F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Spotkanie na temat wyprzedzania zakończyło się fiaskiem

Zespoły nie poparły żadnego z rozwiązań proponowanych na sezon 2019.
Nataniel Piórkowski, 8 kwietnia 2018, wyświetlenia: 3291<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sobotnie spotkanie grupy roboczej do spraw technicznych nie przyniosło żadnych wiążących ustaleń w kwestii ustalenia sposobów, dzięki którym od sezonu 2019 byłoby możliwe zwiększenie liczby manewrów wyprzedzania w wyścigach Formuły 1.

Posiedzenie grupy zostało zwołane przez Nikolasa Tombazisa z FIA po obfitującym w niewiele akcji na torze Grand Prix Australii. Omówiono dwie propozycje – powiększenie klapy tylnego skrzydła w celu zmaksymalizowania efektu działania DRS oraz uproszczenia konstrukcji przedniego skrzydła, a co za tym idzie oczyszczenia strugi powietrza za bolidem.

Żaden z pomysłów nie zebrał jednak wystarczającego poparcia, by mógł zostać włączony do przyszłorocznych przepisów. Chociaż pierwsza z idei jest relatywnie łatwa do wcielenia w życie, system ruchomego tylnego skrzydła pozostaje niepopularny wśród fanów sportu. Nie jest także tajemnicą, że jego koncepcja nie podoba się dyrektorowi sportowemu Formuły 1 – Rossowi Brawnowi.

W przypadku uproszczenia przedniego skrzydła zespoły uznały, że jest za późno na wprowadzanie tak istotnych zmian konstrukcyjnych, nawet jeśli w teorii modyfikacje nowego regulaminu technicznego mogą być dokonywane bez większych ograniczeń do 30 kwietnia bieżącego roku.

Teamy Grand Prix nie wyrażają ponadto szczególnego zainteresowania odsunięciem zmian do sezonu 2020. Oznacza to, że kwestie związane ze zwiększeniem liczby manewrów wyprzedzania będą mogły zostać uwzględnione w przepisach dopiero w regulacjach na przełomową kampanię w 2021 roku.

Co więcej gdy zespoły zostały poproszone o przekazywanie danych służących do przyszłych analiz, rozmowy grupy zeszły na temat obowiązkowych urlopów dla byłych pracowników FIA, w tym Marcina Budkowskiego i Laurenta Mekiesa. Pomne ostatnich doświadczeń ekipy F1 wzbraniają się teraz przed przekazywaniem zbyt wielu informacji neutralnym organom regulującym funkcjonowanie sportu.

Propozycje na sezon 2019 wciąż mogą zostać przekazane pod obrany Grupy Strategicznej oraz Komisji F1, by w efekcie uzyskały ratyfikację ze strony Światowej Rady Sportu Motorowego.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.09.2018  Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021
19.09.2018  Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020
17.09.2018  Whiting: Grosjean dopuścił się rażącego zignorowania niebieskich flag
16.09.2018  Budkowski: Renault nie załamało żadnego dżentelmeńskiego porozumienia
14.09.2018  F1 oficjalnie zaprezentowała koncepcje bolidów na sezon 2021
Tagi:
Przepisy
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 08.04.2018 16:28[!]
Proste: zainteresowanym zalezy aby jak najszybciej pokonywac wyscig od startu do mety, czy konkretne okrążenie, a nie by "łykac" ewentualnych rywali.
jendrysz, 09.04.2018 10:52[!]
Nadal szybszy będzie miał fory przed wolniejszym. Nie da się ukryć, pogonią się.
Ciekawe co na to organy regulujące funkcjonowanie sportu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca