Ferrari. Baaaardzo blisko siebie..

Swoją drogą Mclaren całkiem całkiem w porównaniu do "reszty stawki"
RY2N, 08.04.2017 11:18[!]
@Lejnus
patrz na to realnie, McLaren zajmuje przedostatnie miejsce przed Sauberem
Lejnus, 08.04.2017 11:26[!]
@RY2N bardziej aniżeli o pozycje chodziło mi o samą stratę do środka stawki . Generalnie to trochę smutne (patrzeć na stratę Mclarena do środka stawki), ale po zapowiedziach przed weekendem spodziewałem się czegoś gorszego
Aeromis, 08.04.2017 11:29[!]
Szkoda, że Nico nie miał drugiego podejścia, patrząc po Q2 nie powinien mieć problemu z pokonaniem Massy. Spekulując... pewnie gdyby przed sezonem Renault wiedziało, że będzie tracić tylko pół sekundy w kwalifikacjach do RBR to byliby zachwyceni, jednak byki są dość słabe w tym sezonie, ale i tak nie jest źle (dla Renault).
Bez wątpienia brak czasu na treningach odbiła się na wynikach, jednych bardziej, drugich mniej, także być może daleko jest jeszcze do realnych możliwości zespołów, które na pewno cierpią na brak danych.
Coś jednak się układa, pierwsze 5 miejsc jak w Australii (te same zespoły). Haas zupełnie bezsilny, STR także słabiej, jednak to po części wynik problemów jakie spotkały Pereza i Hulka w poprzednich kwalifikacjach.
Wątpliwy "awans" Strolla do q3, niby można by pogratulować, ale w gruncie rzeczy to nie ma czego. Felipe do najlepszych nie należy a dystansuje Lance'a niemiłosierne. Giovinazzi postanowił wedrzeć się do q2 siłą rozbijając bolid. Taktyką psa ogrodnika, jednocześnie nieco zmazał pozytywny obraz pierwszego GP. Ale może nikt mu nie powiedział, że w tym miejscu łatwo o utratę kontroli nad bolidem. W Sauberze obecnie wiele wydaje się możliwe.
Drugi raz w swojej drugiej lidze są: Vandoorne, Palmer, Ocon i wspomniany Stroll.
Zrehabilitowali się: Ricciardo i Magnussen.
Raikkonen kiepsko, ale już nie beznadziejnie. Najbardziej wyrównany skład w STR, jeśli to się nie zmieni to szykuje się tam mała wojna. :) Ostatnią wojnę Buemi vs Alguesuari przegrali obaj.
rocque, 08.04.2017 12:12[!]
Cytat Aeromis :
Drugi raz w swojej drugiej lidze są: Vandoorne, Palmer, Ocon i wspomniany Stroll.

Vandoorne akurat drugi weekend z rzędu nie dostał poprawek w przeciwieństwie do Alonso, więc IMHO całkiem dobry występ.
mcracer1993, 08.04.2017 12:31[!]
No cóż, Massa znowu pokazał Kanadyjczykowi miejsce w szeregu. Pomimo tego, że Stroll awansował do Q3. Natomiast fatalne quale zaliczył Max Verstappen - nie wiem co się dokładnie stało, bo takiego lania ze strony Ricciardo to się absolutnie nie spodziewałem. Co do przodu to mam nadzieję, że będzie znowu zażarta walka Merca z Ferrari w wyścigu - o ile będzie ciepło. Bo jak będzie tak samo jak w piątek to Merc zmiażdży wszystkich - nawet Ferrari.
Masio, 08.04.2017 12:34[!]
@mcracer1993 Max miał problemy z silnikiem.
Yurek, 08.04.2017 12:36[!]
Cytat Aeromis :
Giovinazzi postanowił wedrzeć się do q2 siłą rozbijając bolid. Taktyką psa ogrodnika

Tak się zastanawiam, czy to, co napisałeś, nazwać kretynizmem, czy idiotyzmem.
A może inaczej. Po prostu dopóki nie udowodnisz, że wypadek Włocha był celowy a'la Schumacher w Monako '06, nie chrzań bzdur.
mcracer1993, 08.04.2017 12:39[!]
@Masio No to akurat można zrozumieć. Pewnie jutro w wyścigu Max będzie gonił jak szalony - bo jeżeli powiedział, że będzie padać deszcz to dla niego to jest genialna wiadomość. To jest wielki specjalista od jazdy po deszczu. Być może czeka nas powtórka z GP Brazylii, gdzie na deszczu Max wdarł się na podium, pomimo błędów taktycznych zespołu oraz własnych, pokazując kunszt wielkiego talentu.
Aeromis, 08.04.2017 13:27[!]
@Yurek
Rzecz jasna był to żart oparty na paradoksie...
pudinho, 08.04.2017 13:43[!]
Miały być szybsze o 5 sekund a narazie szybsze o 1,5 s. Ważne że będzie ciekawy wyścig.
jumbol0801, 08.04.2017 13:59[!]
tak się zastanawiam czy mając pewność,że jutro będzie deszcz Red Bull nie mógł ustawić bolidów pod mokre warunki wiedząc,że i tak nie ma większych szans na PP
mcracer1993, 08.04.2017 14:10[!]
@pudinho No ale i tak się należy cieszyć, że F1 w końcu wróciło do autentyczności. Być może znowu będzie tak samo popularne jak w latach 90-tych czy w 1 dekadzie 21 wieku, no ale na ten efekt trzeba jeszcze poczekać. Co ważne im bolidy będą szybsze to tym lepiej - zresztą poczekajmy do Singapuru. Tam być może wyścig będzie trwać poniżej 1h 50 min - o ile nie będzie SC.
step07, 08.04.2017 15:08[!]
@pudinho jakie 1,5? Tegoroczny czas pole position jest lepszy od zeszłorocznego o 3,8s.
bartoszcze, 08.04.2017 15:57[!]
@pudinho
Różnica jest rzędu co najmniej 3,5 sekundy. Można porównać PP, czasy wejścia do Q2 i Q3, jak również wyniki Saubera osiągnięte na tym samym silniku co przed rokiem.
rvs, 08.04.2017 18:21[!]
5 sekund to różnica bodaj do sezonu '15, bo wtedy właśnie kształtowały się przepisy na '17. I według mnie spełniono te wymogi - już samo to, że bolid ważący 100-150 kg więcej niż najszybsze potwory w historii kradnie im kolejne rekordy robi ogromne wrażenie. Szkoda, że to tylko czysta szybkość, bo zostaje jeszcze kwestia walki, o którą chyba będzie ciężko na przykładzie tego co pokazała Australia.
step07, 08.04.2017 18:38[!]
@rvs w 2004 roku walki na torze wcale nie było więcej niż teraz :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca