F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2017
GP Australii
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Azerbejdżanu
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2017
Klasyfikacje generalne 2017
Statystyki z sezonu 2017

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Gilles Villeneuve.
Grand Prix du Canada 201711 czerwca
Circuit Gilles Villeneuve
Długość toru: 4,361 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 305,270 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:12,275 - Ralf Schumacher (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:13,622 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
207,165 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]


Podczas Grand Prix Kanady mieliśmy do czynienia ze zróżnicowanymi strategiami, a zwycięstwo odniósł Lewis Hamilton, który zastosował strategię jednego pit stopu ultramiękkie/supermiękkie. Drugi i trzeci kierowca na mecie także zatrzymywali się po razie, ale na drugi przejazd założyli miękką mieszankę. Hamilton wykonał długi pierwszy przejazd na ultramiękkim ogumieniu, co pozwoliło mu zaliczyć jedyny pit stop bez utraty prowadzenia.

Ferrari zastosowało odmienne podejście, zatrzymując się po dwa razy i kończąc wyścig na ultramiękkiej mieszance, zyskując pozycje przed samą metą. W przypadku Sebastiana Vettela wpływ na taką strategię miało uszkodzenie przedniego skrzydła na początku wyścigu. Wszyscy kierowcy wystartowali na ultramiękkiej mieszance, poza Kevinem Magnussenem z Haasa i Pascalem Wehrleinem z Saubera.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Dzisiaj warunki były bardziej wietrzne niż podczas reszty weekendu, a na początku wyścigu interweniował samochód bezpieczeństwa. Te czynniki wprowadziły więcej zmiennych w wyliczeniach strategicznych i zaobserwowaliśmy różne podejście w wykonaniu zespołów, reagujących na zmieniającą się sytuację w wyścigu. Długi pierwszy przejazd Hamiltona na ultramiękkiej mieszance umożliwił mu dokończenie zmagań na supermiękkim ogumieniu. Dzięki takiej samej strategii kierowcy Force India walczyli o podium. Ferrari zareagowało na niezbędny pierwszy zjazd Vettela i dzięki odmiennej strategii nadrobili pozycje w końcówce”.

NAJDŁUŻSZE PRZEJAZDY W WYŚCIGU
MIĘKKA – Ricciard0 – 52
SUPERMIĘKKA – Grosjean – 68
ULTRAMIĘKKA – Vandoorne – 45

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
„Lewis Hamilton wygrał wyścig po jeździe na jeden pit stop, a przewidywana przez nas strategia była teoretycznie drugą najszybszą na ten wyścig. Hamilton zmienił opony z ultramiękkich na supermiękkie na 32. okrążeniu, a drugi na mecie Valtteri Bottas wykonał krótszy pierwszy przejazd, zgodnie z przepowiadaną przez nas najszybszą strategią, zmieniając opony ultramiękkie na miękkie na 23. okrążeniu”.

OPONY UŻYTE W WYŚCIGU


  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca