F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

McLaren MP4-29 (prezentacja | zdjęcia)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 16 marca 2014
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Abu Zabi - 23 listopada 2014
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:19
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:181
Podwozie:wykonane przez McLarena z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, zawiera przednią i boczne struktury uderzeniowe
Zawieszenie:wewnętrzny system drążków skrętnych/amortyzatorów sterowany przez popychacze i dźwignie kątowe z podwójnym układem wahaczy
Elektronika:urządzenia kontrolne McLaren Electronic Systems zawierające elektronikę dla podwozia, silnika i do zbierania danych; McLaren Electronic Systems dostarcza również elektroniczną tablicę rozdzielczą, regulator napięcia alternatora, czujniki i systemy telemetryczne
Karoseria:oddzielne pokrywy na silnik i chłodnice, oddzielna sekcja podłogowa; strukturalny nos ze zintegrowanym przednim skrzydłem; tylne skrzydło regulowane przez kierowcę w celu zmniejszenia oporu powietrza (DRS)
Opony:Pirelli P Zero
Radia:Kenwood
Koła:Enkei
Hamulce:szczęki i cylindry Akebono
Akumulatory:GS Yuasa Corporation
Układ kierowniczy:McLaren ze wspomaganiem
Przekładnia:półautomatyczna sekwencyjna skrzynia biegów McLaren typu seamless-shift, osiem biegów + wsteczny, wykonana z materiałów kompozytowych, zawiera tylną strukturę zderzeniową
Sprzęgło:z włókna węglowego, sterowane ręcznie
KERS:Mercedes-Benz
Paliwo:ExxoonMobil High Performance Unleaded (5,75% składników biologicznych)
Oleje i smary:Mobil 1
Statystyki bolidu McLaren MP4-29 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 2014193818102002Mercedes PU106A 1.6T V6K. Magnussen, J. Button
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2014
Albert Park20K. MagnussenMercedes PU106A 1.6T V642
Albert Park22J. ButtonMercedes PU106A 1.6T V6103
Sepang22J. ButtonMercedes PU106A 1.6T V6106
Sepang20K. MagnussenMercedes PU106A 1.6T V689 kara 5-sekuundowa za spowodowanie kolizji z Raikkonenem
Sakhir20K. MagnussenMercedes PU106A 1.6T V68NSsprzęgło
Sakhir22J. ButtonMercedes PU106A 1.6T V6617sprzęgło
Shanghai22J. ButtonMercedes PU106A 1.6T V61211
Shanghai20K. MagnussenMercedes PU106A 1.6T V61513
Catalunya20K. MagnussenMercedes PU106A 1.6T V61412
Catalunya22J. ButtonMercedes PU106A 1.6T V6811
Monte Carlo22J. ButtonMercedes PU106A 1.6T V6126
Monte Carlo20K. MagnussenMercedes PU106A 1.6T V6810
Gilles Villeneuve22J. ButtonMercedes PU106A 1.6T V694
Gilles Villeneuve20K. MagnussenMercedes PU106A 1.6T V6129
Red Bull Ring 22J. ButtonMercedes PU106A 1.6T V61111
Red Bull Ring 20K. MagnussenMercedes PU106A 1.6T V667
Silverstone22J. ButtonMercedes PU106A 1.6T V634
Silverstone20K. MagnussenMercedes PU106A 1.6T V657
Hockenheim20K. MagnussenMercedes PU106A 1.6T V649
Hockenheim22J. ButtonMercedes PU106A 1.6T V6118
Hungaroring22J. ButtonMercedes PU106A 1.6T V6710
Hungaroring20K. MagnussenMercedes PU106A 1.6T V6PL12
Spa-Francorchamps20K. MagnussenMercedes PU106A 1.6T V6712 kara doliczenia 20 sekund do rezultatu za wypchnięcie Alonso z toru
Spa-Francorchamps22J. ButtonMercedes PU106A 1.6T V6106
Monza22J. ButtonMercedes PU106A 1.6T V668
Monza20K. MagnussenMercedes PU106A 1.6T V6510 kara 5-sekundowa za wypchnięcie Bottasa z toru
Marina Bay20K. MagnussenMercedes PU106A 1.6T V6910
Marina Bay22J. ButtonMercedes PU106A 1.6T V611NS
Suzuka22J. ButtonMercedes PU106A 1.6T V685
Suzuka20K. MagnussenMercedes PU106A 1.6T V6714
Soczi22J. ButtonMercedes PU106A 1.6T V644
Soczi20K. MagnussenMercedes PU106A 1.6T V6115
Austin22J. ButtonMercedes PU106A 1.6T V61212
Austin20K. MagnussenMercedes PU106A 1.6T V678
Interlagos22J. ButtonMercedes PU106A 1.6T V654
Interlagos20K. MagnussenMercedes PU106A 1.6T V679
Yas Marina20K. MagnussenMercedes PU106A 1.6T V6911
Yas Marina22J. ButtonMercedes PU106A 1.6T V665
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca