F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Monako

W alokacjach zespołów królują hipermiękkie opony.
Nataniel Piórkowski, 15 maja 2018, wyświetlenia: 2044<< | lista | T- | T+ | >>
Kierowcy Red Bulla, Renault i Williamsa dokonali wyboru największej liczby kompletów hipermiękkich opon z myślą o nadchodzącym Grand Prix Monako.

Najbardziej miękka mieszanka przygotowana przez oficjalnego dostawcę ogumienia F1 pojawi się na torze po raz pierwszy w tym sezonie. Zgodnie z przewidywaniami wszystkie zespoły zdecydowały się zapewnić swoim kierowcom co najmniej dziewięć zestawów "różowych" Pirelli PZero.

Na najbardziej agresywną alokację spośród zespołów ścisłej czołówki zdecydował się Red Bull. Nieco bardziej zachowawcze podejście obrały ekipy Mercedesa i Ferrari.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.01.2019  Pirelli: Jesteśmy pewni wyeliminowania problemów z blisteringiem
10.12.2018  Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019
05.12.2018  Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony
29.11.2018  Isola: Zaakceptujmy jeden pit stop i pozwólmy kierowcom mocniej naciskać
27.11.2018  Vettel: Nowe ogumienie nie różni się zbytnio od tego z sezonu 2018
Tagi:
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piro, 15.05.2018 17:17[!]
Znając Monaco to i tak będzie tylko 1 pit chociaż podejście Hamiltona i reszty która wzięła po dwa komplety SS jest wg. mnie lepsze gdyby jednak się okazało że HS i US są trochę zbyt "degradowalne".
WooQash, 15.05.2018 17:18[!]
A tu zonk i będzie padać xD
piro, 15.05.2018 17:46[!]
Gdyby padało może byłby bardzo ciekawy wyścig, bo jak lubię Monaco tak wyścigi nie należą do obfitujących w wiele akcji na torze (no może prócz wypadków).
marios76, 15.05.2018 18:41[!]
@piro Lewis mi mowil, ze jeden komples SS jest na piatkowe treningi- do sprawdzania balansu bolidu i ile da sie na nich przejechać. Drugi komplet jest na wyscig, gdyby mial byc SC i zbyt wczesny boks w stosunku do planowanej strategii. ;)
piro, 15.05.2018 21:00[!]
Zastanawiam się jaka jest strategia RB i reszty która wzięła tylko po jednym komplecie SS i US? Czy oni nie mają zamiaru sprawdzić balansu na tych oponach przy dłuższych przejazdach? Bo maksymalnie kilka okrążeń mogą zrobić aby używane jeszcze się nadawały na wyścig.
Pro-Skill, 15.05.2018 21:40[!]
@piro Zapewne liczą na częste wyjazdy SC i częste zmiany opon. Wtedy ta strategia ma sens. Dodatkowo różnice na tym torze między mieszankami mogą być całkiem spore i nie będzie opłacalna długa jazda na wolniejszej mieszance gdy co chwile SC zeruje stratę do lidera.
christoff.w, 17.05.2018 08:30[!]
Ujawniłol 😮A co to tajne było? 😁😂
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca