F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Sirotkin: Z zewnątrz wyglądaliśmy w Bahrajnie jak idioci

Kierowca Williamsa podkreśla jednak, że ekipa zaczyna rozumieć obszary FW41 wymagające poprawy.
Mateusz Szymkiewicz, 9 kwietnia 2018, wyświetlenia: 4482<< | lista | T- | T+ | >>

Siergiej Sirotkin stwierdził, że ekipa Williams wyglądała w Bahrajnie jak „idioci”.

Stajnia z Grove podczas weekendu na torze Sakhir zamykała stawkę, jako jedyna notując gorsze czasy nowym bolidem względem ubiegłego roku. W kwalifikacjach osiemnaste pole wywalczył Siergiej Sirotkin, natomiast dwudziesty był Lance Stroll. Z kolei w wyścigu kierowcy Williamsa zajęli dwie ostatnie pozycje, choć po karach czasowych dla Hartley'a i Pereza przesunęli się w klasyfikacji na czternastą oraz piętnastą lokatę.

„Słabe odczucia po trudnym weekendzie” – powiedział Siergiej Sirotkin. „Wiem, że z zewnątrz wyglądaliśmy jak idioci. Dla mnie to dosyć oczywiste, a prawdopodobnie fakt, że próbuję znaleźć jakieś pozytywy brzmi dziwnie, ale ja jednak coś dostrzegam. Widzę szczególnie pod względem nauki jako kierowca, a także jako zespół. Tak, zdecydowanie źle wyglądamy pod względem wyniku w wyścigu, prawdopodobnie znacznie gorzej niż w kwalifikacjach. Lepiej o tym nawet nie myśleć. Ważny jest jednak fakt, że zaczynamy widzieć więcej, a także rozumieć pewne rzeczy lepiej. Nawet jeżeli jest coraz gorzej, to zaczynamy rozumieć dlaczego”.

Rosjanin przyznał, że bardzo słaba forma Williamsa jest zaskoczeniem, biorąc pod uwagę jak radykalnie prezentował się zimą bolid FW41. „Jeżeli po prostu spojrzysz na bolid, to wszyscy się zgodzimy, że ma wiele detali i jest dobrze zaprojektowany. Jako, iż my zbudowaliśmy ten model, od zewnątrz wiemy jeszcze więcej, więc dla nas jest wielkim zaskoczeniem, dlaczego nie otrzymujemy oczekiwanych liczb i dlaczego nie ma ich na horyzoncie”.

Dyrektor techniczny Williamsa – Paddy Lowe, dodał, że ma problem ze znalezieniem źródła problemów z całym pakietem. „Jest wiele rzeczy do zrozumienia. Musimy bardzo ciężko nad tym pracować. Przynajmniej teraz mamy więcej danych. Coś poszło nie tak po wyścigu w Melbourne. Nawet jeżeli nie byliśmy w świetnej formie, to nie powinniśmy tak wyglądać. Zobaczymy czego możemy się nauczyć w najbliższych dniach, nim przyjedziemy do Chin. Nic nie jest oczywiste. Gdybyśmy znali odpowiedź na nasze problemy, to nie bylibyśmy w takiej sytuacji. Po prostu nie wyglądamy na szybkich. Teraz jest moment, by zespół wszystko złożył w całość, pozostał spokojny i przy właściwej pracy w odpowiednich obszarach mógł zobaczyć co możemy zrobić w Chinach” – powiedział Brytyjczyk.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.09.2018  Grosjean otrzymał dwa punkty karne za ignorowanie niebieskich flag
16.09.2018  Perez: Zasłużyłem na karę za kolizję z Sirotkinem
15.09.2018  Sirotkin: Kwalifikacje w Singapurze były walką o przetrwanie
12.08.2018  Sirotkin: Sauber znalazł się już poza zasięgiem Williamsa
31.07.2018  Sirotkin nie obawia się o swoją przyszłość w Formule 1
Tagi:
Sirotkin S.
Williams

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Maciek znafca, 10.04.2018 23:26[!]
Ale jedziecie po Williamsie, tylko dlatego że Kubek tam 'siedzi na ławce'. Jakby jeździł jako etatowy kierowca to team byłby ukochany, ale jego teammate miałby łatkę wroga numer 1 tak jak niegdyś Nick Heidfeld. Powinniście się cieszyć, że Williams jako jedyny zaufał Robertowi, który i tak nigdy nie będzie w 100% sprawny jak przedtem. Śmieszne to wasze polaczkowo, pamiętajcie w niedziele pójść z rodziną do kościoła.
norman69, 12.04.2018 22:36[!]
Co ma kościół do bycia kibicem f1,może pomyliłeś fora.znawco.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca