F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2017
GP Australii
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Azerbejdżanu
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2017
Klasyfikacje generalne 2017
Statystyki z sezonu 2017

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Gilles Villeneuve.
Grand Prix du Canada 201711 czerwca
Circuit Gilles Villeneuve
Długość toru: 4,361 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 305,270 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:12,275 - Ralf Schumacher (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:13,622 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
207,165 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Najszybsze okrążenia w wyścigu
P.NrKierowcaBolid Op. Czas okr.StrataOdstępKm/hOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes W08 EQ Power+1:14,551--210,58964
2.5Sebastian VettelFerrari SF70H1:14,7190,1680,168210,11570
3.7Kimi RaikkonenFerrari SF70H1:15,3880,8370,669208,25159
4.14Fernando AlonsoMcLaren MCL321:15,8531,3020,465206,97463
5.77Valtteri BottasMercedes W08 EQ Power+1:15,8941,3430,041206,86265
6.18Lance StrollWilliams FW401:15,9791,4280,085206,63164
7.27Nico HulkenbergRenault R.S.171:16,1361,5850,157206,20564
8.3Daniel RicciardoRed Bull RB131:16,1651,6140,029206,12667
9.31Esteban OconForce India VJM101:16,2471,6960,082205,90468
10.20Kevin MagnussenHaas VF-171:16,3411,7900,094205,65165
11.11Sergio PerezForce India VJM101:16,3671,8160,026205,58162
12.30Jolyon PalmerRenault R.S.171:16,7042,1530,337204,67864
13.26Daniił KwiatToro Rosso STR121:16,7132,1620,009204,65433
14.2Stoffel VandoorneMcLaren MCL321:16,7742,2230,061204,49169
15.8Romain GrosjeanHaas VF-171:16,9492,3980,175204,02658
16.9Marcus EricssonSauber C361:16,9952,4440,046203,90450
17.94Pascal WehrleinSauber C361:17,0912,5400,096203,65066
18.33Max VerstappenRed Bull RB131:17,1872,6360,096203,3979
107% najlepszego czasu: 1:19,770

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
RY2N, 11.06.2017 23:04[!]
Alonso 4 czas?
Nic dziwnego że silnik się rozleciał 5 okrążeń później.
Ewidentnie za mocno ciśnie ;-)
mcracer1993, 11.06.2017 23:07[!]
@RY2N A co ma zrobić!? To jest 2-krotny mistrz świata - przykro mi bardzo. To jest wina Japończyków, a nie Alonso.
marios76, 12.06.2017 06:24[!]
@RY2N Nie ciśnie na 100% bo traci sekundę na prostych ;) Żenada było widzieć 310 na liczniku McLarena na najdłuższej prostej. Jak zwykle walczył! Alonso jako jeden z nielicznych nie został w tym wyścigu wyprzedzony... Oni obok niego przejeżdżali ;)
Bottas, Ricciardo pokazali co znaczy równe tempo, a kierowcy Ferrari jak zmarnować potencjał. Bardziej winie Niemca...
michal_7, 12.06.2017 07:28[!]
Cytat marios76 :
... a kierowcy Ferrari jak zmarnować potencjał. Bardziej winie Niemca...

Ciężko chyba nazwać marnowaniem potencjału prawie 30 sekundowy pit stop, chyba że uważasz ten zjazd za fanaberię lub część taktyki Vettel'a? Fakt, start się rozminął z idealnym, ale wydaje mi się, że spadek na osiemnaste bodajże miejsce, zamiast na czwarte robi pewną różnicę.
bartoszcze, 12.06.2017 07:58[!]
Cytat michal_7 :
Ciężko chyba nazwać marnowaniem potencjału prawie 30 sekundowy pit stop

Skąd Ci się to wzięło? Cały przejazd przez aleję trwał niecałe 32 sekundy, a stop był połączony z wymianą skrzydła i dlatego trwał ok. 10 sekund.
michal_7, 12.06.2017 09:25[!]
Pardonne, przyznaję się, że wyścig mogłem oglądać niestety tylko kątem oka i zapamiętałem, że 30 sek. Nie zmienia to faktu, że był to bolesny spadek.
RY2N, 12.06.2017 11:04[!]
@marios76
oba Ferrari startowały z brudnej strony toru, a Verstappen i Bottas z czystej, dlatego zdołali dopaść Vettela i wziąć go w kanapkę. Vettel miał do wyboru uczestniczyć w karambolu 3 bolidów lub zawalaczyć o jakieś punkty. Wybrał to drugie rowiązanie, moim zdaniem słusznie. Różnica czystości toru ma szczególne znaczenie gdy jest bardzo krótki odcinek prostej przed pierwszym zakrętem (gdy prosta jest długa to większe znaczenie ma moc silnika). Vettel po prostu przegrał to GP w sobotę, choś trudno go winić bo na tym torze jego bolid był jednak wolniejszy od Mercedesa o 0,2-0,3 sek/okr (wydawało się, że VET był nawet bliżej HAM w kwalifikacjach ale to mylne wrażenie bo moim zdaniem HAM nie szedł na limicie w sobotę)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca