F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2017
GP Australii
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Azerbejdżanu
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2017
Klasyfikacje generalne 2017
Statystyki z sezonu 2017

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sakhir.
Gulf Air Bahrain Grand Prix 201716 kwietnia
Bahrain International Circuit
Długość toru: 5,412 km
Liczba okrążeń: 57
Pełny dystans: 308,238 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:29,493 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2016
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:30,252 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
209,143 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.77V. BottasMercedes W08 EQ Power+51:31,041321:29,555311:28,769612
2.44L. HamiltonMercedes W08 EQ Power+11:30,814411:29,535321:28,792613
3.5S. VettelFerrari SF70H41:31,037331:29,596331:29,247612
4.3D. RicciardoRed Bull RB13101:31,667371:30,497341:29,545612
5.7K. RaikkonenFerrari SF70H31:30,988741:29,843351:29,567616
6.33M. VerstappenRed Bull RB1321:30,904361:30,307361:29,687612
7.27N. HulkenbergRenault R.S.1761:31,057651:30,169671:29,842315
8.19F. MassaWilliams FW4071:31,373381:30,677381:30,074612
9.8R. GrosjeanHaas VF-17111:31,691791:30,857691:30,763316
10.30J. PalmerRenault R.S.1781:31,4586101:30,8996101:31,074315
11.26D. KwiatToro Rosso STR1291:31,5316111:30,9236---12
12.18L. StrollWilliams FW40121:31,7489121:31,1683---12
13.94P. WehrleinSauber C36141:31,9959131:31,4146---15
14.31E. OconForce India VJM10131:31,7746141:31,6846---12
15.14F. AlonsoMcLaren MCL32151:32,054615-2---8
16.55C. SainzToro Rosso STR12161:32,1185------5
17.2S. VandoorneMcLaren MCL32171:32,3138------8
18.11S. PerezForce India VJM10181:32,3187------7
19.9M. EricssonSauber C36191:32,5439------9
20.20K. MagnussenHaas VF-17201:32,9008------8
Najszybsze okrążenie: Valtteri Bottas (Mercedes W08 EQ Power+) - 1:28,769 w III bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:37,171

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Masio, 15.04.2017 18:07[!]
Gratuluję Bottasowi zdobycia pierwszego PP, ale wciąż jest żal, że to samochód Mercedesa wygrał kwalifikacje.
dan193t, 15.04.2017 18:08[!]
Rację mieli koledzy, którzy obstawiali, że kryją się z formą. Jest sekunda szybciej niż przed rokiem. Chociaż wszystkie treningi były wolniejsze.

Brawo Valtteri :)
---, 15.04.2017 18:08[!]
When you realize, że to pierwsze PP dla Fina od czasów ... Kovalainena!
AleQ, 15.04.2017 18:25[!]
Cytat :
Hulkenberg, Grosjean i Palmer świetnie


Palmer ponad 1s straty, no świetna postawa.
VJM02, 15.04.2017 18:31[!]
@krzychol2000 Maksymalnie 1 pkt. Palmera to nie jest solidna zdobycz punktowa.
Shaitan, 15.04.2017 18:36[!]
Palmer świetnie? Katastrofa! Renault dokonało kolejnego postępu i powoli wyrasta na lidera środka stawki i tylko temu Palmer zawdzięcza miejsce w Q3.

0,7s straty w Q2 i 1,2s w Q3. To więcej niż Stroll stracił do Massy.
---, 15.04.2017 18:43[!]
@AleQ @Shaitan
Biorąc pod uwagę to, że Jolyon to po prostu beztalencie i już nic na to nie poradzi, to faktycznie świetnie. Jakby nie patrzeć poprawił swoje dotychczasowe najlepsze miejsce w kwalifikacjach o aż 3 pozycje ...
sebas, 15.04.2017 18:48[!]
Ale to jest nędza. Gdzie te czasy gdy pierwsza dycha była w 1s?
nellie_benner, 15.04.2017 19:19[!]
Bottasowi się należało, może psychicznie się odbije po GP Chin. Szkoda trochę Maxa bo szalał w treningach, pozostaje oczekiwać zaciekłej walki Bottasa o pierwsze zwycięstwo ;)
marios76, 15.04.2017 19:28[!]
@dan193t Po GP Australii niejaki gregor pisal, ze Ricciardo przegra z Verstappenem kwalifikacje w sezonie 4:16 :) czekamy, zobaczymy, bo na razie jest 2:1 dla Australijczyka ;)
Brawo Bottas :)
rocque, 15.04.2017 19:54[!]
Powiem tak - ja po Palmerze cudów się nie spodziewałem, a już szczególnie w starciu z Hulkenbergiem, który mógłby wielu kierowców nauczyć jak pokonać okrążenie kwalifikacyjne... W tym kontekście moim zdaniem dzisiejszy występ Jolyona jest jak najbardziej w porządku i równie dobrze będzie jak zamieni to jutro na punkt(y).

Cytat Shaitan :
0,7s straty w Q2 i 1,2s w Q3. To więcej niż Stroll stracił do Massy.

Jakby Massa pofatygował się na drugi wyjazd w Q2... i co by nie było, to jednak Hulka cenię sobie bardziej ;)
enstone, 15.04.2017 22:02[!]
Bardzo cieszy ten wynik Renault - 0,3sek straty do bolidu RedBulla Ricciardo to bardzo niewiele.
AleQ, 15.04.2017 23:16[!]
Cytat enstone :
Bardzo cieszy ten wynik Renault - 0,3sek straty do bolidu RedBulla Ricciardo to bardzo niewiele.

Dane są dość mylące, bo RBR do Ferki zbił w ciągu tygodnia 0.7s. Chyba dopiero Katalonia pokaże obiektywny układ sił, ale na ich wielkich zmian ofc się nie nastawiam.
marios76, 15.04.2017 23:29[!]
@AleQ Za kolejne dwa - trzy tygodnie, znowu może być sekunda; to raczej kwestia toru. Jeden pasuje bardziej silnikowi, drugi aerodynamice, trzeci zawieszeniu i podwoziu, a na kolejnym i tak rządzi kierowca. Na razie Red Bull sporo traci do Ferrari i szybko się to nie zmieni.
AleQ, 16.04.2017 00:26[!]
@up
Jednak szokuje nagły postęp Puszek i Renault ( 0.3s do RBR).
marios76, 16.04.2017 01:14[!]
@AleQ Wygląda na to, że silnik gra na tym torze wieksza rolę niż aero i tu Red Bull nie ma tak dużej przewagi nad Renault, mimo że aerodynamiczne bije ich na głowę. Mercedes i Ferrari mocniejsze silniki i sporo z przodu. Zobacz: daleko tez Alonso- w poprzednich GP był wyżej w klasyfikacji.
Aeromis, 16.04.2017 02:40[!]
@marios76
Ciekawy trop, choć nim nie podążę. Zauważ że RBR właśnie najmniej w tych kwalifikacjach straciło do P1 (Australia 1,3sek, Chiny 1,3 sek, a tutaj tylko 0,8sek i po raz pierwszy drugi rząd) , a Alonso nie brał udziału w q2 po awarii, za to Renault po raz pierwszy lepszy od Williamsa.
Ja podejrzewam że większą rolę odgrywają tu opony i problemy z nimi (optymalna temperatura pracy). Stawka dzięki temu jest bardziej ściśnięta niż w poprzednich kwalifikacjach. Od pierwszego miejsca zaczynając w 1,5s w Australii i Chinach zmieściło się 5 kierowców, tym razem ośmiu.
marios76, 16.04.2017 06:46[!]
@Aeromis Zauważ też, że cała stawka się sciesnila, być może na tym torze jest mniej elementów na których dana ekipa może"zarobic" trochę czasu ; podsumowując- nie sądzę aby ewentualne różnice czasowe uległy takim dużym zmianom (układ sił) , co bardzo by mnie cieszyło ;) Ale dane tory mniej lub bardziej ppasują nowym jeszcze konstrukcjom. To gdzie jest dana ekipa pokazywać będą ... punkty, PP pokazuje tylko potencjał ;)
Chyba Monza jest fajnym przykładem toru, gdzie różnice między ekipami często malaly. Może dla obecnych bolidow będzienim Bahrajn ?

@Aeromis Proszę, rzuć okiem na mój wpis po drugim treningu i zobacz też czy nagle Mercedes pprzyspieszył? Bo w poprzednich 2 GP Bottas przegrywał z Vettelem ?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca