F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

BAR 001Pokaż profil konstruktora
 >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 7 marca 1999
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Japonii - 31 października 1999
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:16
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:0
Podwozie:z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu
Zawieszenie:Reynard, popychacze aktywujące skręcane sprężyny i amortyzatory, wahacze, mechaniczne stabilizatory poprzeczne
Amortyzatory:Koni (opracowane specjalnie dla zespołu B.A.R)
Koła:O.Z. z magnezu, przednie 305 mm/12 cali, tylne 348 mm/13,7 cali
Opony:Bridgestone Potenza
Hamulce:AP Racing, sześciotłokowe szczęki, tarcze i podkładki z włókna węglowego
Układ kierowniczy:mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem Reynard
Kierownica:konstrukcja z włókna węglowego Reynard
Siedzenie:z kompozytu włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy
Pasy bezpieczeń.:sześciopunktowa uprząż (75-milimetrowe paski na ramiona)
Gaśnica:Reynard, zbiornik z włókna węglowego
Zbiornik paliwa:wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL, pojemność 100 litrów
Paliwo:Elf
Oleje i smary:Elf
Akumulator:Reynard, kwasowo-ołowiowy 12V 5Ah
Oprzyrządowanie:umiejscowione w kierownicy oprzyrządowanie Pi Research Intelligent, zintegrowany cyfrowy wyświetlacz z mikrofalowym przekazem telemetrii w czasie rzeczywistym
Przekładnia:sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów Reynard/Xtrac, sześć biegów, mechanizm zmiany hydrauliczny
Sprzęgło:trzytarczowe z włókna węglowego
Wały napędowe:Reynard
Dyferencjał:Reynard
Waga:600 kg (z kierowcą)
Wymiary
Przedni/tylny ślad:1800 mm
Rozstaw osi:3020 mm
Długość:4470 mm
Szerokość:1800 mm
Wysokość:950 mm
Statystyki bolidu BAR 001 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 199916310000020Supertec FB01 3.0 V10R. Zonta, J. Villeneuve, M. Salo
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1999
Albert Park23R. ZontaSupertec FB01 3.0 V1019NSskrzynia biegów
Albert Park22J. VilleneuveSupertec FB01 3.0 V1011NStylne skrzydło
Interlagos22J. VilleneuveSupertec FB01 3.0 V1021NShydraulika
Interlagos23R. ZontaSupertec FB01 3.0 V10-NWwypadek/kontuzja
Imola23M. SaloSupertec FB01 3.0 V10197układ paliwowy
Imola22J. VilleneuveSupertec FB01 3.0 V105NSskrzynia biegów
Monte Carlo23M. SaloSupertec FB01 3.0 V1012NShamulce/wypadek
Monte Carlo22J. VilleneuveSupertec FB01 3.0 V108NSwyciek oleju
Catalunya23M. SaloSupertec FB01 3.0 V10168
Catalunya22J. VilleneuveSupertec FB01 3.0 V106NSskrzynia biegów
Gilles Villeneuve23R. ZontaSupertec FB01 3.0 V1017NSwypadek
Gilles Villeneuve22J. VilleneuveSupertec FB01 3.0 V1016NSwypadek
Magny-Cours22J. VilleneuveSupertec FB01 3.0 V1012NSpoślizg
Magny-Cours23R. ZontaSupertec FB01 3.0 V10109
Silverstone23R. ZontaSupertec FB01 3.0 V1016NSzawieszenie
Silverstone22J. VilleneuveSupertec FB01 3.0 V109NSpółoś napędowa
Red Bull Ring 22J. VilleneuveSupertec FB01 3.0 V109NSpółoś napędowa
Red Bull Ring 23R. ZontaSupertec FB01 3.0 V101515sprzęgło
Hockenheim23R. ZontaSupertec FB01 3.0 V1018NSsilnik
Hockenheim22J. VilleneuveSupertec FB01 3.0 V1012NSkolizja z Dinizem
Hungaroring22J. VilleneuveSupertec FB01 3.0 V109NSsprzęgło
Hungaroring23R. ZontaSupertec FB01 3.0 V101713
Spa-Francorchamps23R. ZontaSupertec FB01 3.0 V1014NSskrzynia biegów
Spa-Francorchamps22J. VilleneuveSupertec FB01 3.0 V101115
Monza23R. ZontaSupertec FB01 3.0 V1018NSwibracje/hamulce/łożysko koła
Monza22J. VilleneuveSupertec FB01 3.0 V10118
Nürburgring23R. ZontaSupertec FB01 3.0 V10178
Nürburgring22J. VilleneuveSupertec FB01 3.0 V10810sprzęgło
Sepang23R. ZontaSupertec FB01 3.0 V1013NSpoślizg
Sepang22J. VilleneuveSupertec FB01 3.0 V1010NShydraulika
Suzuka22J. VilleneuveSupertec FB01 3.0 V10119
Suzuka23R. ZontaSupertec FB01 3.0 V101812
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca