F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

De la Rosa wyklucza starty w HRT

"Kilka najbliższych tygodni będzie bardzo ważnych dla mojej przyszłości".
Marek Roczniak, 19 stycznia 2011, wyświetlenia: 1735<< | lista | T- | T+ | >>
Pedro de la Rosa przyznał, że jego szanse na starty w Formule 1 od początku sezonu 2011 są już bliskie zera po tym, jak wykluczył możliwość zawarcia umowy z zespołem Hispania Racing.

„HRT nie jest opcją dla mnie” – powiedział 39-letni Hiszpan serwisowi AUTOSPORT po zakończeniu wczoraj w nocy ostatnich prywatnych testów opon zaplanowanych przez firmę Pirelli przed startem sezonu.

„Nie wiem, co mnie czeka w przyszłości. Staram się jak zawsze znaleźć posadę kierowcy wyścigowego w Formule 1, nigdy się nie poddam. Pirelli planuje wykonać jeszcze trochę testów w tym roku. Nie wiem, być może będę z nimi testował, ścigał się gdzieś indziej lub pełnił rolę kierowcy rezerwowego w Formule 1. Kilka najbliższych tygodni będzie bardzo ważnych dla mojej przyszłości”.

De la Rosa twierdzi, że rozważy powrót do roli kierowcy testowego lub rezerwowego, jeśli otrzyma dobrą ofertę. „To byłaby interesująca opcja, jeśli potrzebowałby mnie poważny zespół. Naturalnie teraz nie ma zbyt wiele testowania, zatem trzeba brać pod uwagę zespoły, które mają symulatory i poważnie traktują rezerwowych kierowców” – powiedział były kierowca wyścigowy Saubera, którego w ostatnich pięciu wyścigach sezonu 2010 zastąpił Nick Heidfeld.

„Jednym z moich mocnych atutów jest to, że wykonywałem testy z Pirelli, zatem mam świeże doświadczenie z jazdy i wiem także trochę na temat opon. Co ważniejsze, w ubiegłym roku startowałem też w wyścigach. Jako rezerwowy kierowca, jeśli będziesz musiał wskoczyć do kokpitu, to powinieneś być przygotowany. Mam nadzieję, że Pirelli będzie mogło przeprowadzić jeszcze trochę testów w trakcie roku, ponieważ to by oznaczało, że będzie dla mnie dostępnych więcej dni testowych. Jeśli coś innego pojawi się po drodze to dobrze – a jeśli nie, to z chęcią pozostanę z Pirelli”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.08.2018  De la Rosa przestrzega Sainza przed dołączeniem do Alonso w McLarenie
24.05.2017  De la Rosa: Button musi szybko dostosować się do nowego bolidu
03.03.2017  De la Rosa: Podwozie McLarena dalekie od ideału
25.02.2015  De la Rosa negocjuje posadę kierowcy testowego Mercedesa?
19.12.2014  Jean-Eric Vergne kolejnym kierowcą testowym Ferrari
Tagi:
HRT
De la Rosa P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jpslotus72, 19.01.2011 13:43[!]
Mam nadzieję, że Pedro był za mądry, a nie za biedny na skorzystanie z "opcji HRT"... Na jego miejscu (i w jego latach) pomyślałbym o DTM czy czymś takim.
DonGemolo, 19.01.2011 14:24[!]
Lotus-Reno mogło go zatrudnić jako kierowce testowego-rezerwowego.Sporo pożytku z chłopa można zyskać.
Tom_Bombadil, 19.01.2011 23:11[!]
A propos... Długo coś nie słychać co tam u szybkiego Nicka?
NEO86, 02.02.2011 15:53[!]
Na starty w F1 robi się za stary w końcu w tym roku stuknie mu 40, chociaż jakby miał jakieś duże osiągnięcia w F1 to wiek nie byłby problemem. Lepiej niech skupi się na innej serii typu DTM.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca