F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2011
Podsumowanie sezonu
Wyścigi

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Sezon 2011 > Użycie opon i inne dane<< 2010  |  2012 >>
Mieszanki opon wybrane na wyścigi w sezonie 2011
P.Grand Prix  Tor Supermiękka
(czerwona)
Miękka
(żółta)
Pośrednia
(biała)
Twarda
(srebrna)
Strategie
1.Australii Albert Park pokaż
2.Malezji Sepang pokaż
3.Chin Shanghai pokaż
4.Turcji Istanbul Park pokaż
5.Hiszpanii Catalunya pokaż
6.Monako Monte Carlo pokaż
7.Kanady Montreal pokaż
8.Europy Valencia pokaż
9.Wielkiej Brytanii Silverstone pokaż
10.Niemiec Nurburgring pokaż
11.Węgier Hungaroring pokaż
12.Belgii Spa pokaż
13.Włoch Monza pokaż
14.Singapuru Marina Bay pokaż
15.Japonii Suzuka pokaż
16.Korei Pd. Yeongam pokaż
17.Indii Buddh pokaż
18.Abu Zabi Yas Marina 
19.Brazylii Interlagos 
W trakcie wyścigu obie mieszanki muszą być chociaż raz użyte, o ile nie było konieczne użycie deszczowych opon.

Napoczęte silniki w sezonie 2011 (dane wg serwisu vivaf1.com)
 Kierowca Zespół 
 1 (Vet) RBR Renault 1122333444456667788
 2 (Web) RBR Renault 1122333444456666788
 3 (Ham) McLaren Mer. 1223333444567778888
 4 (But) McLaren Mer. 1223333444567778888
 5 (Alo) Ferrari 1223334455567778888
 6 (Mas) Ferrari 1233444455567778888
 7 (Sch) Mercedes 1123333455567778888
 8 (Ros) Mercedes 1123333455567778888
 9 (Hei,Sen) Renault 1122333455567777788
 10 (Pie) Renault 1122333444456667788
 11 (Bar) Williams Cos. 112233444456777778,99
 12 (Mal) Williams Cos. 1122334444567777899
 14 (Sut) F. India Mer. 1112333444567777888
 15 (diR) F. India Mer. 1122333444567777888
 16 (Kob) Sauber Fer. 1223334455567778888
 17 (Per,dlR) Sauber Fer. 1223334455567778888
 18 (Bue) STR Ferrari 1223334455567778888
 19 (Alg) STR Ferrari 1223334455567778888
 20 (Kov) Lotus Ren. 1122334444456667788
 21 (Tru,Cha) Lotus Ren. 1122333444456667788
 22 (Ric,Kar) HRT Cos. 1123334444567777888
 23 (Liu) HRT Cos. 1123334444567777888
 24 (Glo) Virgin Cos. 2223334444567777788
 25 (dAm) Virgin Cos. 1223334444567777788
Na jeden samochód przypada 8 silników w sezonie. Jeśli użytych zostanie więcej, to dany kierowca zostanie przesunięty o dziesięć miejsc do tyłu na starcie pierwszego wyścigu, podczas którego skorzysta z dodatkowej jednostki napędowej. Jeżeli w trakcie jednego weekendu kierowca wykorzysta dwa dodatkowe silniki, wówczas zostanie przesunięty o dziesięć pozycji na starcie tego wyścigu, jak również następnego.

Zamontowania nowej skrzyni biegów w sezonie 2011
 Kierowca Zespół 
 1 (Vet) RBR Renault 
 2 (Web) RBR Renault 
 3 (Ham) McLaren Mer. 
 4 (But) McLaren Mer. 
 5 (Alo) Ferrari 
 6 (Mas) Ferrari 
 7 (Sch) Mercedes x
 8 (Ros) Mercedes 
 9 (Hei,Sen) Renault 
 10 (Pie) Renault 
 11 (Bar) Williams Cos. 
 12 (Mal) Williams Cos. 
 14 (Sut) F. India Mer. 
 15 (diR) F. India Mer. 
 16 (Kob) Sauber Fer. 
 17 (Per,dlR) Sauber Fer. 
 18 (Bue) STR Ferrari 
 19 (Alg) STR Ferrari 
 20 (Kov) Lotus Ren. 
 21 (Cha,Tru) Lotus Ren. 
 22 (Kar,Ric) HRT Cos. x
 23 (Liu) HRT Cos. x
 24 (Glo) Virgin Cos. 
 25 (dAm) Virgin Cos. 
Jedna skrzynia musi wytrzymać bez wymiany pięć GP z rzędu, chyba że kierowca nie ukończy wyścigu.
Wymiana w innym przypadku w trakcie 5-wyścigowego cyklu oznacza obniżenie pozycji startowej o 5 miejsc.
• - wymiana dozwolona, x - wymiana oznaczająca karę

Manewry wyprzedzania w sezonie 2011
P.Kierowca S.
1.J. Button  325550261132123068
2.F. Massa  16213515024556762
3.M. Webber  110152336112491361
4.M. Schumacher  03612229335094361
5.L. Hamilton  04880611423521660
6.S. Buemi  23311404336814355
7.K. Kobayashi  064111013313124150
8.J. Alguersuari  50010428330504448
9.S. Perez  027960-0152112146
10.P. di Resta  15134312207502045
11.P. Maldonado  2052736710132241
12.N. Heidfeld  032813003261---38
13.R. Barrichello  80345110300030138
14.A. Sutil  0607706210402136
15.N. Rosberg  0446414213120335
16.W. Pietrow  0267414301120132
17.F. Alonso  4242101111470331
18.S. Vettel  1131300012181022
19.J. Trulli  021301311-130016
20.B. Senna  -----------56415
21.H. Kovalainen  0010021200220111
22.T. Glock  1030112000110010
23.J. d'Ambrosio  001210111101009
24.V. Liuzzi  001010600000008
25.P. de la Rosa  ------4-------4
26.N. Karthikeyan  00000030------3
27.D. Ricciardo  --------0120003
28.K. Chandhok  ---------0----0
29.Razem  296185126902812542285254914354908
Dane orientacyjne - mogą nie uwzględniać wszystkich manewrów.
<< 2010  |  2012 >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca