F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2017
GP Australii
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Azerbejdżanu
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2017
Klasyfikacje generalne 2017
Statystyki z sezonu 2017

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Red Bull Ring .
Grosser Preis von Österreich 20179 lipca
Red Bull Ring
Długość toru: 4,326 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 307,146 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:06,228 - Q2, Lewis Hamilton (Mercedes), 2016
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:08,337 - Michael Schumacher (Ferrari), 2003
Największa średnia prędkość wyścigu:
213,003 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Najszybsze okrążenia w wyścigu
P.NrKierowcaBolid Op. Czas okr.StrataOdstępKm/hOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes W08 EQ Power+1:07,411--231,02569
2.3Daniel RicciardoRed Bull RB131:07,4420,0310,031230,91869
3.7Kimi RaikkonenFerrari SF70H1:07,4860,0750,044230,76868
4.5Sebastian VettelFerrari SF70H1:07,4960,0850,010230,73469
5.77Valtteri BottasMercedes W08 EQ Power+1:07,8470,4360,351229,54051
6.26Daniił KwiatToro Rosso STR121:08,0610,6500,214228,81857
7.19Felipe MassaWilliams FW401:08,4191,0080,358227,62149
8.2Stoffel VandoorneMcLaren MCL321:08,4221,0110,003227,61167
9.11Sergio PerezForce India VJM101:08,4701,0590,048227,45158
10.8Romain GrosjeanHaas VF-171:08,5901,1790,120227,05465
11.30Jolyon PalmerRenault R.S.171:08,6521,2410,062226,84864
12.31Esteban OconForce India VJM101:08,6591,2480,007226,82568
13.18Lance StrollWilliams FW401:08,7771,3660,118226,43667
14.27Nico HulkenbergRenault R.S.171:09,0431,6320,266225,56464
15.55Carlos SainzToro Rosso STR121:09,1501,7390,107225,21542
16.94Pascal WehrleinSauber C361:09,2411,8300,091224,91960
17.9Marcus EricssonSauber C361:09,2841,8730,043224,77956
18.20Kevin MagnussenHaas VF-171:10,4022,9911,118221,21023
107% najlepszego czasu: 1:12,130

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 09.07.2017 19:37[!]
Kolejna parodia Pirelli. Lewis zrobił najszybsze okrążenie na najdelikatniejszych oponach, po ... czterdziestu okrążeniach. Śmiech na sali- jak tu taktykę ustawiać, strategie czy boksy, skoro nie ma to sensu? :/
Lewis- brawo za tempo!
Kwiat nieźle i Massa mógł tak w qualu pojechać :(
---, 09.07.2017 19:51[!]
@marios76
Ale o co chodzi. Zrobił FL gdy miał prawie pusty bak i gdy był najszybszej mieszance. Wszystko jak najbardziej normalne, nie wiem o co chodzi.
piwo, 09.07.2017 20:48[!]
ja tez. przycisnal bo nie musial juz dbac o opony bo byl koneic wyscigu. to ze przez 35 okrazen musial jechac delikatnie by nie zajezdzic opon nie oznacza ze jak juz nie musial dbac nie mogl wtedy lekkim wozem zrobic dobrego czasu. i fakt ze pomoglo mu wtedy zalaczanie drsu bo jechal w korytarzu prozniowym za ricardo.
---, 09.07.2017 20:54[!]
Sorry, ale patrząc na to jak duże różnice są między przejazdem na pełnym a pustym baku (kilka sekund nawet na tak krótkim torze) a jakie są różnice między zjeżdżonymi a nie zjeżdżonymi oponami (góra sekunda, czasem do dwóch na dłuższym torze) to niezależnie czy opony są zjeżdżone czy nie to najłatwiej jest ustanowić FL na ostatnich okrążeniach.
marios76, 09.07.2017 22:47[!]
Panowie, czy wystarczająco długo ogladacie F1? Gdyby nie wymuszona regulaminem konieczność użycia dwóch mieszanek, pewnie jechali by na US cały wyścig, przynajmniej na kilku torach. :( Twarda starcza na dłużej ale wolniej na niej jedziesz. Miękka na krócej, ale jedziesz szybciej. Taka natura i tak teraz pewnie też jest. Tylko z trwałością przesadzili. Mi nie chodzi o to ze najlepsze czasy są dwa okrążenia przed metą, tylko ze US i SS są zbyt trwałe. Od razu zaznaczam, że nie powinny wybuchac , ale powinien występować spory zanik przyczepności w trakcie zużywania.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca