F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

McLaren MP4/14Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 7 marca 1999
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Japonii - 31 października 1999
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Brazylii - 11 kwietnia 1999
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Japonii - 31 października 1999
Pierwsze pole position:Grand Prix Australii - 7 marca 1999
Ostatnie pole position:Grand Prix Włoch - 12 września 1999
Zaliczone Grand Prix:16
Zwycięstwa:7 (43.75%)
Zdobyte punkty:124
Podwozie:wykonane przez McLaren z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, zawiera przednią i boczne struktury uderzeniowe oraz zintegrowany zbiornik paliwa
Zawieszenie:wewnętrzny system drążków skrętnych/amortyzatorów sterowany przez popychacze i dźwignie kątowe z podwójnym układem ramion z przodu i z tyłu
Amortyzatory:Penske
Hamulce:szczęki hamulcowe AP Racing
Koła:Enkei
Opony:Bridgestone Potenza
Karoseria:jednoczęsiowa pokrywa na silnik i boki, oddzielna sekcja podłogowa, strukturalny nos ze zintegrowanym przednim skrzydłem, kompleksowe tylne skrzydło
Kleje:Loctite
Elektronika:urządzenia kontrolne TAG Electronic Systems zawierające elektronikę dla podwozia, silnika i do zbierania danych; TAG Electronic Systems dostarcza również elektroniczną tablicę rozdzielczą, cewki zapłonowe, regulator napięcia alternatora, a także zapewnia analizę danych i systemy telemetryczne
Radia:Kenwood
Przekładnia:podłóżna półautomatyczna skrzynia biegów McLaren, zarządzanie TAG Electronic Systems, wały napędowe McLaren
Statystyki bolidu McLaren MP4/14 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 1999163212471611912Mercedes FO110H 3.0 V10D. Coulthard, M. Hakkinen
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1999
Albert Park2D. CoulthardMercedes FO110H 3.0 V102NShydraulika
Albert Park1M. HakkinenMercedes FO110H 3.0 V101NSprzepustnica
Interlagos1M. HakkinenMercedes FO110H 3.0 V1011 (naj. okr.)
Interlagos2D. CoulthardMercedes FO110H 3.0 V102NSskrzynia biegów
Imola2D. CoulthardMercedes FO110H 3.0 V1022
Imola1M. HakkinenMercedes FO110H 3.0 V101NSpoślizg
Monte Carlo1M. HakkinenMercedes FO110H 3.0 V1013 (naj. okr.)
Monte Carlo2D. CoulthardMercedes FO110H 3.0 V103NSskrzynia biegów
Catalunya2D. CoulthardMercedes FO110H 3.0 V1032
Catalunya1M. HakkinenMercedes FO110H 3.0 V1011
Gilles Villeneuve1M. HakkinenMercedes FO110H 3.0 V1021
Gilles Villeneuve2D. CoulthardMercedes FO110H 3.0 V1047kara 10-sekundowego postoju w boksach za przekroczenie limitu prędkości
Magny-Cours2D. CoulthardMercedes FO110H 3.0 V104NSelektryka (naj. okr.)
Magny-Cours1M. HakkinenMercedes FO110H 3.0 V10142
Silverstone2D. CoulthardMercedes FO110H 3.0 V1031wyścig przerwany z powodu problemów podczas 1 startu, wypadek Schumachera był już po czerwonej fladze
Silverstone1M. HakkinenMercedes FO110H 3.0 V101NSkoło (naj. okr.)
Red Bull Ring 2D. CoulthardMercedes FO110H 3.0 V1022
Red Bull Ring 1M. HakkinenMercedes FO110H 3.0 V1013 (naj. okr.)
Hockenheim2D. CoulthardMercedes FO110H 3.0 V1035kara 10-sekundowego postoju w boksach za ścięcie zakrętu podczas wyprzedzania (naj. okr.)
Hockenheim1M. HakkinenMercedes FO110H 3.0 V101NSopona/wypadek
Hungaroring1M. HakkinenMercedes FO110H 3.0 V1011
Hungaroring2D. CoulthardMercedes FO110H 3.0 V1032 (naj. okr.)
Spa-Francorchamps2D. CoulthardMercedes FO110H 3.0 V1021
Spa-Francorchamps1M. HakkinenMercedes FO110H 3.0 V1012 (naj. okr.)
Monza1M. HakkinenMercedes FO110H 3.0 V101NSpoślizg
Monza2D. CoulthardMercedes FO110H 3.0 V1035
Nürburgring2D. CoulthardMercedes FO110H 3.0 V102NSpoślizg
Nürburgring1M. HakkinenMercedes FO110H 3.0 V1035 (naj. okr.)
Sepang2D. CoulthardMercedes FO110H 3.0 V103NSciśnienie paliwa
Sepang1M. HakkinenMercedes FO110H 3.0 V1043
Suzuka2D. CoulthardMercedes FO110H 3.0 V103NShydraulika
Suzuka1M. HakkinenMercedes FO110H 3.0 V1021
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca