F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2017
GP Australii
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Azerbejdżanu
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2017
Klasyfikacje generalne 2017
Statystyki z sezonu 2017

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Monte Carlo.
Grand Prix de Monaco 201728 maja
Circuit de Monaco
Długość toru: 3,337 km
Liczba okrążeń: 78
Pełny dystans: 260,286 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:13,532 - Q2, Kimi Raikkonen (McLaren), 2006
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:14,439 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
155,552 km/h - Fernando Alonso (McLaren), 2007
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.7K. RaikkonenFerrari SF70H31:13,117811:12,231711:12,178823
2.5S. VettelFerrari SF70H21:13,090821:12,449721:12,221823
3.77V. BottasMercedes W08 EQ Power+51:13,3251041:12,9011031:12,2231030
4.33M. VerstappenRed Bull RB1311:13,078831:12,697941:12,496724
5.3D. RicciardoRed Bull RB1341:13,219651:13,011951:12,998621
6.55C. SainzToro Rosso STR1271:13,526981:13,3971161:13,1621030
7.11S. PerezForce India VJM1081:13,530691:13,430971:13,329823
8.8R. GrosjeanHaas VF-17121:13,7861361:13,2031081:13,349629
9.22J. ButtonMcLaren MCL32111:13,72312101:13,453991:13,613627
10.2S. VandoorneMcLaren MCL3261:13,4761171:13,249910--20
11.26D. KwiatToro Rosso STR12151:13,89910111:13,5169---19
12.27N. HulkenbergRenault R.S.17131:13,78712121:13,6289---21
13.20K. MagnussenHaas VF-1791:13,53111131:13,9599---20
14.44L. HamiltonMercedes W08 EQ Power+101:13,6409141:14,1069---18
15.19F. MassaWilliams FW40141:13,79614151:20,5296---20
16.31E. OconForce India VJM10161:14,1017------7
17.30J. PalmerRenault R.S.17171:14,69611------11
18.18L. StrollWilliams FW40181:14,8937------7
19.94P. WehrleinSauber C36191:15,15911------11
20.9M. EricssonSauber C36201:15,27611------11
Najszybsze okrążenie: Kimi Raikkonen (Ferrari SF70H) - 1:12,178 w III bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:18,193
 kara cofnięcia o 15 pozycji za wymianę komponentów silnika / start z pit lane
 kara cofnięcia o 3 pozycje za spowodowanie kolizji w GP Hiszpanii
 kara cofnięcia o 5 pozycji za wymianę skrzyni biegów

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 28.05.2017 09:24[!]
@tcx - ja uważam, że jest przeceniany. Całą karierę w czołowych lub najlepszych bolidach. Czy Vettel i Raikkonen półka niżej? Nie sądzę. Bottas pokazuje, że Brytyjczyk nie jest nie do pokonania. Narosła legenda "wielkiego Hamiltona", a w McLarenie zdobył jeden "wątpliwej jakości tytół miszcza świata". :P No właśnie... "Prawie" został mistrzem z wielką pomocą zespołu i w najlepszym bolidzie w stawce. :P
bartoszcze, 28.05.2017 09:40[!]
@michal_7
W raportach Delegata Technicznego. Publikuje je zbiorczo przed każdym weekendem, i w trakcie weekendu przy każdej zgłoszonej zmianie.

@Falarek
Kurczę, przeceniony ten Kubica, bo nigdy nie wygrał tego Monaco.
I przeceniony ten Alonso, od 10 lat nie wygrał tego Monaco...
;)
michal_7, 28.05.2017 09:47[!]
@bartoszcze
Niech Ci w dzieciach wynagrodzi dobry człowieku. :)
Kamikadze2000, 28.05.2017 10:24[!]
Nawet Merc nie wie, skąd problemy u Hamiltona. Bottas nie miał innych ustawień. Po prostu Anglik sobie nie poradził i nie ma go co tłumaczyć. Potencjał był do przejechania dobrego kółka, ale chciał szybciej, niż był w stanie On i jego sprzęt... :P

To samo było w Baku...
AleQ, 28.05.2017 10:35[!]
Po co tu debata z tym trollem 2000? W czasach wygrywania Brawna, był ich "kibicem".
W czasach dominacji RBR... tak, tak, był ich "kibicem".
Dziś Ferrari wygrywa, ależ zaskoczenie ... jest ich "kibicem".

Moderatorzy słodko śpią i po części dzięki nim ten portal schodzi na psy, ale opcja ukrywania userów się naprawdę opłaca. 3/4 dziś tego portalu to przybysze z Onetu, gdzie rajcuje ich pyskówka.

@tcx - nic tylko się podpisać pod Twoim postem. A spamera po prostu ignorować.


@marios76

Ty też się pohamuj z tym fanboystwem. BTW. HAM miał minus do czasu P10, więc skończ z wypisywaniem bzdur.
rocque, 28.05.2017 11:32[!]
Czuję, że powinienem sobie odpuścić, no ale...

Cytat Kamikadze2000 :
ja uważam, że jest przeceniany. Całą karierę w czołowych lub najlepszych bolidach.

Tak, bo wspomniany przez Ciebie zdanie później Vettel to dostawał same crapy.
Cytat Kamikadze2000 :
Czy Vettel i Raikkonen półka niżej? Nie sądzę.

Sebastian "pokonałem w takim samym bolidzie debiutanta-paydrivera i dwóch "dziadków" " Vettel i Kimi " mam już najlepsze lata za sobą " Raikkonen? Nie sądzę.
Wg plotek z testów bolid Ferrari prowadzi się "jak po szynach". Mercedes wydaje się bardziej narowisty, a i tak VET i RAI ledwo wygrywają kwalifikacje z Bottasem...
Cytat Kamikadze2000 :
Bottas pokazuje, że Brytyjczyk nie jest nie do pokonania.

Tak, niestety jakoś ani razu nie pokonał Hamiltona, jeśli ten nie miał problemów.
Cytat Kamikadze2000 :
Narosła legenda "wielkiego Hamiltona", a w McLarenie zdobył jeden "wątpliwej jakości tytół miszcza świata". :P

Żodyn wyczyn pokonać bardziej doświadczonych kolegów i zdobyć tytuł w drugim sezonie startów. Żodyn. Sebastian miał więcej doświadczenia w F1 niż Hamilton w 2009 i 2010, a jakoś błędów nie popełniał mniej...
bartoszcze, 28.05.2017 11:36[!]
@rocque
Ale pamiętasz że dyskutujesz ze specjalistą od rzeczywistości alternatywnej? ;)
Zwłaszcza jeśli chodzi o Prawdziwe Tytuły Mistrzowskie :D
rocque, 28.05.2017 11:57[!]
Cytat bartoszcze :
Ale pamiętasz że dyskutujesz ze specjalistą od rzeczywistości alternatywnej? ;)
Zwłaszcza jeśli chodzi o Prawdziwe Tytuły Mistrzowskie :D

Oczywiście.
Przypomina mi się film " 50 pierwszych randek ". Kolega @Kamikadze2000 chyba utknął gdzieś po sezonie 2008 - jak główna bohaterka - dla niego cały czas Massa przegrał tytuł wczoraj i codziennie musi to przerabiać na nowo ;)
Ja też nie mogłem długo przełknąć wypadku Kubicy albo przegranego tytułu Alonso w 2012, ale miałem wtedy 15/16lat...
tcx, 28.05.2017 12:11[!]
@idylla - przepraszam, faktycznie w drugim :-)

Co do wątpliwości, to nie tylko dla mnie, ale również dla większości forumowiczów najbardziej wątpliwym mistrzem świata ostatnich lat jest Rosberg.
Ktoś tu również zapomniał, że swojego czasu jego ulubieńca - mistrza świata Buttona, objeżdżał jak obecnie Massa objeżdża Strolla...

Nie wszyscy rozumieją, że są kierowcy z błyskiem, zdolnościami i naturalnym talentem. Hamilton to nie jest mistrz strategii, nie jest też chamem pokroju Rosberga - typu "nie mam szans w Monako to sobie wjadę w Hamiltona".
Jego największym atutem jest sama prędkość.
A wczoraj - przypadek potwierdzający regułę.
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca