F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Robert Kubica
Powrót do F1 (2017-18)
WRC (2013-14)
Wypadek (2011-12)
Lotus Renault (2010-11)
BMW Sauber (2006-09)
WSbR FR3.5 (2005)

1. L. Hamilton408 
2. S. Vettel320 
3. K. Raikkonen251 
4. M. Verstappen249 
5. V. Bottas247 
6. D. Ricciardo170 
7. N. Hulkenberg69 
8. S. Perez62 
9. K. Magnussen56 

  Przydatne linki
Kubica nie ukończył pierwszego dnia Rajdu Portugalii z powodu kapcia
Paweł Zając, 12 kwietnia 2013, wyświetlenia: 4839<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
Robert Kubica nie ukończył pierwszego dnia Rajdu Portugalii, gdyż na dojazdówce do Lizobony zabrakło mu opon.

Podczas czterech wcześniejszych prób, po których Polak zajmował drugie miejsce w klasie WRC 2, Kubica zaliczył kilka przygód i przebił dwie opony. Robert liczył, że uda mu się dokończyć dzień, jednak ponad 200 kilometrowa dojazdówka była ponad możliwości mocno zużytego ogumienia.

Kubica ma jutro powrócić do rywalizacji korzystając z systemu Rally 2, jednak wiąże się on z 10 minutową karą, za nieukończenie ostatniego odcinka, co oznacza, że kierowca Citroena nie będzie liczył się w walce o zwycięstwo w rajdzie.

Yves Matton, szef Citroena, przyznał, że jest pod wrażeniem jazdy Roberta, pomimo aż trzech przebitych opon. „Jego styl jazdy jest bardzo dobry – bardzo podobny do czołowych kierowców. Stara się jeździć tam, gdzie przyczepność jest najlepsza. Jazda bokami jest odrobinę łatwiejsza na szutrze i powinna dać mu więcej pewności. Wytłumaczyliśmy mu, że najlepszym sposobem na szybką jazdę jest trzymanie się linii i trzymanie kół tak, gdzie jest najwięcej trakcji. To co robi podczas tego rajdu jest bardzo imponujące. Co prawda przebijał opony, jednak to jest coś, czego trzeba się nauczyć”.
<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kuba18f1fan, 12.04.2013 19:59[!]
Nie piszcie bzdur! Robert Kubica nie dojechał na 5os, ale jutro wystartuje z nałożoną karą 5 bądź 10 minut w formula Rally2
Roxana, 12.04.2013 20:02[!]
Kubica wycofuje się z Rajdu Portugali, lecz jutro ma powrócić do rywalizacji...ten kto to pisał sam sobie przeczy.
sasza82, 12.04.2013 20:06[!]
Nie był to oes, tylko bardzo długa dojazdówka do OS5 w Lizbonie. W trakcie OS4, który de facto ukończył z bardzo dobrym czasem uszkodził oponę, która zwyczajnie nie wytrzymała...Czasem warto zagłębić się w szczegóły :)
dan193t, 12.04.2013 20:11[!]
niskiej jakości te newsy rajdowe... zaciemniają sytuację mniej poinformowanym... chyba że autor też do nich należy..
Darth ZajceV, 12.04.2013 20:13[!]
Żeby skorzystać z Rally 2, trzeba wpierw wycofać się z rajdu, co potwierdzi wam oficjalna strona WRC tytułem - Tyre troubles force Kubica retirement.
Masio, 12.04.2013 20:15[!]
Robert jak zawsze ma pecha. :(
marrcus, 12.04.2013 20:15[!]
rrrrr
SkC, 12.04.2013 20:44[!]
Dojazdówki powinny być robione na lawecie ; /
leni93, 12.04.2013 22:13[!]
Ma bardzo duży potencjał, teraz czas na zbieranie doświadczenia. Nie widzę sensu żeby dał sobie spokój z rajdami. Niektórym chyba trzeba przypomnieć, że on się ściga z kierowcami, którzy całą swoją kariere spędzili w samochodzie rajdowym w przeciwieństwie do niego
zgf1, 12.04.2013 23:08[!]
@kacperskyy
Smiesza mnie takie opinie, Robert dopiero zaczyna, uczy sie. To chyba normalne, ze moga sie rozne rzeczy przytrafiac, tempo prezentuje swietne i to na nowej nawierzchni dla niego. Zreszta nie ma sensu dyskutowac, wystarczy poczytac co np szef Citroena mowi czy ludzie siedzacy w rajdach....
mizoo, 13.04.2013 03:11[!]
Ignorujcie trolla. Nie karmcie go. :) Ku pociesze jutro znow bedziemy miec emocje! :)
kacperskyy, 13.04.2013 11:27[!]
nie licza sie checi i talent czy szczescie. licza sie zdobyte pkt i wygrane i konkec. w zwiazku z tym odnosi sukcesy czy nie? glock jezdzi slabo mowicie sprzedawca butow, kubica jezdzi slabo mowicie ze sie uczy... dajcie spokoj. taki stan w psychologii nazywa sie wyparciem. bujajcie w oblokach dalej.
baton, 13.04.2013 11:36[!]
@kacperskyy Ile doświadczenia wyścigowego ma Glock, a ile doświadczenia rajdowego na szutrze ma Kubica? Nawet nie na szutrze ogólnie? Do tego gość ma 1,5 ręki więc sprawy mu to nie ułatwia. Co pan powie na wypadek Ostberga przecież to taki doświadczony kierowca?
R90, 13.04.2013 11:39[!]
Tak, tylko rajdy to nie F1, gdzie masz kilkunastometrowe albo większe pobocze i asfalt. Na szutrze zwłaszcza jest niska przyczepność, ostre kamienie, brak poboczy. Nie raz taki mistrz jak Loeb czy inni złapali kapcia i stracili szanse na wygraną. W poprzednim rajdzie wina Roberta była oczywista, tutaj złapanie kapcia jest raczej pechem. Owszem, liczą się zdobyte punkty, ale liczy się też doświadczenie. Jeżeli uważasz, że jazda w kilkunastu amatorskich rajdach autem klasy S1600 i to jeszcze tylko na asfalcie, jest odpowiednią nauką aby brylować i jeździć bezbłednie w rajdach WRC samochodem klasy ERC , to proszę Cie wyjdź z tego forum i pisz na wp albo onecie. Może tam przekonasz do siebie tych idiotów i trolli, którzy udają specjalistów.
Hubertos, 14.04.2013 00:56[!]
Zgadzam się z Tobą :), ale pamiętaj, że Robert jeździ autem klasy RRC(Reginal Rally Car). Złapanie kapcia to w większości błąd kierowcy, który za bardzo przyciął zakręt, albo za bardzo wypuścił auto.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!



F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca