F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Testy Formuły 1
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon testowy obejmuje okres od pierwszych testów po ostatnim wyścigu poprzedniego sezonu do ostatnich testów przed zakończeniem następnego sezonu wyścigowego.
Uczestnicy testów F1
i kierowcy innych serii
Ostanie raporty i inne wiadomości o testach:

Raikkonen najszybszym kierowcą testów przed sezonem 2017

Relacja z czwartego dnia drugiej tury testów w Barcelonie

Vettel z najlepszym czasem trzeciego dnia drugiej tury testów

Relacja z trzeciego dnia drugiej tury testów w Barcelonie

Valtteri Bottas poprawia najlepszy wynik testów

Relacja z drugiego dnia drugiej tury testów w Barcelonie

Felipe Massa z przytupem rozpoczyna drugą serię testów

Relacja z pierwszego dnia drugiej tury testów w Barcelonie

Składy zespołów na drugą turę testów w Barcelonie

Raikkonen najszybszy na zakończenie pierwszej tury testów

Vettel najszybszy również drugiego dnia testów
Łukasz Godula, 23 lutego 2016<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
Sebastian Vettel był najszybszy również drugiego dnia testów przedsezonowych w Barcelonie na torze Catalunya. Niemiec wykręcił dziś czas 1:22,810 jadąc na ultra-miękkiej mieszance opon Pirelli.

Opony z fioletowym oznaczeniem zadebiutowały dzisiaj na torze, gdy Daniel Ricciardo wraz z Vettelem postanowili wypróbować nowe komplety tuż przed przerwą na lunch. Poskutkowało to bardzo dobrymi rezultatami, jednak kierowca Red Bulla pokonał okrążenie wolniej od Niemca o 0,7 sekundy. Tuż za nim uplasował się Sergio Perez, jednak Meksykanin swój czas uzyskał na miękkich oponach.

Nico Rosberg został dzisiaj sklasyfikowany na czwartej lokacie, jednak ponownie Mercedes wykręcił niesamowity przebieg i przejechał aż 172 okrążenia. Jednak przewaga nad resztą nie była dziś aż tak dotkliwa, gdyż wielu innych kierowców również przekroczyło granicę 100 kółek, w tym Fernando Alonso w McLarenie. Silnik Hondy po raz kolejny okazał się niezwykle niezawodny, co cieszy wszystkich w angielskiej ekipie.

Mniejszą niezawodnością ponownie wykazało się Renault. Jolyon Palmer był sprawcą czerwonej flagi gdy na 42 okrążeniu jego turbo uległo awarii i spowodowało efektowny dym z tyłu bolidu. Wcześniej sesja została przerwana po zatrzymaniu się Maxa Verstappena, jednak w tamtym przypadku nie doszło do poważnej awarii. Podobnie jak tuż przed końcem, gdy Vettel zatrzymał się w trzecim zakręcie powodując przedwczesne zakończenie jazd.

Z dzisiejszej sesji jak najbardziej zadowolone mogą być ekipy Haas i Manor. Amerykanie pokonali sporo okrążeń, do tego notując całkiem konkurencyjny czas. Podobnie w przypadku Manora, gdzie na duży plus wyszła zmiana jednostek napędowych na Mercedesa. Takie wyniki znacznie podnoszą poziom całej stawki w tym sezonie.

Testy grupowe w Montmelo, dzień 2/4 - 23.02.2016, Catalunya - 4,655 km
P. KierowcaNar.Zespół / bolidOp.Czas okr.StrataOdstępOkr.Km
1. Sebastian VettelFerrari SF16-H1:22,810--125581,875
2. Daniel RicciardoRed Bull TAG-Heuer RB121:23,5250,7150,715112521,360
3. Sergio PerezForce India Mercedes VJM091:23,6500,8400,125100465,500
4. Nico RosbergMercedes W071:24,8672,0571,217172800,660
5. Marcus EricssonSauber Ferrari C341:25,2372,4270,370106493,430
6. Esteban GutierrezHaas Ferrari VF-161:25,5242,7140,28777358,435
7. Valtteri BottasWilliams Mercedes FW381:25,6482,8380,124132614,460
8. Pascal WehrleinManor Mercedes MRT051:25,9253,1150,27769321,195
9. Fernando AlonsoMcLaren Honda MP4-311:26,0823,2720,157119553,945
10. Jolyon PalmerRenault RS161:26,1893,3790,10742195,510
11. Max VerstappenToro Rosso Ferrari STR111:26,5393,7290,350120558,600
Wszystkie dni należące do tej serii testów: 1/4, 2/4, 3/4, 4/4
Kalendarz testów


  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rvs, 23.02.2016 18:23[!]
Mercedes na medium szybszy od wszystkich za nim na softach, do tego wolniejszy o 2 sekundy mimo, że nie próbował glory lap na miększych mieszankach (a mieli 3 miękkości do wyboru). A i tak przyjdzie ktoś i powie, że mają za duży airbox i przegrają sezon... Mimo wszystko Ferrari również mocne. Będzie ciekawy sezon!
mich909090, 23.02.2016 18:27[!]
Rosberg to 1:24:8 zrobił na początku stintu liczącego 15 okrążeń.Hmm.. miał sporo paliwa ;)
Masio, 23.02.2016 18:30[!]
Cytat rvs :
Będzie ciekawy sezon!
Obyś miał rację
leni93, 23.02.2016 18:53[!]
McLaren już zrobił praktycznie połowę zeszłorocznego przebiegu testowego. Mam nadzieję, ze zażegnali problemy techniczne, ciekawe jak będzie z mocą.
Asmodeus, 23.02.2016 19:19[!]
Wielkie brawa dla Haas, drugi dzień pracy zespołu i już ponad 100 okrążeń na testach!
badyl, 23.02.2016 19:22[!]
@Asmodeus A co tam ma się psuć, jak środek to praktycznie Ferrari ;-)
Protonek, 23.02.2016 19:33[!]
Gdzie nasz expert od wszystkiego czyli mikonegatio, ciekawe co on sądzi na ten temat, czy już testuje coś dla Mercedesa.
michal132, 23.02.2016 19:44[!]
@Protonek

Podobno pomagał Hassowi owijać skrzydło taśmą żeby się nie rozlatywało
Asmodeus, 23.02.2016 19:45[!]
@badyl idąc tym tokiem myślenia Manor Mercedes powinien namieszać w stawce i zdobywać w co drugim wyścigu podium ;)
badyl, 23.02.2016 19:49[!]
@Asmodeus Stało by się tak niewątpliwie, gdyby poza silnikiem Mercedes dostarczył by im również pozostałą część samochodu ;-)
Niestety, bezawaryjne bebechy to jedno, a szybkie auto to drugie ;-)
rno2, 23.02.2016 20:03[!]
@Protonek
Podobno przebywa w Faenzy, gdzie projektuje specyfikację B bolidu Toro Rosso, bo obecny bolid jest przekombinowany.
MairJ23, 23.02.2016 23:21[!]
kurka McLaren slabo - mama nadzieje ze mozna bedzie co innego ogladac w Australii bo jak bedzie to tak wygladalo jak teraz to nie bedzie rozowo - nadal mowie o McLarenie - ale przynajmniej duzo kolek zrobil Fernando. Obawiam sie o sezon 2016 :(
Arya, 24.02.2016 00:14[!]
Oj Ferrari, nie nabierzecie mnie tak łatwo :P Przynajmniej dzisiaj sporo okrążeń zrobili. Ale Mercedes, po prostu łaaaaaał. 172 kółka, pewnie kiedyś tyle było, ale nie widziałam. 800 km, jak wycieczka po Europie, 2 i 2/3 wyścigu, no, napracował się Rosberg. Aż sobie policzyłam, że gdyby kółko trwało 1:27 (nie wiem, ile średnio, a nie mam czasu grzebać) to jeździłby 4 godziny. Ciekawe, jakie to uczucie, 4 godziny na takim szybkim torze :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca