F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.05.2018

Red Bull: możemy być wysoko w kwalifikacjach

Zespoły F1 otrzymają w Monako szczegóły nowych regulacji

Ricciardo najszybszy w popołudniowym treningu w Monte Carlo

Red Bull i Mercedes ufają FIA w ocenie legalności bolidu Ferrari

Ricciardo z najlepszym czasem w pierwszym treningu w Monako

Hamilton zadowolony z powrotu grid girls przy okazji GP Monako

Stroll: Chcemy dokonać znaczących postępów przed lipcowymi wyścigami

Hartley zaskoczony plotkami na temat swojej przyszłości w Toro Rosso

23.05.2018

Steiner: Pozycja Grosjeana w Haasie jest bezpieczna

Ferrari zmodyfikowało projekt lusterek przymocowanych do systemu halo

Sainz oczekuje szalonych kwalifikacji do wyścigu w Monako

Lauda: FIA powinna wyjaśnić wątpliwości związane z bolidem Ferrari

Abiteboul: Renault przywykło do krytyki ze strony Red Bulla

Verstappen: GP Monako to dobra szansa dla Red Bulla

22.05.2018

Todt popiera plany rezygnacji z wykorzystywania MGU-H w F1

Promotor GP Azerbejdżanu chce renegocjować warunki umowy z FOM

Markiełow: Odrzuciłbym propozycję startów dla Toro Rosso

21.05.2018

Michael Latifi został nowym udziałowcem McLaren Group

Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako

Kubica: Nie ma magicznych rozwiązań na problemy Williamsa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Vettel umniejsza znaczenie lusterek na systemie Halo w Ferrari

Niemiec uważa, że nowe rozwiązanie wpłynie tylko na poprawę widoczności.
Mateusz Szymkiewicz, 11 maja 2018, wyświetlenia: 1551<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sebastian Vettel umniejszył znaczenie pojawienia się lusterek na systemie Halo w bolidzie Ferrari.

Przed Grand Prix Azerbejdżanu ekipy otrzymały od FIA zgodę na przymocowanie lusterek do pałąku bezpieczeństwa wokół kokpitu. Wcześniej kierowcy uskarżali się na słabszą widoczność przy dotychczasowym ułożeniu i póki co tylko Ferrari zdecydowało się wprowadzić modyfikację.

Jak przyznał Sebastian Vettel, zmiana konstrukcji lusterek nie powinna mieć żadnego wpływu na osiągi modelu SF71H, mimo pojawienia się nowych elementów na systemie Halo. „Mamy ze sobą nowe rzeczy, niektóre są ukryte, a niektóre bardziej widoczne. Nie powinno to [lusterka] mieć wpływu na osiągi bolidu. Wygląda to dobrze, nawet jeżeli Halo nie jest najpiękniejsze. Mimo to pozycja lusterek jest dobra. Najważniejszy jest fakt, że zapewnia nam to lepszą widoczność. Sam wygląd bolidu nie ma żadnego znaczenia. Jeżeli jest szybki, to miło” – powiedział Niemiec.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.05.2018  Vettel: Nie mogliśmy uniknąć drugiego postoju
13.05.2018  Vettel: Ciągłe zmiany w przepisach o aerodynamice są komiczne
11.05.2018  Kierowcy Mercedesa nie wierzą w słabe tempo Ferrari
07.05.2018  Vettel nie martwi się utratą prowadzenia w klasyfikacji generalnej
04.05.2018  Vettel: Rywalizacja z Raikkonenem wcale nie była jednostronna
Tagi:
Vettel S.
Ferrari

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca