F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.02.2019

Sezon 2019: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Daniel Ricciardo pokonał pierwsze kilometry za sterami Renault R.S.19

Binotto: Na początku sezonu Vettel może mieć priorytet nad Leclerkiem

Haas przeprowadził shakedown bolidu VF-19

Ferrari zastosowało matowe malowanie, aby zredukować masę bolidu

Rob Smedley został konsultantem technicznym Formula One Group

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

14.02.2019

McLaren zaprezentował bolid MCL34

Pierwsze zdjęcia bolidu Alfy Romeo wyciekły do internetu

Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki

Alonso nie weźmie udziału w zimowych testach z McLarenem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Kolejne doniesienia na temat kierowców GP2 w sezonie 2011

Ponadto pojwiła się informacja, że francuska ekipa DAMS zamierza wrócić do Formuły Renault 3.5.
Mariusz Karolak, 23 grudnia 2010, wyświetlenia: 4106<< | lista | T- | T+ | >>
Mimo zbliżających się świąt rynek transferowy GP2 jest w pełnym ruchu. Wcześniej już informowaliśmy, że Giedo van der Garde pozostaje w zespole Barwa Addax, a Jules Bianchi w Lotus ART. Na tym jednak nie koniec dzisiejszych doniesień.

Johnny Cecotto Jr, ostatnio startujący w Trident Racing, czyni starania o etat w Team Air Asia, czyli juniorskim zespole Tony'ego Fernandesa. Pochodzącemu z Wenezueli kierowcy szyki może pokrzyżować Álvaro Parente bądź Alberto Valerio – obaj również liczą na posadę w Air Asia.

Prawdopodobnie jest jeszcze kilku innych kierowców, którzy chcieliby reprezentować barwy tego nowego w stawce GP2 zespołu. Główny powód jest taki, że Fernandes zapowiedział już, iż obydwaj kierowcy zatrudnieni w GP2 będą jednocześnie pełnili wymiennie funkcje kierowców rezerwowych i testowych dla Team Lotus w Formule 1.

Co więcej, niedawno z funkcji trzeciego kierowcy Lotusa zwolniony został Fairuz Fauzy. Posada w Team Air Asia jest więc dosyć łakomym kąskiem i stwarza duże nadzieje w przyszłości na przejście do F1. Jarno Trulli ma swoje lata i być może sezon 2011 będzie jego ostatnim w królowej sportów motorowych.

Charles Pic drugim kierowcą Barwa Addax

Dziś potwierdzony został również drugi kierowca w zespole Barwa Addax. Jest nim Charles Pic, który zadebiutował w GP2 w obecnym roku. Francuz jeździł dla zespołu Arden International. W najbliższym czasie należy oczekiwać też oficjalnego potwierdzenia informacji, że Jolyon Palmer związał się z iSport International. Palmer jest tegorocznym wicemistrzem Formuły 2, w której zadebiutował w sezonie 2009.

GP2 Series > 2011 > Lista startowa
L.p.NrKierowcaNarodowośćZespółSamochód
1.1Dani ClosHiszpaniaRapaxDallara GP2/11 Renault
2.2Mihai Marinescu (D)RumuniaRapaxDallara GP2/11 Renault
3.3Jolyon Palmer (D)Wielka BrytaniaBarwa AddaxDallara GP2/11 Renault
4.4Jake Rosenzweig (D)USABarwa AddaxDallara GP2/11 Renault
5.5James Calado (D)Wielka BrytaniaLotus ARTDallara GP2/11 Renault
6.6Esteban Gutierrez (D)MeksykLotus ARTDallara GP2/11 Renault
7.7Fabio LeimerSzwajcariaRacing EngineeringDallara GP2/11 Renault
8.8Nathanael Berthon (D)FrancjaRacing EngineeringDallara GP2/11 Renault
9.9Tom Dillmann (D)FrancjaiSport InternationalDallara GP2/11 Renault
10.10Marcus EricssonSzwecjaiSport InternationalDallara GP2/11 Renault
11.11Nigel Melker (D)HolandiaDAMSDallara GP2/11 Renault
12.12Rio Haryanto (D)IndonezjaDAMSDallara GP2/11 Renault
13.14Josef KralCzechyArden InternationalDallara GP2/11 Renault
14.15Simon Trummer (D)SzwajcariaArden InternationalDallara GP2/11 Renault
15.16Fabio Onidi (D)WłochySuper Nova RacingDallara GP2/11 Renault
16.17Giacomo RicciWłochySuper Nova RacingDallara GP2/11 Renault
17.18Kevin Ceccon (D)WłochyScuderia ColoniDallara GP2/11 Renault
18.19Stefano ColettiMonakoScuderia ColoniDallara GP2/11 Renault
19.20Julian Leal (D)KolumbiaTrident RacingDallara GP2/11 Renault
20.21Stephane RichelmiMonakoTrident RacingDallara GP2/11 Renault
21.22Antonio Felix da Costa (D)PortugaliaOcean Racing TechnologyDallara GP2/11 Renault
22.23Nicolas Marroc (D)FrancjaOcean Racing TechnologyDallara GP2/11 Renault
23.24Max ChiltonWielka BrytaniaCarlinDallara GP2/11 Renault
24.25Jan Charouz (D)CzechyCarlinDallara GP2/11 Renault
25.26Luiz RaziaBrazyliaTeam AirAsiaDallara GP2/11 Renault
26.27Alexander Rossi (D)USATeam AirAsiaDallara GP2/11 Renault
Objaśnienie skrótów: D - debiutant


DAMS wraca do Formuły Renault 3.5

Serwis italiaracing.net poinformował ponadto, że startujący m.in. w Auto GP i GP2 francuski zespół DAMS związał się z czeską ekipą Charouz Racing i w sezonie 2011 ma wspólnie wystawiać dwa bolidy w Formule Renault 3.5.

Zespół DAMS po raz ostatni w najwyższej kategorii zaliczanej do cyklu World Series by Renault startował w sezonie 2005, czyli w pierwszym roku istnienia tych mistrzostw, kiedy mistrzostwo wywalczył Robert Kubica.

Źródło: italiaracing.net
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.03.2017  Formuła 2 zastąpi GP2 od sezonu 2017
02.02.2017  Seria GP2 zostanie przekształcona w mistrzostwa Formuły 2?
27.01.2017  Mistrzostwa GP2 oraz GP3 potwierdziły kalendarze na sezon 2017
27.11.2016  Lynn wygrywa wyścig, Gasly zostaje mistrzem GP2
26.11.2016  Gasly wygrywa i wychodzi na prowadzenie w GP2
Tagi:
GP2
FR3.5/V8

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 23.12.2010 20:35[!]
Bardzo cieszy mnie fakt, iż Charles Pic będzie jeździł w Barwa Addax. Myślę, że to wielki francuski talent, który obok Bianchiego, może namieszać w stawce. :)) Co Air Asia, mam nadzieje, że tę posadę dostanie Alvaro Parente, ponieważ to na prawdę świetny kierowca, klasę wyższy od Valerio (który jest co najmniej kiepski). ;) Jolyon Palmer w iSport! Cóż, gratuluje, bo już myślałem, że trzeci sezon spędzi w serii tatusia. ;)
mbg, 23.12.2010 22:47[!]
Jest!!! liczyłem na angaż Pica w czołowym zespole. Stawka w 2011 zaczyna mi się podobać. :)

Palmer coś czuje że sobie nie poradzi. Mimo że wygłaszał że samochód GP2 od F2 nie jest wcale dużo lepszy. Wiadomo że nie będzie pluł na serię tatusia.
THC-303, 24.12.2010 08:50[!]
@mbq
Patrząc obiektywnie również bardzo podoba mi się stawka GP2 w 2011. Całkowicie subiektywnie chciałbym jeszcze Ricciego, ale to ze względu na moją sympatię, bo zawodnik z niego co najwyżej solidny, nic więcej, poza tym do GP2 już troszkę za stary. Chciałbym jeszcze Parente w AirAsia. I Turvey mógłby zostać. W Carlinie pewnie będzie jeździł Newgarden. Poza tym liczę, że Rapax zwolni Razię. Zapowiada się ciekawa walka między ART a Addaxem.

Również sądzę, że Palmer zbyt dobry nie będzie, już Dean był od niego lepszy w F2, a F2 w mojej ocenie to raczej nie najmocniejsza seria obsadzona przez pay-driverów...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca