F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.12.2018

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciały wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Honda intensyfikuje prace nad poprawą osiągów silnika

Producent chce do GP Kanady zwiększyć moc swojej jednostki o 27 koni mechanicznych.
Nataniel Piórkowski, 10 kwietnia 2018, wyświetlenia: 2489<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Honda zintensyfikuje prace rozwojowe swojego silnika Formuły 1 celując w dokonanie przed Grand Prix Kanady znaczących postępów w mocy, szacowanych wstępnie na 27 koni mechanicznych.

Czwarte miejsce wywalczone przez Pierre'a Gasly'ego w Bahrajnie jest najlepszym wynikiem osiągniętym przez Hondę od czasu powrotu do sportu jako dostawca jednostek napędowych.

Japoński koncern zamierza teraz zmaksymalizować tempo rozwoju swego silnika – według ustaleń magazynu Autosport przed czerwcowym Grand Prix Kanady jednostka RA618H ma zapewniać moc wyższą o 27 koni mechanicznych niż obecnie. Oprócz udoskonalania silnika spalinowego Honda cały czas pracuje także nad zwiększeniem efektywności pracy układów hybrydowych.

„Nasz rozwój to nie tylko niezawodność. To także osiągi. Musimy znaleźć złoty środek. Gdy w zbyt dużym stopniu koncentrujesz się na osiągów, czasem płacisz za to surową cenę. Równie dobrze możesz jednak ponieść porażkę nawet wtedy, gdy nie starasz się zbyt mocno. To trudne, ale staramy się dokonać postępów zarówno na płaszczyźnie niezawodności jak i osiągów” – tłumaczył Tanabe.

Awaria MGU-H do jakiej doszło w bolidzie Gasly'ego w trakcie wyścigu o GP Australii doprowadziła do uszkodzenia silnika spalinowego. Próbując ustalić źródło problemu Honda przeprowadziła dochodzenie na torze oraz w fabryce w Sakurze, dokąd wysłano zniszczone komponenty jednostki.

Inżynierom udało się stworzyć poprawki na Grand Prix Bahrajnu – znalazły się one nie tylko w bolidzie Gasly'ego, ale także Brendona Hartleya. Oceniając skuteczność nowych rozwiązań Tanabe stwierdził enigmatycznie, że „z zebranych informacji wynika, iż pozwoliły one wyeliminować ostatnie problemy”.

Japończyk zaznaczył także, że trzyletni okres rozczarowań we współpracy z McLarenem umożliwił Hondzie udoskonalenie metod reagowania na kryzysowe sytuacje. „Od 2015 roku musieliśmy radzić sobie z wieloma usterkami. To doświadczenie pomogło nam uporać się z ostatnimi awariami w tak krótkim czasie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.12.2018  Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy
04.12.2018  TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku
27.11.2018  Honda dziękuje Hartley'owi za wkład w rozwój jednostki napędowej
23.11.2018  Alonso nie żałuje decyzji o powrocie do McLarena przed sezonem 2015
17.11.2018  Naoki Yamamoto otrzyma szansę występu w piątkowym treningu F1?
Tagi:
Honda
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
JuJu_Hound, 11.04.2018 10:12[!]
Jestem pełen uznania dla Tanabe za ponizsze słowa:
"I cannot afford to be satisfied with this result, because there were three retirements and a minute of difference to the first three," he said. "We do not want to say great things now, as there is no choice but to keep climbing steps. Because we aspire to win and be number 1."
rakes, 11.04.2018 18:22[!]
A może to Honda "wylisowała" Mcalerena ? Wiadomo, że Mclaren miał wyłączność na silniki Hondy i nie chciał się zgodzić na dostawy silników do innych teamów. Dziwna jest różnica prędkości w sezonie 2017 wolniej od Reanult o 20 km/h a w Barcelonie na testach top speedy niemal na poziomie merca i ferki. Rok 2015 i 2016 to w dużej mierze też wina Mclarena z filozofią zero size, oprócz tego Honda musiał przyjąć sporą ilość kpin i szyderstwa od maca i Alonso. Być może to było za dużo jak na honor Japończyków i możliwą wizję współpracy z Red Bullem.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca