F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Racing Point planuje powiększenie siedziby

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (10:00)

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Wolff: Promotorzy wyścigów chcą niższych opłat licencyjnych

Swoje kontrakty rzekomo chcą renegocjować organizatorzy GP Azerbejdżanu, Rosji i Abu Zabi.
Mateusz Szymkiewicz, 27 maja 2018, wyświetlenia: 1289<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Toto Wolff ujawnił, że organizatorzy wyścigów Formuły 1 chcą renegocjować stawkę za opłatę licencyjną.

Podczas weekendu w Monako doszło do spotkania promotorów Grand Prix z władzami F1 z ramienia Liberty Media. Według uzyskanych informacji, przedstawiciele imprez w Azerbejdżanie, Rosji oraz Abu Zabi chcą renegocjować wysokość opłaty za możliwość goszczenia u siebie serii, natomiast władze Hockenheim wstrzymują się z podpisaniem nowego kontraktu na organizację Grand Prix Niemiec.

Szef Mercedesa – Toto Wolff, potwierdził, że część promotorów nie zgadza się na dalszą realizację warunków ustalonych jeszcze przez Berniego Ecclestone'a. „Opłaty za prawo do wyścigu były jednym z trzech podstawowych elementów modelu biznesowego, który stworzył Bernie. Miał wyjątkowy talent do negocjowania tych kontraktów. Wiedział jak wycisnąć ostatniego centa dla korzyści udziałowców oraz zespołów”.

„Nie jestem jednak pewny, czy to stabilny oraz ekonomicznie uzasadniony model biznesowy. Kilku promotorów znalazło się w bardzo trudnej sytuacji, więc zrozumiałe jest, że przy innych władzach chcą nowego otwarcia. Jestem jednak pewny, iż szefowie serii znajdą właściwe rozwiązanie i będą w stanie porozumieć się z organizatorami. Jasne jest, że w przyszłości wpływy z tego obszaru spadną, więc konieczny jest rozwój technologii cyfrowej czy innych alternatywnych źródeł” – powiedział Austriak.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.02.2019  F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów
10.02.2019  Carey: Nie traktujemy GP Wietnamu inaczej niż pozostałych wyścigów
07.02.2019  Jan Lammers odpowiada za realizację projektu GP Holandii na Zandvoort
06.02.2019  Zandvoort i Assen nadal rywalizują o miejsce w kalendarzu F1
05.02.2019  GP Azerbejdżanu pozostanie w kalendarzu F1 do 2023 roku
Tagi:
Kalendarz GP
F1 ogólnie
Baku
Soczi
Yas Marina
Wolff T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
slipstream, 27.05.2018 11:49[!]
W sumie wiedzieli co podpisują i na jakich zasadach. Poza tym jedynym wybrnięciem z tego byłby całkowity reset umów, bo zaraz okaże się że jak jedni wynegocjują mniej, to inni powiedzą dlaczego oni by nie, i byłaby z tego taka niekończąca się opera mydlana...
paymey852, 27.05.2018 12:08[!]
Cytat slipstream :
W sumie wiedzieli co podpisują i na jakich zasadach

Berni jakiś czas temu powiedział że nie kupił by biletu na F1(przez dźwięk bolidów), więc sam nie wie co sprzedawał.
slipstream, 27.05.2018 13:08[!]
Bernie bardzo dobrze wiedział co sprzedawał tyle że jak sam przyznał jedynym jego zadaniem było wyciągać jak najwięcej kasy od organizatorów. Problem polegał na tym, ze Bernie już tak bardzo w swej pazerności odleciał, że absolutnie nie interesowało go budowanie jakiegokolwiek wizerunku dyscypliny żeby przyciągać kasę z innych miejsc (jak choćby z internetu), tylko z klapkami na oczach nastawiony był na dojenie organizatorów bo był to jego jedyny model biznesowy.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca