F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Cooper T53Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Monako - 29 maja 1960
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Meksyku - 27 października 1963
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Holandii - 6 czerwca 1960
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Portugalii - 14 sierpnia 1960
Pierwsze pole position:Grand Prix Belgii - 19 czerwca 1960
Ostatnie pole position:Grand Prix Wielkiej Brytanii - 16 lipca 1960
Zaliczone Grand Prix:21
Zwycięstwa:5 (23.81%)
Zdobyte punkty:81
Statystyki bolidu Cooper T53 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 196300000000Maserati 1.5 L4
Climax 1.5 L4
E. Brambilla, F. Dochnal
 196268000005Climax 1.5 L4
Alfa Romeo 1.5 L4
J. Lewis, B. Collomb, H. Sharp, T. Mayer, M. Harris
 19618319000012Climax 1.5 L4
Maserati 1.5 L4
M. Gregory, J. Surtees, L. Bandini, J. Lewis, R. Salvadori, B. Collomb, I. Burgess, R. Penske, W. Hansgen, H. Sharp
 196071472510342Climax 2.5 L4J. Brabham, B. McLaren
 Razem:2153815
(23.8%) 
10
(18.9%) 
3
(14.3%) 
4
(19.0%) 
19
(35.8%)
 
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1960
Monte Carlo8J. BrabhamClimax 2.5 L42ZDstart na "popych"
Monte Carlo10B. McLarenClimax 2.5 L4112 (naj. okr.)
Zandvoort12B. McLarenClimax 2.5 L49NSukład przeniesienia napędu
Zandvoort11J. BrabhamClimax 2.5 L421
Spa-Francorchamps2J. BrabhamClimax 2.5 L411 (naj. okr.)
Spa-Francorchamps4B. McLarenClimax 2.5 L4132
Reims18B. McLarenClimax 2.5 L493
Reims16J. BrabhamClimax 2.5 L411 (naj. okr.)
Silverstone2B. McLarenClimax 2.5 L434
Silverstone1J. BrabhamClimax 2.5 L411
Porto4B. McLarenClimax 2.5 L462
Porto2J. BrabhamClimax 2.5 L431
Riverside3B. McLarenClimax 2.5 L4103
Riverside2J. BrabhamClimax 2.5 L424 (naj. okr.)
Sezon 1961
Monte Carlo14M. GregoryClimax 1.5 L4NZ-
Monte Carlo22J. SurteesClimax 1.5 L41111silnik
Zandvoort17M. GregoryClimax 1.5 L4-NWrezerwowe zgłoszenie
Zandvoort12J. SurteesClimax 1.5 L497
Spa-Francorchamps24J. SurteesClimax 1.5 L445
Spa-Francorchamps46L. BandiniMaserati 1.5 L417NSłożysko koła
Spa-Francorchamps44M. GregoryClimax 1.5 L41210
Spa-Francorchamps40J. LewisClimax 1.5 L4139
Reims44J. LewisClimax 1.5 L418NSprzegrzanie
Reims42R. SalvadoriClimax 1.5 L4158
Reims40J. SurteesClimax 1.5 L47NSwypadek
Reims52B. CollombClimax 1.5 L421NSsilnik
Reims36M. GregoryClimax 1.5 L41612
Aintree36R. SalvadoriClimax 1.5 L4136
Aintree60L. BandiniMaserati 1.5 L42112
Aintree34J. SurteesClimax 1.5 L410NSdyferencjał
Aintree46J. LewisClimax 1.5 L415NSprowadzenie bolidu
Aintree42M. GregoryClimax 1.5 L41611
Nürburgring32L. BandiniMaserati 1.5 L419NSsilnik
Nürburgring18J. SurteesClimax 1.5 L4105
Nürburgring30I. BurgessClimax 1.5 L42412
Nürburgring28J. LewisClimax 1.5 L4189
Nürburgring38B. CollombClimax 1.5 L426NSniesklasyfikowany
Nürburgring19R. SalvadoriClimax 1.5 L41510
Monza42J. SurteesClimax 1.5 L419NSwypadek
Monza40R. SalvadoriClimax 1.5 L4186
Monza62L. BandiniMaserati 1.5 L4218
Monza60J. LewisClimax 1.5 L4164
Watkins Glen6R. PenskeClimax 1.5 L4168
Watkins Glen60W. HansgenClimax 1.5 L414NSwypadek
Watkins Glen3H. SharpClimax 1.5 L41710
Watkins Glen19R. SalvadoriClimax 1.5 L412NSsilnik
Watkins Glen18J. SurteesClimax 1.5 L49NSsilnik
Sezon 1962
Zandvoort21J. LewisClimax 1.5 L4198
Rouen-les-Essarts42J. LewisClimax 1.5 L416NShamulce/kolizja z Hillem
Aintree42J. LewisClimax 1.5 L41510
Nürburgring20J. LewisClimax 1.5 L421NSzawieszenie
Nürburgring31B. CollombClimax 1.5 L422NSskrzynia biegów
Watkins Glen24H. SharpClimax 1.5 L41411
Watkins Glen23T. MayerClimax 1.5 L411NSzapłon
East London22M. HarrisAlfa Romeo 1.5 L415NSłożysko koła
Sezon 1963
Monza62E. BrambillaMaserati 1.5 L4NZ-
Mexico City20F. DochnalClimax 1.5 L4-NWwypadek
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca