F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Renault R31 (prezentacja: część 1, część 2 | zdjęcia)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 27 marca 2011
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 27 listopada 2011
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:19
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:73
Nadwozie:Samonośne nadwozie (monocoque) produkowane przez Lotus Renault GP z kompozytu włókna węglowego i aluminium, o strukturze plastra miodu, zaprojektowane pod kątem maksymalnej wytrzymałości przy minimalnej masie. Ośmiocylindrowy, widlasty silnik RS27-2011 stanowi element konstrukcji nośnej.
Zawieszenie przednie:Para wahaczy z włókna węglowego, górny i dolny, steruje wahaczem wewnętrznym poprzez system cięgieł, połączonych z drążkiem skrętnym i amortyzatorami zamontowanymi wewnątrz przedniej części nadwozia. Zwrotnice aluminiowe i kute felgi OZ wykonane ze stopu magnezu.
Zawieszenie tylne:Para wahaczy z włókna węglowego, górny i dolny, współpracuje ze sprężynami i poprzecznie montowanymi amortyzatorami, zamocowanymi do górnej części obudowy skrzyni biegów. Zwrotnice aluminiowe i kute felgi OZ wykonane ze stopu magnezu.
Przeniesienie napędu:Siedmiobiegowa, półautomatyczna, tytanowa skrzynia biegów z biegiem wstecznym. System “Quickshift" zapewnia maksymalną szybkość zmiany biegów.
Układ paliwowy:Gumowy zbiornik paliwa produkcji ATL wzmacniany kevlarem.
Układ chłodzenia:Oddzielne, chłodzone powietrzem chłodnice oleju i wody w bocznych wnękach bolidu.
Układ elektroniczny:Standardowy układ sterowania Microsoft ECU MES.
Układ hamulcowy:Tarcze i klocki węglowe. Szczęki AP Racing. Siłowniki główne AP Racing i Brembo.
Kokpit:Wyjmowany fotel kierowcy dostosowany do budowy ciała kierowcy wykonany z włókna węglowego z sześciopunktowymi pasami bezpieczeństwa produkcji OMP Racing. Kierownica z łopatkami zmiany biegów i sprzęgła oraz sterowaniem tylnego skrzydła.
KERS:Silnik elektryczny z generatorem umieszczony z przodu silnika spalinowego i akumulatorami do magazynowania energii. Silnik elektryczny z generatorem dostarczany przez Renault Sport F1. Blok sterujący firmy Magneti-Marelli.
Opony:Pirelli P Zero
Paliwo:TOTAL
Olej:Elf (marka firmy TOTAL)
Akumulator:Lotus Renault GP
Waga:640 kg, wliczając kierowcę, kamery i balast
Wymiary
Przedni ślad:1450 mm
Tylny ślad:1400 mm
Długość:5100 mm
Wysokość:950 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Renault R31 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 201119387302005Renault RS27-2011 2.4 V8W. Pietrow, N. Heidfeld, B. Senna, R. Grosjean
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2011
Albert Park10W. PietrowRenault RS27-2011 2.4 V863
Albert Park9N. HeidfeldRenault RS27-2011 2.4 V81812
Sepang10W. PietrowRenault RS27-2011 2.4 V8817kolumna kierownicy
Sepang9N. HeidfeldRenault RS27-2011 2.4 V863
Shanghai9N. HeidfeldRenault RS27-2011 2.4 V81612
Shanghai10W. PietrowRenault RS27-2011 2.4 V8109
Istanbul10W. PietrowRenault RS27-2011 2.4 V878
Istanbul9N. HeidfeldRenault RS27-2011 2.4 V897
Catalunya9N. HeidfeldRenault RS27-2011 2.4 V8248
Catalunya10W. PietrowRenault RS27-2011 2.4 V8611
Monte Carlo10W. PietrowRenault RS27-2011 2.4 V810NSwypadek
Monte Carlo9N. HeidfeldRenault RS27-2011 2.4 V8158
Gilles Villeneuve10W. PietrowRenault RS27-2011 2.4 V8105
Gilles Villeneuve9N. HeidfeldRenault RS27-2011 2.4 V89NSkolizja z Kobayashim
Valencia10W. PietrowRenault RS27-2011 2.4 V81115
Valencia9N. HeidfeldRenault RS27-2011 2.4 V8910
Silverstone10W. PietrowRenault RS27-2011 2.4 V81412
Silverstone9N. HeidfeldRenault RS27-2011 2.4 V8168
Nürburgring9N. HeidfeldRenault RS27-2011 2.4 V811NSkolizja z Buemim; kara przejazdu przez boksy za spodowanie kolizji z di Restą
Nürburgring10W. PietrowRenault RS27-2011 2.4 V8910
Hungaroring9B. SennaRenault RS27-2011 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Hungaroring10W. PietrowRenault RS27-2011 2.4 V81212
Hungaroring9N. HeidfeldRenault RS27-2011 2.4 V814NSpożar
Spa-Francorchamps10W. PietrowRenault RS27-2011 2.4 V8109
Spa-Francorchamps9B. SennaRenault RS27-2011 2.4 V8713kara przejazdu przez boksy za kolizję z Alguersuarim
Monza10W. PietrowRenault RS27-2011 2.4 V87NSwypadek w pierwszym zakręcie
Monza9B. SennaRenault RS27-2011 2.4 V8109
Marina Bay10W. PietrowRenault RS27-2011 2.4 V81817
Marina Bay9B. SennaRenault RS27-2011 2.4 V81515
Suzuka9B. SennaRenault RS27-2011 2.4 V8916
Suzuka10W. PietrowRenault RS27-2011 2.4 V8109
Yeongam10W. PietrowRenault RS27-2011 2.4 V88NSkolizja z Schumacherem
Yeongam9B. SennaRenault RS27-2011 2.4 V81513
Buddh9B. SennaRenault RS27-2011 2.4 V81412
Buddh10W. PietrowRenault RS27-2011 2.4 V81611
Yas Marina10W. PietrowRenault RS27-2011 2.4 V81213
Yas Marina9B. SennaRenault RS27-2011 2.4 V81416
Yas Marina9R. GrosjeanRenault RS27-2011 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Interlagos10R. GrosjeanRenault RS27-2011 2.4 V8--brał udział tylko w treningach
Interlagos10W. PietrowRenault RS27-2011 2.4 V81510
Interlagos9B. SennaRenault RS27-2011 2.4 V8917kara przejazdu przez boksy za kolizję z Schumacherem
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca