F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2018

Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Sirotkin: Z zewnątrz wyglądaliśmy w Bahrajnie jak idioci

Kierowca Williamsa podkreśla jednak, że ekipa zaczyna rozumieć obszary FW41 wymagające poprawy.
Mateusz Szymkiewicz, 9 kwietnia 2018, wyświetlenia: 4547<< | lista | T- | T+ | >>

Siergiej Sirotkin stwierdził, że ekipa Williams wyglądała w Bahrajnie jak „idioci”.

Stajnia z Grove podczas weekendu na torze Sakhir zamykała stawkę, jako jedyna notując gorsze czasy nowym bolidem względem ubiegłego roku. W kwalifikacjach osiemnaste pole wywalczył Siergiej Sirotkin, natomiast dwudziesty był Lance Stroll. Z kolei w wyścigu kierowcy Williamsa zajęli dwie ostatnie pozycje, choć po karach czasowych dla Hartley'a i Pereza przesunęli się w klasyfikacji na czternastą oraz piętnastą lokatę.

„Słabe odczucia po trudnym weekendzie” – powiedział Siergiej Sirotkin. „Wiem, że z zewnątrz wyglądaliśmy jak idioci. Dla mnie to dosyć oczywiste, a prawdopodobnie fakt, że próbuję znaleźć jakieś pozytywy brzmi dziwnie, ale ja jednak coś dostrzegam. Widzę szczególnie pod względem nauki jako kierowca, a także jako zespół. Tak, zdecydowanie źle wyglądamy pod względem wyniku w wyścigu, prawdopodobnie znacznie gorzej niż w kwalifikacjach. Lepiej o tym nawet nie myśleć. Ważny jest jednak fakt, że zaczynamy widzieć więcej, a także rozumieć pewne rzeczy lepiej. Nawet jeżeli jest coraz gorzej, to zaczynamy rozumieć dlaczego”.

Rosjanin przyznał, że bardzo słaba forma Williamsa jest zaskoczeniem, biorąc pod uwagę jak radykalnie prezentował się zimą bolid FW41. „Jeżeli po prostu spojrzysz na bolid, to wszyscy się zgodzimy, że ma wiele detali i jest dobrze zaprojektowany. Jako, iż my zbudowaliśmy ten model, od zewnątrz wiemy jeszcze więcej, więc dla nas jest wielkim zaskoczeniem, dlaczego nie otrzymujemy oczekiwanych liczb i dlaczego nie ma ich na horyzoncie”.

Dyrektor techniczny Williamsa – Paddy Lowe, dodał, że ma problem ze znalezieniem źródła problemów z całym pakietem. „Jest wiele rzeczy do zrozumienia. Musimy bardzo ciężko nad tym pracować. Przynajmniej teraz mamy więcej danych. Coś poszło nie tak po wyścigu w Melbourne. Nawet jeżeli nie byliśmy w świetnej formie, to nie powinniśmy tak wyglądać. Zobaczymy czego możemy się nauczyć w najbliższych dniach, nim przyjedziemy do Chin. Nic nie jest oczywiste. Gdybyśmy znali odpowiedź na nasze problemy, to nie bylibyśmy w takiej sytuacji. Po prostu nie wyglądamy na szybkich. Teraz jest moment, by zespół wszystko złożył w całość, pozostał spokojny i przy właściwej pracy w odpowiednich obszarach mógł zobaczyć co możemy zrobić w Chinach” – powiedział Brytyjczyk.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.12.2018  Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku
12.12.2018  Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM
10.12.2018  Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari
07.12.2018  Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej
04.12.2018  Sirotkin: Drugi sezon w Formule 1 wydawał się dosyć oczywisty
Tagi:
Sirotkin S.
Williams

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Maciek znafca, 10.04.2018 23:26[!]
Ale jedziecie po Williamsie, tylko dlatego że Kubek tam 'siedzi na ławce'. Jakby jeździł jako etatowy kierowca to team byłby ukochany, ale jego teammate miałby łatkę wroga numer 1 tak jak niegdyś Nick Heidfeld. Powinniście się cieszyć, że Williams jako jedyny zaufał Robertowi, który i tak nigdy nie będzie w 100% sprawny jak przedtem. Śmieszne to wasze polaczkowo, pamiętajcie w niedziele pójść z rodziną do kościoła.
norman69, 12.04.2018 22:36[!]
Co ma kościół do bycia kibicem f1,może pomyliłeś fora.znawco.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca