F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ericsson otrzymał karę cofnięcia na starcie do Grand Prix Chin

Szwed uzyskał jednak dwudziesty rezultat, więc sankcja nie wpłynie na jego ustawienie.
Mateusz Szymkiewicz, 14 kwietnia 2018, wyświetlenia: 1344<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Marcus Ericsson otrzymał karę cofnięcia o pięć pozycji na starcie do Grand Prix Chin, a także trzy punkty karne.

Szwed podczas Q1 nie zwolnił w trzecim sektorze, gdzie wywieszono żółte flagi po obróceniu bolidu przez Charles'a Leclerca. W związku z tym przewinieniem kierowca Saubera po czasówce został wezwany przez sędziów, którzy zdecydowali się ukarać go cofnięciem o pięć pozycji na starcie do wyścigu w Szanghaju.

Ericsson uzyskał jednak w kwalifikacjach ostatni rezultat, więc sankcja otrzymana od FIA nie wpłynie na jego ustawienie na starcie. Mimo to za zignorowanie żółtych flag do superlicencji 27-latka doliczono trzy punkty karne, więc w chwili obecnej posiada ich na swoim koncie już pięć.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.09.2018  Antonio Giovinazzi faworytem do drugiej posady w Sauberze?
12.09.2018  Ericsson: Honda dokonała większych postępów niż wszyscy sądzą
01.09.2018  Verstappen także otrzymał silnik Renault w najnowszej specyfikacji
01.09.2018  Ericsson otrzymał nowe nadwozie bolidu C37
01.09.2018  Sainz: Mam nadzieję, że z F1 zniknie sztuczny i niebezpieczny DRS
Tagi:
Ericsson M.
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Masio, 14.04.2018 12:21[!]
Kiedy ostatnio był taki wyścig, gdzie nie było żadnych karnych przesunięć na starcie?

PS. Oczywiście wiem, że Ericsson zostanie jutro na swoim polu startowym mimo tej sankcji.
kocpis, 14.04.2018 15:34[!]
@Masio Malezja 2017
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca