F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Robert Kubica
Powrót do F1 (2017-18)
WRC (2013-14)
Wypadek (2011-12)
Lotus Renault (2010-11)
BMW Sauber (2006-09)
WSbR FR3.5 (2005)

1. L. Hamilton408 
2. S. Vettel320 
3. K. Raikkonen251 
4. M. Verstappen249 
5. V. Bottas247 
6. D. Ricciardo170 
7. N. Hulkenberg69 
8. S. Perez62 
9. K. Magnussen56 

  Przydatne linki
Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej
Nataniel Piórkowski, 7 grudnia 2018, wyświetlenia: 3412<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

SMP domagało się od Williamsa obniżenia wartości umowy sponsorskiej i gwarancji poprawy osiągów przed sezonem 2019 – potwierdził Mika Salo.

Salo to były kierowca F1, który obecnie współpracuje z rosyjskim bankiem SMP, wspierającym rozwój kariery Siergieja Sirotkina. Rosjanin stracił wyścigowy fotel w stajni z Grove na rzecz Roberta Kubicy.

„W dużej mierze zależało to od Williamsa. Oczywiście domagaliśmy się lekkiej obniżki i gwarancji, że Williams poprawi swą formę. Niestety nie osiągnęliśmy konsensusu. To jeden z powodów, dla których nie martwię się tym, że Siergiej odchodzi z zespołu” – wyjaśniał Salo.

„Pojechał dobry sezon. Wykonał dobrą pracę, zespół go polubił. Jego wiedza z zakresu techniki jest zdumiewająca. Mamy prototyp LMP, który potrzebuje kierowcy na poziomie Siergieja” – dodał.

Salo skomentował także informację o powrocie do rywalizacji w serii Grand Prix Roberta Kubicy. „Ma wielu fanów na całym świecie. To twardy gość. Zobaczymy, jak sobie poradzi”.
<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dulk, 07.12.2018 11:22[!]
no to zderzyli się z oczekiwaniem Williamsa by Sirotkin też dał "gwarancję poprawy swoich osiągów"
przegrać z cienkim Strollem to naprawde wstyd
WrobelGP, 07.12.2018 12:04[!]
Tempo w kwalifikacjach Sierioża jakieś tam miał, ale punkty dostaje się za wyścigi. A w tych jego tempo było na tle Strolla zazwyczaj po prostu słabe. Coś jak Haryanto vs Wehrlein w 2016.
Aquos, 07.12.2018 15:56[!]
Nie jestem przekonany czy można oceniać Sirotkina przez pryzmat tego sezonu. Wszyscy wiemy, że bolid Williamsa był po prostu fatalny i kierowcy nie mieli ani możliwości pokazania swoich umiejętności, ani zapewne chęci ciśnięcia na 100% i walczenia z samochodem, by udowodnić... no właśnie, co niby mogliby udowodnić?
F1V0, 07.12.2018 22:03[!]
@Aquos
Głównym przeciwnikiem kierowcy jest jego kolega zespołowy. Choćby to mogli udowodnić. Taki Stroll przynajmniej miał świetne starty i się przebijał o kilka pozycji czego o Sirotkinie powiedzieć nie można.

Cytat :
Coś jak Haryanto vs Wehrlein w 2016.

Dziwne porównanie. Sierioża pokonał Strolla w kwalach czego o Haryanto powiedzieć nie można.
dejacek, 07.12.2018 22:07[!]
żeby mieć gwarancję postępów w rozwoju bolidu trzeba wydać 100 - 200 mln $ a nie 5- 10. Wtedy można przetestować 10 różnych rozwiązań i wybrać najlepsze. Przy małym budżecie trzeba zgadywać, a to jest loteria
dulk, 07.12.2018 23:59[!]
Cytat Aquos :
Wszyscy wiemy, że bolid Williamsa był po prostu fatalny i kierowcy nie mieli ani możliwości pokazania swoich umiejętności, ani zapewne chęci ciśnięcia na 100% i walczenia z samochodem, by udowodnić... no właśnie, co niby mogliby udowodnić?

można udowodnić to co zrobił Alonso - po prostu zdobyć słabym samochodem 50 punktów
to że Williams był aż taki słaby to wina po części kierowców - na testach przedsezonowych byli zagubieni jak dzieci
magmichas, 08.12.2018 12:15[!]
do Aquos
jeśli nie miał.."chęci ciśnięcia na 100%"... to niech zda licencję. F1 to nie zabawa i nie dla dzieci.
marios76, 09.12.2018 07:02[!]
@Aquos Jakby mieli do dyspozycji lepszy bolid, to Sirotkin pokonal by Strolla??
Cos w stylu wsiadam do auta zony i zapominam jak sie jezdzi, bo jest slabsze itd. niz moje? ;)
Aquos, 14.12.2018 09:14[!]
@F1V0 @dulk @magmichas @marios76
Chyba nie wyraziłem się precyzyjnie. Nie twierdzę, że Sirotkin jest dobry, tak samo jak nie twierdzę, że jest zły. Twierdzę tylko, że ten sezon nie daje podstaw do rzetelnej oceny jego talentu.
Gdy jeździ się bolidem, który daje poczucie pewności, można cisnąć na "105%" i wydobyć z niego coś więcej niż dała fabryka, ale jeżeli za kierownicą toczy się walkę ze sprzętem, to jest dla mnie oczywiste, że nikt nie pojedzie na limicie, zwłaszcza jeśli wszystko, co realnie jest do ugrania to przedostatnie miejsce w klasyfikacji wyścigu. Kto chciałby za to ryzykować zdrowie i życie?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!



F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca