F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

McLaren MP4/15Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 12 marca 2000
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Malezji - 22 października 2000
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Wielkiej Brytanii - 23 kwietnia 2000
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Belgii - 27 sierpnia 2000
Pierwsze pole position:Grand Prix Australii - 12 marca 2000
Ostatnie pole position:Grand Prix Belgii - 27 sierpnia 2000
Zaliczone Grand Prix:17
Zwycięstwa:7 (41.18%)
Zdobyte punkty:162
Podwozie:wykonane przez McLaren z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, zawiera przednią i boczne struktury uderzeniowe oraz zintegrowany zbiornik paliwa
Zawieszenie:wewnętrzny system drążków skrętnych/amortyzatorów sterowany przez popychacze i dźwignie kątowe z podwójnym układem ramion z przodu i z tyłu
Amortyzatory:McLaren
Koła:Enkei
Opony:Bridgestone Potenza
Karoseria:jednoczęsiowa pokrywa na silnik i boki, oddzielna sekcja podłogowa, strukturalny nos ze zintegrowanym przednim skrzydłem
Kleje:Loctite
Elektronika:urządzenia kontrolne TAG Electronic Systems zawierające elektronikę dla podwozia, silnika i do zbierania danych; TAG Electronic Systems dostarcza również elektroniczną tablicę rozdzielczą, cewki zapłonowe, regulator napięcia alternatora, a także zapewnia analizę danych i systemy telemetryczne
Radia:Kenwood
Przekładnia:podłóżna półautomatyczna skrzynia biegów McLaren
Statystyki bolidu McLaren MP4/15 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 200017341627227126Mercedes FO110J 3.0 V10D. Coulthard, M. Hakkinen
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2000
Albert Park2D. CoulthardMercedes FO110J 3.0 V102NSsilnik
Albert Park1M. HakkinenMercedes FO110J 3.0 V101NSsilnik
Interlagos2D. CoulthardMercedes FO110J 3.0 V102ZDnieprzepisowe przednie skrzydło/P2
Interlagos1M. HakkinenMercedes FO110J 3.0 V101NSciśnienie oleju
Imola2D. CoulthardMercedes FO110J 3.0 V1033
Imola1M. HakkinenMercedes FO110J 3.0 V1012 (naj. okr.)
Silverstone1M. HakkinenMercedes FO110J 3.0 V1032 (naj. okr.)
Silverstone2D. CoulthardMercedes FO110J 3.0 V1041
Catalunya2D. CoulthardMercedes FO110J 3.0 V1042
Catalunya1M. HakkinenMercedes FO110J 3.0 V1021 (naj. okr.)
Nürburgring1M. HakkinenMercedes FO110J 3.0 V1032
Nürburgring2D. CoulthardMercedes FO110J 3.0 V1013
Monte Carlo2D. CoulthardMercedes FO110J 3.0 V1031wyścig zatrzymany z powodu zamieszania na starcie
Monte Carlo1M. HakkinenMercedes FO110J 3.0 V1056 (naj. okr.)
Gilles Villeneuve2D. CoulthardMercedes FO110J 3.0 V1027kara 10-sekundowego postoju w boksach za spóźnialskich mechaników
Gilles Villeneuve1M. HakkinenMercedes FO110J 3.0 V1044 (naj. okr.)
Magny-Cours2D. CoulthardMercedes FO110J 3.0 V1021 (naj. okr.)
Magny-Cours1M. HakkinenMercedes FO110J 3.0 V1042
Red Bull Ring 2D. CoulthardMercedes FO110J 3.0 V1022 (naj. okr.)
Red Bull Ring 1M. HakkinenMercedes FO110J 3.0 V1011
Hockenheim1M. HakkinenMercedes FO110J 3.0 V1042
Hockenheim2D. CoulthardMercedes FO110J 3.0 V1013
Hungaroring2D. CoulthardMercedes FO110J 3.0 V1023
Hungaroring1M. HakkinenMercedes FO110J 3.0 V1031 (naj. okr.)
Spa-Francorchamps1M. HakkinenMercedes FO110J 3.0 V1011
Spa-Francorchamps2D. CoulthardMercedes FO110J 3.0 V1054
Monza2D. CoulthardMercedes FO110J 3.0 V105NSkarambol w 2 szykanie
Monza1M. HakkinenMercedes FO110J 3.0 V1032 (naj. okr.)
Indianapolis1M. HakkinenMercedes FO110J 3.0 V103NSsilnik
Indianapolis2D. CoulthardMercedes FO110J 3.0 V1025kara 10-sekundowego postoju w boksach za falstart (naj. okr.)
Suzuka2D. CoulthardMercedes FO110J 3.0 V1033
Suzuka1M. HakkinenMercedes FO110J 3.0 V1022 (naj. okr.)
Sepang2D. CoulthardMercedes FO110J 3.0 V1032
Sepang1M. HakkinenMercedes FO110J 3.0 V1024kara 10-sekundowego postoju w boksach za falstart (naj. okr.)
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca