F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Rubryka Kuby

Czerwiec 2016

Kuba Giermaziak nie wystąpi w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

Maj 2016

Załoga Giermaziaka ósma podczas rundy ELMS na Imoli

Kwiecień 2016

Giermaziak o krok od podium podczas pierwszej rundy sezonu ELMS

Kuba Giermaziak kierowcą Greaves w ELMS i Le Mans 24H

Marzec 2016

Kuba Giermaziak weźmie udział w testach LMP2

Wrzesień 2015

Muller wygrywa drugi wyścig na Monzy, Polacy pechowo

Lukas piąty na Monzy, Muller wygrywa

Sierpień 2015

Eng wygrywa drugi wyścig na Spa, Polacy pechowo

Muller wygrywa na Spa, Giermaziak dziewiąty

Lipiec 2015

Muller wygrywa, Giermaziak czwarty

Muller na pole position, Giermaziak piąty

Czerwiec 2015

Christopher Zochling wygrywa zmagania Porsche Supercup w Austrii

De Phillippi zdobywa pole position na Red Bull Ringu

Giermaziak zadowolony z debiutu w Le Mans

Galeria: Noc w Le Mans

Le Mans 2015 okiem Wyprzedź Mnie! (galeria)

Porsche na pole position przed Le Mans 24h

Porsche utrzymuje prowadzenie po drugiej sesji kwalifikacynej

Porsche dominuje w kwalifikacjach przed Le Mans 24h

Ferrari 458 GT2 - nowe auto Kuby Giermaziaka

Porsche dominuje w kwalifikacjach przed Le Mans 24h

11 czerwca 2015<< | T- | T+ | >>

Porsche zdominowało pierwszy segment kwalifikacji przed Le Mans 24 zajmując trzy pierwsze miejsca. Najszybszy był Neel Jani, który pokonał jedno okrążenie z czasem 3:16,887s stawiając tym samym 919 Hybrid z numerem 18 na pierwszym polu.

Drugie miejsce przypadło Timo Bernhardowi, natomiast czołową trojkę uzupełnił Nick Tandy. Najlepszy z reszty stawki był Loic Duval, jednak kierowca Audi stracił już przeszło trzy sekundy do lidera. Cztery pierścienie bez problemów poradziły sobie jednak z Toyotą, która ponownie uplasowała się dopiero na siódmym miejscu tracąc w rękach Stephane Sarrazina prawie siedem sekund. Warto dodać, że Japończycy byli zaledwie trzy sekund przed najlepszym Rebebellionem, którego poprowadził Mathias Beche.

Nissan wciąż pozostaje bardzo poza tempem. Najszybszy był Jann Mardenborough, który zajął dwunaste miejsce przegrywając z jednym autem LMP2 – KCMG prowadzonym przez Richarda Bradleya. Drugie miejsce zajęła ekipa Graves Motorsport, choć w połowie sesji Gaetan Paletou rozbił się wywołując czerwoną flagę na 25 minut.

W GTE Pro nadal dominuje Aston Martin, który ponownie zajął dwa pierwsze miejsca. Richie Stanaway pokonał siostrzanego Vantage z klasy GTE Am. Czołową trójkę w autach GT uzupełniło Ferrari Af Corse prowadzone przez Gianmarię Bruniego. Ekipa Kuby Giermaziaka zajęła 11. miejsce w klasie GTE Am, jednak Polski zawodnik na najlepszym okrążeniu popełnił błąd w drugiej szykanie.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
patgaw, 11.06.2015 10:00[!]
czy ten serwis juz upada? nawet wynikow nie podacie?
enstone, 11.06.2015 12:33[!]
Wyniki pierwszej sesji kwalifikacyjnej - http://www.crash....fying-results-1.html
Porsche wygląda na piekielnie mocne 3:16.887 nowy rekord toru, poprzedni rekord to 3:19.074 należący do Peugeota 908 HDI z 2010 roku. Dzisiaj kolejna sesja jest wcześniej i jeżeli nie będzie padać to może paść nowy rekord toru.
cobra, 11.06.2015 13:22[!]
Dzięki enstone za link, powinien pojawić się w newsie. Porsche może i kręci szybkie kółka, ale ciekawe czy poprawili niezawodność. Ja tam obstawiam kolejne zwycięstwo jednego z Audi.

Nissan żal.pl, ciekawe czy chociaż dojadą do mety żeby zebrać dane.
mazi6622, 11.06.2015 13:56[!]
Porsche i Audi należą do grupy Volkswagena i nie potrafię zrozumieć po co wydawać tyle pieniędzy by ściągać się miedzy sobą. Lepiej by zrobili gdyby weszli do F1 :)
kabans, 11.06.2015 17:52[!]
Cytat mazi6622 :
..
jak widać po pierwszch 3 miejscach żadnej walki nie ma. Poza tym po co zajmować całe podium jak można zająć 6 pierwszych miejsc

tak w ogóle rekord toru, wszystko tylko nie f1 idzie do przodu. Rewolucja w 2014 roku polegała na wydaniu jak największej kasy żeby bolidy stały się wolniejsze
marcin_114, 11.06.2015 21:21[!]
WEC jest lepszym poligonem doświadczalnym niż F1. W ogóle w WEC chodzi o ściganie i pchanie się w "biznes" o nazwie F1 nie ma większego sensu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca