F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.05.2018

Red Bull: możemy być wysoko w kwalifikacjach

Zespoły F1 otrzymają w Monako szczegóły nowych regulacji

Ricciardo najszybszy w popołudniowym treningu w Monte Carlo

Red Bull i Mercedes ufają FIA w ocenie legalności bolidu Ferrari

Ricciardo z najlepszym czasem w pierwszym treningu w Monako

Hamilton zadowolony z powrotu grid girls przy okazji GP Monako

Stroll: Chcemy dokonać znaczących postępów przed lipcowymi wyścigami

Hartley zaskoczony plotkami na temat swojej przyszłości w Toro Rosso

23.05.2018

Steiner: Pozycja Grosjeana w Haasie jest bezpieczna

Ferrari zmodyfikowało projekt lusterek przymocowanych do systemu halo

Sainz oczekuje szalonych kwalifikacji do wyścigu w Monako

Lauda: FIA powinna wyjaśnić wątpliwości związane z bolidem Ferrari

Abiteboul: Renault przywykło do krytyki ze strony Red Bulla

Verstappen: GP Monako to dobra szansa dla Red Bulla

22.05.2018

Todt popiera plany rezygnacji z wykorzystywania MGU-H w F1

Promotor GP Azerbejdżanu chce renegocjować warunki umowy z FOM

Markiełow: Odrzuciłbym propozycję startów dla Toro Rosso

21.05.2018

Michael Latifi został nowym udziałowcem McLaren Group

Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako

Kubica: Nie ma magicznych rozwiązań na problemy Williamsa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Monako

W alokacjach zespołów królują hipermiękkie opony.
Nataniel Piórkowski, 15 maja 2018, wyświetlenia: 1812<< | lista | T- | T+ | >>
Kierowcy Red Bulla, Renault i Williamsa dokonali wyboru największej liczby kompletów hipermiękkich opon z myślą o nadchodzącym Grand Prix Monako.

Najbardziej miękka mieszanka przygotowana przez oficjalnego dostawcę ogumienia F1 pojawi się na torze po raz pierwszy w tym sezonie. Zgodnie z przewidywaniami wszystkie zespoły zdecydowały się zapewnić swoim kierowcom co najmniej dziewięć zestawów "różowych" Pirelli PZero.

Na najbardziej agresywną alokację spośród zespołów ścisłej czołówki zdecydował się Red Bull. Nieco bardziej zachowawcze podejście obrały ekipy Mercedesa i Ferrari.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.05.2018  Sainz oczekuje szalonych kwalifikacji do wyścigu w Monako
18.05.2018  Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze
17.05.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec
13.05.2018  GP Hiszpanii: opony użyte w wyścigu
03.05.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Wielkiej Brytanii
Tagi:
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piro, 15.05.2018 17:17[!]
Znając Monaco to i tak będzie tylko 1 pit chociaż podejście Hamiltona i reszty która wzięła po dwa komplety SS jest wg. mnie lepsze gdyby jednak się okazało że HS i US są trochę zbyt "degradowalne".
WooQash, 15.05.2018 17:18[!]
A tu zonk i będzie padać xD
piro, 15.05.2018 17:46[!]
Gdyby padało może byłby bardzo ciekawy wyścig, bo jak lubię Monaco tak wyścigi nie należą do obfitujących w wiele akcji na torze (no może prócz wypadków).
marios76, 15.05.2018 18:41[!]
@piro Lewis mi mowil, ze jeden komples SS jest na piatkowe treningi- do sprawdzania balansu bolidu i ile da sie na nich przejechać. Drugi komplet jest na wyscig, gdyby mial byc SC i zbyt wczesny boks w stosunku do planowanej strategii. ;)
piro, 15.05.2018 21:00[!]
Zastanawiam się jaka jest strategia RB i reszty która wzięła tylko po jednym komplecie SS i US? Czy oni nie mają zamiaru sprawdzić balansu na tych oponach przy dłuższych przejazdach? Bo maksymalnie kilka okrążeń mogą zrobić aby używane jeszcze się nadawały na wyścig.
Pro-Skill, 15.05.2018 21:40[!]
@piro Zapewne liczą na częste wyjazdy SC i częste zmiany opon. Wtedy ta strategia ma sens. Dodatkowo różnice na tym torze między mieszankami mogą być całkiem spore i nie będzie opłacalna długa jazda na wolniejszej mieszance gdy co chwile SC zeruje stratę do lidera.
christoff.w, 17.05.2018 08:30[!]
Ujawniłol 😮A co to tajne było? 😁😂
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca