F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Testy Formuły 1
Sezon 2018
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Sezon 2009
Sezon 2008
Sezon 2007
Sezon 2006
Sezon testowy obejmuje okres od pierwszych testów po ostatnim wyścigu poprzedniego sezonu do ostatnich testów przed zakończeniem następnego sezonu wyścigowego.
Uczestnicy testów F1
i kierowcy innych serii
Ostanie raporty i inne wiadomości o testach:

Pirelli: Zimowe testy powinny odbywać się w Hiszpanii i Bahrajnie

Raikkonen z najlepszym czasem na zakończenie zimowych testów

Relacja z czwartego dnia drugiej tury testów w Barcelonie (zakończona)

Vettel wyśrubował rekord toru trzeciego dnia drugiej tury testów

Relacja z trzeciego dnia drugiej tury testów w Barcelonie (zakończona)

Ricciardo ustanawia rekordowy wynik podczas środowych testów

Relacja z drugiego dnia drugiej tury testów w Barcelonie (zakończona)

FIA testuje w Barcelonie procedurę wznawiania wyścigu z pól startowych

Vettel z najlepszym czasem 1. dnia drugiej tury zimowych testów

Relacja z pierwszego dnia drugiej tury testów w Barcelonie (zakończona)

Testy opon Pirelli w Abu Zabi: wyniki drugiego dnia
Nataniel Piórkowski, 29 listopada 2017<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>


Na torze Yas Marina w Abu Zabi trwa drugi dzień testów ogumienia Pirelli na sezon 2018.

Każdy zespół ma do dyspozycji po dwadzieścia zestawów ogumienia: dwanaście alokowanych przez Pirelli oraz osiem wybranych do pracy przez strategów teamu. Podczas zajęć ekipy mogą bliżej poznać nową gamę opon, w tym hipermiękką i supertwardą mieszankę.

Realizację programu Williamsa rozpoczyna dzisiaj Siergiej Sirotkin. Robert Kubica pojawi się na torze późnym popołudniem. Oczekuje się, że w trakcie swojej zmiany Polak wykona krótkie przejazdy nastawione na ocenę osiągów. We wtorek krakowianin, uważany za faworyta w walce o wyścigowy kontrakt ze stajnią z Grove na sezon 2018, pokonał sto okrążeń za kierownicą bolidu FW40, a swój najlepszy rezultat: 1:41,296s uzyskał w trakcie przejazdu na miękkich oponach.

Do pracy nad programami stworzonymi przed oficjalnego dostawcę ogumienia oddelegowani zostali również: Valtteri Bottas (Mercedes), Max Verstappen (Red Bull), Sebastian Vettel (Ferrari), Sergio Perez i Esteban Ocon (Force India), Stoffel Vandoorne i Lando Norris (McLaren), Pierre Gasly i Brendon Hartley (Toro Rosso), Kevin Magnussen (Haas), Carlos Sainz (Renault) a także Charles Leclerc (Sauber).

Wyniki w tabeli będą aktualizowane co godzinę.

Testy ogumienia w Abu Zabi, dzień 2/2 - 29.11.2017, Yas Marina - 5,554 km
P. KierowcaNar.Zespół / bolidOp.Czas okr.StrataOdstępOkr.Km
1. Sebastian VettelFerrari SF70H1:37,551--118655,372
2. Valtteri BottasMercedes W081:38,4900,9390,939141783,114
3. Max VerstappenRed Bull TAG-Heuer RB131:38,7361,1850,246132733,128
4. Sergio PerezForce India Mercedes VJM101:38,8181,2670,08252288,808
5. Esteban OconForce India Mercedes VJM101:39,1481,5970,33072399,888
6. Carlos Sainz JrRenault R.S.171:39,4441,8930,296109605,386
7. Robert KubicaWilliams Mercedes FW401:39,4851,9340,04128155,512
8. Stoffel VandoorneMcLaren Honda MCL321:39,7822,2310,297105583,170
9. Kevin MagnussenHaas Ferrari VF-171:39,8102,2590,028124688,696
10. Siergiej SirotkinWilliams Mercedes FW401:39,9472,3960,13786477,644
11. Charles LeclercSauber Ferrari C361:40,6663,1150,719149827,546
12. Lando NorrisMcLaren Honda MCL321:41,7144,1631,048118655,372
13. Brendon HartleyToro Rosso Renault STR121:43,3455,7941,63161338,794
14. Pierre GaslyToro Rosso Renault STR121:44,9007,3491,55563349,902
Wszystkie dni należące do tej serii testów: 1/1, 2/2
Kalendarz testów


  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Maniekkloss, 29.11.2017 09:38[!]
A tu są przykłady dłuższych przejazdów KUB http://www.f1talk...-przejazdow-roberta/
derwisz, 29.11.2017 09:59[!]
Niby czasy nie są tu najważniejsze bo zależą od wielu uwarunkowań ale jednak dobrze by było gdyby Robert pokazał, ze jest w stanie pojechać poniżej 1.40 a najlepiej że jest szybszy od Sirotkina i Strolla.
JuJu_Hound, 29.11.2017 13:43[!]
w koncu wyjechal, 1.40.9
agentwrogiegoukladu, 29.11.2017 14:09[!]
@derwisz Tak jak piszesz - wszystko jest niestety względne i wnioski cięzko wyciągać. Najlepszy czas Sirotkina został wykręcony na miękkiej, a Robert chyba właśnie dostał supermiękką. Nie wiem ile dziesiątych przewagi daje supermiękka nad miękką, ale w Williamsie wiedzą to raczej bardzo dobrze. Poniżej 1.40 to raczej na pewno za chwilę zejdzie.
Bart2005, 29.11.2017 14:45[!]
@agentwrogiegoukladu zwróć uwagę, że Robert jeździ na zupełnie nowych oponach a Siergiej ustanowił ten czas na "starych", używanych w tym roku podczas GP oponach. Zespół wie co można na tych oponach zrobić, a nowe mieszanki dopiero poznaje. Warto tez dodać, że ustawienia bolidu nie mogą być zmieniane (wymóg Pirelli), a więc może to co jest aktualnie, bardziej pasowało Siergiejowi niż Robertowi. Jest bardzo dużo zmiennych, których nie znamy, a które mają wpływ na czasy okrążeń. Warto brać to pod uwagę i nie podpalać się.
marios76, 29.11.2017 14:55[!]
@Bart2005 Jakich starych oponach?? Zespoly maja po 20 kompletow opon w nowej konfiguracji...

@JuJu_Hound Urwie na 1:39 z groszami... :)
jorge30, 29.11.2017 15:01[!]
Zgadzam się, że czasy nie mają znaczenia ze względu na wykonywany program i wiele różnych czynników, a także to, że kierowcy nie mogą zmieniać ustawień bolidu, ale.....RK już zszedł do 1.39.4....
Nie ma sensu zgadywać, trzeba poczekać.
agentwrogiegoukladu, 29.11.2017 15:01[!]
Nie wiedziałem o tym, że Sirotkin jeździć ma na używanych gumach. Williams miał wczoraj coś bąknąć, że dzisiejsze testy Sirotkina będą lustrzanym odbiciem tych wczorajszych Roberta.

Tak btw. Najbardziej aktualny czas Roberta to 1'39"485 - naród odetchnął ;))
Bart2005, 29.11.2017 15:02[!]
Mają też do dyspozycji tegoroczne opony.
JuJu_Hound, 29.11.2017 15:03[!]
o tak wszyscy odetchneli. Czasy nie maja znaczenia ale wiekszosc z nas czyla scisk na tylnej czesci ciala
Bart2005, 29.11.2017 15:03[!]
@agentwrogiegoukladu nie używanych w sensie zużytych, nie napisałem tak. Miał założone nowe tegoroczne opony, używane podczas GP.

A swój najlepszy czas, Robert zrobił na nowych oponach hypermiękkich (swoją drogą Rosberg wczoraj powiedział, że bez sensu wprowadzać tyle nazw opon).

Okazuje się, że Siergiej zrobił swój czas na softach 2018 a Robert na tegorocznych, bo w zestawieniu testów opon opublikowanym przez Pirelli Motorsport, najlepszy czas Roberta to 1.40.022 na hypersoftach 2018 (trzy twardości różnicy od opon soft 2018). Czas Roberta jest o około 0,5 wolniejszy od czasu Lanca na tych samych oponach, ale jeszcze raz warto podkreślić, że wiele czynników może mieć na to wpływ, więc czekamy co powie teraz Williams (Robert ma zakaz udzielania wywiadów).
marios76, 29.11.2017 18:44[!]
@Bart2005 Najlepszy swoj czas Robert wykrecil na tegorocznych oponach... na hiper 2018 byl o pol sekundy wolniejszy... ?? Hmm
@JuJu_Hound Ja jednak na spokojnie. Czasy ktore widzimy, to wierzcholek gory lodowej. To nie wyscig, to testy. Wystarczy porownac roznice. Bo nawet miedzy Ferrari a Mercedesem jest kosmiczna, a w wyscigu... widzielismy.

A Toro Rosso takie czasy, że już chyba z Honda jeździli ; P
Bart2005, 30.11.2017 09:10[!]
@marios76 co mam Tobie odpowiedzieć, podałem to co opublikowało Pirelli. Ale jak spojrzeć, to w sumie sam sobie odpowiedziałeś w następnym zdaniu :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca