F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.10.2018

Kevin Magnussen z możliwą dyskwalifikacją za zbyt duże zużycie paliwa

Alonso: W F1 ściga się więcej amatorów niż w WEC

Grosjean zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie do GP Meksyku

Horner: Ricciardo wybił dziurę w ścianie po odpadnięciu z GP USA

Stroll i Sainz otrzymali punkty karne

Kimi Raikkonen wygrywa Grand Prix USA

GP USA: najszybsze okrążenia wyścigu

GP USA: wyniki wyścigu

Verstappen wystartuje do GP Stanów Zjednoczonych z osiemnastego pola

Wolff: Jestem ostrożny w ocenie szans Ocona na posadę w Williamsie

Wolff nie wyklucza kolejnych poleceń zespołowych podczas wyścigu w Austin

Ecclestone: Sauber jest teraz zespołem Ferrari

Bottas i Ocon uniknęli kar za zbyt wolną jazdę po zakończeniu Q1

Szef Nissana potwierdza zaawansowane rozmowy Albona z Toro Rosso

Ricciardo nie otrzymał zgody na udział w testach ogumienia z Renault

GP USA: wyniki kwalifikacji

Lewis Hamilton wyruszy z pole position do wyścigu o GP USA

20.10.2018

FIA nie będzie tolerować naruszania limitów toru w dziewiętnastym zakręcie

Force India chce zmienić nazwę przed końcem 2018 roku

Vettel na czele tabeli przed czasówką w Austin

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Kierowcy Mercedesa nie wierzą w słabe tempo Ferrari

Z kolei Sebastian Vettel przekonuje, że ekipa ma dużo pracy do zrealizowania przez noc.
Mateusz Szymkiewicz, 11 maja 2018, wyświetlenia: 1986<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kierowcy Mercedesa po piątkowych treningach do Grand Prix Hiszpanii są zgodni, że Ferrari nie zaprezentowało prawdziwego tempa.

W pierwszej sesji tempo dyktował Valtteri Bottas, natomiast po południu na czele zestawienia znalazł się Lewis Hamilton. Z kolei Ferrari odstawało swoim tempem nawet od Red Bulla i najszybszy kierowca stajni z Maranello – Sebastian Vettel, rano stracił do najlepszego rezultatu prawie sekundę, natomiast w drugim treningu ustąpił Hamiltonowi o 0,326 sekundy.

Lewis Hamilton uważa, że prawdziwą formę Ferrari powinniśmy zobaczyć dopiero w sobotę. „Myślę, że wciąż są bardzo blisko. Nie jestem do końca pewny gdzie Ferrari plasuje się z dzisiejszym tempem, ale prawdopodobnie ukrywają je. Ujawnią się jutro. Red Bulle są oczywiście bardzo blisko mojego tempa, więc myślę, że znów relatywnie będzie ciasno między trzema czołowymi zespołami. Naprawdę nie mogę wam powiedzieć kto jest w tej chwili najszybszy, ponieważ znów poziomy paliwa lub niespójne okrążenie mogły mieć wpływ. Jutro będziemy mieć znacznie lepszą wiedzę” – powiedział lider klasyfikacji.

Podobnego zdania jest partner Brytyjczyka, Valtteri Bottas, który także spodziewa się lepszej postawy Ferrari. „Pewne sprawy mogą naprawdę zmienić się z piątku na sobotę, wiemy, że Ferrari wciąż będzie zagrożeniem, a Red Bulle wyglądają na szybkie” – dodał Fin.

Z kolei Sebastian Vettel zapewnia, że Ferrari ma dużo pracy do wykonania przed rozpoczęciem sobotnich zajęć. „Zawsze starasz się jechać tak szybko jak tylko potrafisz. Zazwyczaj znajdujemy dodatkowe osiągi przez noc, więc spróbujemy zrobić to samo przed jutrem. Nic nie jest za darmo, trzeba na to zapracować. Możemy się poprawić, wiem, że można jeszcze nieco więcej wydobyć z bolidu, a także ja mogę dać coś od siebie, jeżeli to wszystko złożę w całość. Jutro powinno być ok, ale nie wiem gdzie skończymy. To może być pierwsze lub szóste miejsce”.

Niemiec dodał, że poprawki przywiezione przez Ferrari do bolidu SF71H na Grand Prix Hiszpanii działają. „Bolid zachowuje się ok, poprawki działają, a ja czuję się lepiej. Największa różnica wynika z opon, wydają się być nieco inne”.

Pirelli na rundę w Barcelonie przywiozło opony z cieńszą warstwą bieżnika i Lewis Hamilton podobnie jak Vettel odczuwa różnicę podczas jazdy. „Uważam, iż wyścig może być interesujący ze względu na opony. Mamy znacznie inne ogumienie w ten weekend, mamy mniej gumy, więc odczucia się różnią, bardziej się ślizgamy” – zakończył kierowca Mercedesa.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.10.2018  Wolff nie wyklucza kolejnych poleceń zespołowych podczas wyścigu w Austin
20.10.2018  Hamilton zdziwiony taktyką Ferrari z deszczowych piątkowych treningów
19.10.2018  Bottas nie obawia się utraty posady w Mercedesie na rzecz Ocona w sezonie 2020
15.10.2018  Vandoorne rozpocznie starty w Formule E
11.10.2018  Wehrlein w pełni skupia się na powrocie do F1
Tagi:
Mercedes
Ferrari
Bottas V.
Hamilton L.
Vettel S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
al_bundy_tm, 11.05.2018 22:43[!]
Taki długi komentarz napisałem i się nie załadował :( burza :/
Teraz zatem skróce :)
O co chodzi z tymi oponami, czym ta zmiana wielkości bieżnika jest spowodowana i czy to do końca sezonu czy tylko na Barcelonę?
Byłbym bardzo wdzięczny za link lub więcej info po prostu, dzięki z góry :)

EDIT:
@Mahilda111 Jesteś mega szybki gość, dzięki :)
Ale skąd ten wybór, chodzi o prawie nowy asfalt w Barcelonie i o to, że Francja wraca do kalendarza, więc nawierzchnie tez mają nową? Ale nie kojarzę remontu na Silverstone tam są już wypłukani z kasy :( Z drugiej strony Rosjanie co chwile leją asfalt tylko, że fakt lepki :)
Mahilda111, 11.05.2018 22:44[!]
@al_bundy_tm
Catalunya, Paul Ricard, Silverstone.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca