F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.12.2018

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciały wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Yamamoto nadal w bolidzie HRT podczas GP Belgii

"Nie mogę się już doczekać powrotu do akcji po zakończeniu letniej przerwy".
Marek Roczniak, 20 sierpnia 2010, wyświetlenia: 2760<< | lista | T- | T+ | >>
Zgodnie z przewidywaniami z początku sierpnia, Sakon Yamamoto zachował miejsce w zespole Hispania Racing u boku Bruno Senny na kolejny wyścig – Grand Prix Belgii.

Japoński kierowca pierwszy raz w barwach HRT wystartował w lipcu na torze Silverstone, zastępując wówczas Sennę. W kolejnym wyścigu przesiadł się z kolei do samochodu z numerem 20 należącego wcześniej do Karuna Chandhoka i choć część osób spodziewała się, że Hindus może powrócić do startów po letniej przerwie, to jednak tak się nie stanie.

„Nie mogę się już doczekać powrotu do akcji po zakończeniu letniej przerwy” – powiedział Yamamoto w oficjalnej zapowiedzi wyścigu w Belgii. „Tor Spa-Francorchamps znam już ze startu w barwach Spykera. Jest tutaj jeden bardzo znany zakręt – 'Eau Rouge' i wiele zmian wysokości. Warunki pogodowe są bardzo unikalne i mogą zmieniać się bardzo szybko. Będziemy potrzebowali dobrej prędkości w szybkich zakrętach, a także dobrego docisku aerodynamicznego. Oczekujemy, że układ toru będzie pasował naszemu samochodowi i ponownie postaramy się dać z siebie wszystko”.

Źródło: HispaniaF1Team.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.03.2011  Yamamoto kierowcą rezerwowym Virgin
09.11.2010  W Abu Zabi ma być sucho przez cały weekend
24.09.2010  Klien zastąpi Yamamoto w HRT w GP Singapuru
12.09.2010  Hispania ukarana grzywną za incydent w boksach
02.09.2010  Yamamoto twierdzi, że dokończy sezon z HRT (aktualizacja)
Tagi:
HRT
Yamamoto S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
BARBP, 20.08.2010 15:29[!]
Widać że ładnie sponsorzy płacą HRT za starty Sakona.
Mimo wszystko pozytywne jest to że Senna nadal ściga się w F1 bo był wyraźnie szybszy od Chandoka ale w wyścigach miał większego pecha.
Ciekawe kiedy Klien pojawi się na starcie jeżeli pojawi się.
xdomino996, 20.08.2010 15:38[!]
przecież on jest najgorszy w stawce dobrze ze w f1 nie liczy sie tylko kasa
Simi, 20.08.2010 15:39[!]
Czyli raczej Chandok może już się pożegnać z HRT. Chłopak chyba powinien zapomnieć o dalszej jeździe.

Klien się pojawi, ale pewnie już w przyszłym roku... Chyba, że...
eTekamote, 20.08.2010 16:37[!]
Co to za różnica czy jeździ Karun Sambóg, czy $akon? I tak wleką się z tyłu i tak. Przynajmniej HRT dostaje kasę.
FelipeF1., 20.08.2010 16:55[!]
eTekamote w 100% się z tobą zgadazam
Anderis, 20.08.2010 17:41[!]
A ja nie. Karun mógłby nabrać doświadczenia w bolidzie F1 i być może za kilka lat pokazać się, powalczyć w innym teamie. Na tle Senny nie wypadał źle. Być może dostałby szansę w przyszłości w zespole środka stawki. Chyba nikt nie ma wątpliwości, że z Sakona solidnego drivera już nie będzie. Karun może miałby szansę nim zostać, ale po tym, jak stracił posadę w HRT, może się okazać, że drugiej szansy już nie dostanie i szkoda. Jego kariera może się teraz załamać. Sakonowi z takim wsparciem sponsorskim raczej to nie groziło.

Do Yamamoto nic nie mam, ale jakoś tak szkoda mi Hindusa.
Aros, 20.08.2010 18:50[!]
Kiedyś coś słyszałem, że potencjalny nowy zespół chciałby di Reste jako kierowce (jeżeli się mylę to mnie poprawcie).
Wtedy byłoby wolne miejsce w Fi na stanowisku testera/rezerwowego i Karun mógłby się załapać.
W końcu indyjski zespół z indyjskim właścicielem a za niedługo GP Indii...
A w HRT widziałbym na przyszły rok Senne i Kliena (jeżeli nie w innym zespole to dobre i to), ale niestety Sakon ma więcej do powiedzenia w tym zespole odnośnie składu niż by się wydawało :)
Kamikadze2000, 20.08.2010 19:57[!]
@eTekamote - również podpisuje się pod twymi słowami, ale w sumie to "oczywista oczywistośc". Sam Alonso nic by nie zdziałał w tym "czymś", więc akurat nic nie tracą, a tylko zyskują (szmal rzecz jasna!)!!! :)) Osobiście życzę zarówno Karunowi, jak i Sakonowi, by dobrze im się powodziło. ;))
Piotrek15, 20.08.2010 23:51[!]
A my nie możemy się doczekać na widok Sakona w akcji!
kovalf1, 21.08.2010 02:01[!]
A ja zgadzam się z Anderisem. Karun po pierwsze jest lepszy od Sakona, po drugie chyba może bardziej pomóc inżynierom w rozwoju auta, ma raczej większą wiedzę od Samuraja. Po trzecie z Hindusa mogą być jeszcze ludzie, Sutil też zaczynał z dna, a dziś jeździ w średnim zespole i jest uważany za "solidniaka". Yamamoto raczej jeździ dla frajdy, dla zabawy :D
Maly-boy, 21.08.2010 09:33[!]
nie wiem co za problem płaci to jeździ ,a HRT bardzo potrzebuje pieniędzy ,bo o ile uda im się może dotrwać do końca sezonu to w poprzednim mogą być problemy żeby uzbierać budżet
serekms, 21.08.2010 11:22[!]
Sla mnie Sakoin jest bardzo, ale to bardzo słabym kierowcą. Ma już przeciez doświadczenie w F1 bo wcześniej sartował w Spykerze. Fakt, na jego obrone można powiedzieć, że nie startował w tym roku od poczatku, ale mimo to ma znacznie więcej przejechanych kilometrów bolidem F1 niż Senna czy Chandhok. Ciesze się, że Senna dalej startuje, ale chciałbym jeszcze zobaczyć Chandhoka za sterami bolidu, bo tez prezentował się dobrze. BARBP, nie zgodze się z Tobą. Kwalifikacje to także częśc weekendu F1 i w dodatku bardzo ważna. Chandhok i Senna byli na podobnym poziomnie chociaż wole Senne. Również nie mogę się doczekać debiutu Kliena w Barwach HRT.
AleQ, 21.08.2010 13:27[!]
Może w Belgii Sakon wygląda jakieś akrobacje na torze ? ;) Widać,że w HRT liczy się kasa ,nic więcej .
Mr President, 25.08.2010 12:36[!]
Senna i Yamomoto do końca sezonu. Nie ma to jak wyrzucenie kierowcy za nic. Hispania pokazuje w pełni swą beznadziejność, ale FIA wyraźnie jest spokojna o przyszłość zespołu. Pamiętam, że jedynie Bernie martwił się o 'jeden z zespołów', akle wszystko przycichło.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca