F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Austrii

Sky: Tim Goss nie pełni już funkcji dyrektora technicznego McLarena

Verstappen: Nie zamierzam zmieniać swojego podejścia do ścigania

Vettel: Wyciągnąłem wnioski z incydentu w Baku

Ericsson: Sauber walczy teraz z Williamsem

Palmer: Aston Martin może stanowić alternatywę dla Ferrari

Stroll: Mogłem wygrać w Baku, gdybym lepiej bronił się przed Ricciardo

25.04.2018

Symonds: Największym problemem Mercedesa jest zarządzanie oponami

Renault przygotowuje poprawki silnika na GP Hiszpanii

FIA zezwoli zespołom na montowanie lusterek na systemie halo

Marca: FIA zainteresowała się bolidem Ferrari

24.04.2018

Magnussen: Zwiększenie limitu paliwa nie daje gwarancji ostrego ścigania

Horner: Red Bull może wybrać dostawcę silników na sezon 2019

Horner: Ricciardo powinien podjąć decyzję przed letnią przerwą

Hamilton chce związać się z Mercedesem długoterminową umową

FIA rozważa zmiany mające poprawić bezpieczeństwo podczas pit stopów

23.04.2018

John Booth odszedł z Toro Rosso

Leclerc: Ericsson zasługuje na większy szacunek

Williams próbuje wyeliminować problemy z układem chłodzenia bolidu

Berger: Porsche rozważa wejście do F1 od 2021 roku

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Raikkonen: Nie wiem, w jaki sposób straciłem szansę na pole position

Vettel uważa z kolei, że Mercedes może zbliżyć się do Ferrari w tempie wyścigowym.
Nataniel Piórkowski, 14 kwietnia 2018, wyświetlenia: 2327<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kimi Raikkonen przekonuje, iż nie wie, w jaki sposób stracił szansę na wywalczenie pole position i został pokonany przez swojego kolegę z FerrariSebastiana Vettela.

Raikkonen uzyskał lepszy czas od Niemca już w trakcie Q2, a pod koniec finałowego bloku kwalifikacji znajdował się na prowizorycznym pole position do jutrzejszego wyścigu. Mistrzowi świata z 2007 roku nie udało się jednak poprawić czasu w ostatnim sektorze – Vettel wykorzystał tę szansę i zapewnił sobie wygraną w kwalifikacjach różnicą 0,1s.

„Straciłem czas, ale nie wiem jak do tego doszło” – powiedział Raikkonen. „Nie popełniłem żadnego dużego błędu. Byłem blisko Sebastiana – wystarczająco blisko, by wynik był inny. Sytuacja na pewno nie jest idealna. Jutro nowy dzień, zobaczymy, co się wydarzy”.

Vettel zaznaczał, iż wiedział, że na drugim przejeździe będzie w stanie dokonać postępów po zakończeniu wcześniejszej próby ze stratą 0,161s do zespołowego partnera. „Byłem zadowolony od pierwszego okrążenia pierwszego bloku czasówki. Właściwie nie musieliśmy pracować nad bolidem. Nie musiałem walczyć i szukać odpowiednich ustawień. Często jest przecież tak, że zmieniamy dużo rzeczy. Wiedziałem, że mam zapas. Na ostatnim okrążeniu wszystko poskładałem”.

Niemiec nie spodziewa się jednak łatwego wyścigu. „Tego typu przewaga jest niespodzianką. To tor, na którym trzeba znaleźć idealne ustawienia. Jeśli czegoś w nich brakuje, to od razu zaczynasz tracić czas. Nie byłbym zdziwiony, gdyby jutro nasza przewaga zniknęła i w wyścigu czekałaby na nas znacznie bardziej zacięta rywalizacja. Oczywiście nie obraziłbym się, gdyby nic się nie zmieniło, ale sądzę, że przed nami wyrównany wyścig pomiędzy trzema czołowymi zespołami”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.04.2018  Palmer: Aston Martin może stanowić alternatywę dla Ferrari
25.04.2018  Marca: FIA zainteresowała się bolidem Ferrari
19.04.2018  Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli
18.04.2018  Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy
18.04.2018  Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?
Tagi:
Ferrari
Vettel S.
Raikkonen K.
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
christoff.w, 15.04.2018 02:19[!]
F1 wrzuciła wyjaśnienie tego porównując dwa onboard i widać jak u Kimiego spada moc w trzecim sektorze...
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca