F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2008
Podsumowanie sezonu
Wyścigi

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Sezon 2008 > Użycie opon i inne dane<< 2007  |  2009 >>
Mieszanki wybrane na wyścigi w sezonie 2008
P.Grand Prix           Tor SupermiękkaMiękkaŚredniaTwardaStrategie
1.Australii Albert Park XXpokaż
2.Malezji Sepang XXpokaż
3.Bahrajnu Sakhir XXpokaż
4.Hiszpanii Catalunya XXpokaż
5.Turcji Istanbul Park XXpokaż
6.Monako Monte Carlo XXpokaż
7.Kanada Gilles Villeneuve XXpokaż
8.Francji Magny-Cours XXpokaż
9.Wielkiej Brytanii Silverstone XXpokaż
10.Niemiec Hockenheim XXpokaż
11.Węgier Hungaroring XXpokaż
12.Europy Valencia XXpokaż
13.Belgii Spa-Francorchamps XXpokaż
14.Włoch Monza XXpokaż
15.Singapuru Singapore XXpokaż
16.Japonii Fuji XXpokaż
17.Chin Shanghai XXpokaż
18.Brazylii Interlagos XXpokaż
Pogrubioną czcionką oznaczone rozegrane wyścigi. Strategie będą dopisywane po kolejnych wyścigach.

Bridgestone ujawnił mieszanki opon wybrane na ostatnie cztery rundy sezonu 2008. Japońska firma zastosuje miękkie i supermiękkie mieszanki w pierwszym nocnym wyścigu Formuły 1 w Singapurze, natomiast średnie i miękkie mieszanki będą użyte podczas GP Japonii, tak jak i w roku ubiegłym. Twarde i średnie mieszanki zostaną zastosowane w Chinach, a na kończące sezon GP Brazylii Bridgestone ogłosił zmianę i zastosowane tu będą średnie i miękkie mieszanki zamiast miękkich i supermiękkich użytych w 2007.

„Po 11 wyścigach tego sezonu możemy potwierdzić mieszanki opon, jakie będą użyte w ostatnich czterech wyścigach tego sezonu.” – powiedział Hirohide Hamashima, szef rozwoju opon w Bridgestone Motosport. „Na pierwszy wyścig F1 w Singapurze zastosujemy miękkie i supermiękkie mieszanki. To będzie nowy, interesujący wyścig uliczny. Na tym torze konieczna będzie wysoka przyczepność, stąd nasz wybór. W Japonii i Chinach użyjemy tych samych opon, jakich użyliśmy w 2007 roku. Na Brazylię przesunęliśmy się o stopień w górę z twardością. Ten wyścig może być bardzo gorący, jak to miało miejsce w roku ubiegłym, a zdobyte dane pokazują, że ta zmiana przyniesie zespołom korzyść”.

Źródło: Autosport.com
<< 2007  |  2009 >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca