F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Testy Formuły 1
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon testowy obejmuje okres od pierwszych testów po ostatnim wyścigu poprzedniego sezonu do ostatnich testów przed zakończeniem następnego sezonu wyścigowego.
Uczestnicy testów F1
i kierowcy innych serii
Ostanie raporty i inne wiadomości o testach:

Lowe: Testy w Austin pomogły Strollowi w pracy nad ustawieniami bolidu

George Russell poprowadzi Mercedesa W08 podczas testów na Węgrzech

Ferrari pomoże Pirelli w rozwoju deszczowych opon na sezon 2018

Vettel z najlepszym czasem trzeciego dnia drugiej tury testów
Łukasz Godula, 9 marca 2017<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
Sebastian Vettel ustanowił dziś imponujący czas okrążenia 1:19,024 co dało mu prowadzenie w tabeli czasowej trzeciego dnia drugiej tury testów przedsezonowych. Niemiec dodatkowo pokonał ponad 150 okrążeń w swoim Ferrari.

Dla stajni z Maranello był to niewątpliwie owocny dzień. Choć sam Vettel odżegnuje się od słów Hamiltona, jakoby to Ferrari miało być faworytem na chwilę obecną, to jednak nie da się odrzucić faktu, że na takich samych oponach Hamilton był dziś 0,3 sekundy wolniejszy. Oczywiście trudno się spodziewać, by Mercedes był aż tak w tyle, ale na pewno nie zwiastuje to tak słabego sezonu dla Scuderii jak w ubiegłym roku. Teraz pozostaje pytanie jak bardzo uda się rozwinąć bolidy do wyścigu w Melbourne.

Trzeci w tabeli był dziś Esteban Ocon, który również przejechał bardzo dużo okrążeń w Force India. Wczoraj Sergio Perez przyznał, że ich nowa maszyna ciągle ma wiele słabości, jednak dzisiejszy wyniki wyglądały obiecująco. Czwarty był Kwiat, jednak u Rosjanina ponownie doszło do usterki i Toro Rosso musi jeszcze mocno popracować nad swoją konstrukcją.

Ciągłą niewiadomą są osiągi nowej jednostki Renault. Red Bull ponownie dziś nie zachwycał prędkością i dystansem, jednak źródła z padoku usilnie przekonują, iż stajnia z Milton Keynes będzie się liczyła w walce o czołowe lokaty.

Niczego nowego nie zobaczyliśmy dziś u McLarena. Krótkie przejazdy, awarie i spowodowanie dwóch czerwonych flag. Można powiedzieć, że dzień jak co dzień dla ekipy z Woking. Frustracja za kulisami buzuje, zespół odwołał dziś konferencję z udziałem Erika Boulliera oraz Yusuke Hasegawy. Kibicom pozostaje czekać na nową specyfikację feralnego silnika, jednak czy to przyniesie jakąkolwiek zmianę?

Pomimo ostatnich lokat, dzisiejszy dzień był również produktywny dla Williamsa. Obaj zawodnicy przejechali sporo kilometrów, Stroll ponownie nie zaliczył żadnych incydentów i stajnia z Grove może być zadowolona z przebiegu tego tygodnia.

Testy grupowe w Montmelo, dzień 3/4 - 09.03.2017, Catalunya - 4,655 km
P. KierowcaNar.Zespół / bolidOp.Czas okr.StrataOdstępOkr.Km
1. Sebastian VettelFerrari SF70H1:19,024--156726,180
2. Lewis HamiltonMercedes W081:19,3520,3280,32852242,060
3. Esteban OconForce India Mercedes VJM101:20,1611,1370,809137637,735
4. Daniił KwiatToro Rosso Renault STR121:20,4161,3920,25594437,570
5. Kevin MagnussenHaas Ferrari VF-171:20,5041,4800,088119553,945
6. Daniel RicciardoRed Bull TAG-Heuer RB131:20,8241,8000,320128595,840
7. Stoffel VandoorneMcLaren Honda MCL321:21,3482,3240,52448223,440
8. Valtteri BottasMercedes W081:21,8192,7950,47195442,225
9. Pascal WehrleinSauber Ferrari C361:22,3473,3230,52844204,820
10. Jolyon PalmerRenault R.S.171:22,4183,3940,07153246,715
11. Marcus EricssonSauber Ferrari C361:23,3304,3060,91288409,640
12. Felipe MassaWilliams Mercedes FW401:24,4435,4191,11380372,400
13. Lance StrollWilliams Mercedes FW401:24,8635,8390,42085395,675
Wszystkie dni należące do tej serii testów: 1/4, 2/4, 3/4, 4/4
Zdjęcia z testu  |  Kalendarz testów


  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Gzehoo92, 09.03.2017 18:29[!]
107% czasu Vettela = 1:24.556
Aquos, 09.03.2017 22:11[!]
Droga Redakcjo, na przestrzeni ostatnich sezonów kilkukrotnie podnosiłem kwestie oznaczania opon w tabelach czasów - bez informacji o rodzaju mieszanki te zestawienia mają bardzo ograniczony sens (a kolumna mówiąca, że kierowcy jeździli na oponach Pirelli nie ma go wcale, tak samo, jak nie miało by sensy zaznaczanie, że jeździli bolidami F1). Rozumiem argument, że nie zawsze udaje się ustalić informacje na temat rodzaj mieszanki, ale często jednak jest to możliwe. Czy co do zasady nie byłoby słuszniejszym zastąpienie ikony oznaczającej producenta opon, oznaczeniem rodzaju mieszanki i jedynie wpisywanie "bd", gdy nie uda się jej ustalić?
marvin, 09.03.2017 23:25[!]
@Aquos +++
popieram w całej rozciągłości
lakeman, 10.03.2017 06:37[!]
Cytat Aquos :
Czy co do zasady nie byłoby słuszniejszym zastąpienie ikony oznaczającej producenta opon, oznaczeniem rodzaju mieszanki i jedynie wpisywanie "bd", gdy nie uda się jej ustalić?


Nie jestem informatykiem / webmasterem, ale sądzę, że taki jest szablon tabeli na całym serwisie. Podejrzewam, że usunięcie kolumny z producentem "wywaliłoby" także tą kolumnę w innych tabelach (np. z sezonu 2006, 1991), gdzie informacja o producencie opon była istotna. Wtedy cały wysiłek związany ze znalezieniem takiej informacji i jej wklepaniem wylatuje w kosmos.
A info odnośnie mieszanki na jakieś kiero wydusił najlepszy czas często jest w tekście, wystarczy przeczytać.
Szanujmy pracę zespołu f1wm.pl, robią naprawdę świetną robotę.

Wracając do tematu testów, w moim odczuciu mocne jest tradycyjnie Mercedes, do tego Ferrari, potem Red Bull i Williams (tu imponuje niezawodność), reszta i na szarym końcu znów McLaren. Powrót dominacji pakietu McLaren Honda z przełomu lat 80-90 raczej nam nie grozi w najbliższym czasie :)
step07, 10.03.2017 12:24[!]
Cytat Aquos :
Droga Redakcjo, na przestrzeni ostatnich sezonów kilkukrotnie podnosiłem kwestie oznaczania opon w tabelach czasów

I kilkukrotnie dostawałeś odpowiedź, że ze względu na szablon (wszystko doskonale wyjaśnił kolega @lakeman) jest to niemożliwe. Więc nie rozumiem po co dalej drążysz temat, no chyba, że za każdym razem w ciągu tych kilku lat nie czytałeś postów z odpowiedziami.
Aquos, 10.03.2017 17:54[!]
@step07
Bo szablon nie jest dany raz na zawsze - można go zmienić lub dodać nowy. Przecież nie chodzi o to, by dopasowywać się do szablonu, ale by adaptować szablon do potrzeb. Nie wierzę, że jest to niemożliwe. Być może jest trudne, ale nie niemożliwe. Każde rozwiązanie można udoskonalić, a wola by to uczynić jest istotą rozwoju i postępu, na której wyrosła cała cywilizacja.
Nie rozumiem Twojego atakującego tonu. W dobrej wierze wskazuję element, którego poprawa uczyniłaby ten serwis jeszcze lepszym, a w zamian zderzam się z opryskliwością (bo jak inaczej ocenić uwagę o nieczytaniu odpowiedzi?). Konstruktywna krytyka jest aż tak niewygodna?
woodywoods, 12.03.2017 16:13[!]
@Aquos popieram, nie jest to bariera nie do przejścia, tylko trzeba chcieć ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca