F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.08.2018

Button: Alonso nie blefuje nie wykluczając powrotu do F1

Grosjean: Nie dołączyłem do Haasa licząc na posadę w Ferrari

Abiteboul: Standardowe elementy jednostki powstrzymałyby obawy o oszustwa

18.08.2018

Vergne otrzymał wstępne zapytanie od jednego z zespołów Formuły 1

Kubica: W bolidzie jestem w siedemdziesięciu procentach leworęczny

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (2)

17.08.2018

Hughes: Kubica ma szansę na udział w GP Belgii z Williamsem

Perez bliski pozostania w Force India na sezon 2019

Alonso: Słaba jakość wyścigów jest powodem mojego odejścia z F1

Hartley: Spoglądam bardzo pewnie w przyszłość

16.08.2018

McLaren zainteresowany pozyskaniem Estebana Ocona?

McLaren potwierdził zakontraktowanie Carlosa Sainza

Briatore: Alonso stracił motywację do dalszych startów w F1

15.08.2018

Vettel: Ferrari stać na poprawę potencjału

Alonso chwali kierunek ostatnich zmian w McLarenie

ESPN: McLaren potwierdzi w czwartek dwuletni kontrakt z Sainzem

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (1)

14.08.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Fernando Alonso zakończy karierę w Formule 1 po sezonie 2018

Niki Lauda może w tym roku nie wrócić do padoku F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wolff: Formuła 1 jest podstawowym biznesem dla Mercedesa

Szef ekipy przyznał, że koncern ceni transfer technologii z bolidów do samochodów drogowych.
Mateusz Szymkiewicz, 5 czerwca 2018, wyświetlenia: 1761<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Toto Wolff stwierdził, że Formuła 1 jest „podstawowym biznesem” dla koncernu Mercedesa.

Niemiecki producent zdominował ostatnie cztery sezony w Królowej Sportów Motorowych, lecz w związku ze zmianami w serii planowanymi od 2021 roku grozi odejściem wspólnie z Ferrari. Mimo to podczas weekendu w Monako wszyscy producenci zgodzili się porzucić MGU-H w nowej formule silnikowej, natomiast teraz szef fabrycznego zespołu Mercedesa zasugerował, iż Formuła 1 jest zbyt ważną platformą dla producenta ze Stuttgartu.

„Formuła 1 jest częścią naszego podstawowego biznesu” – powiedział Toto Wolff. „To nie jest dla nas po prostu platforma marketingowa. Mamy tu bezpośredni transfer technologii i utożsamiamy ten sport z naszą marką. Chcemy tu zostać, ponieważ to jest dla nas jedyna globalna platforma, która jest opłacalna”.

Mimo to Mercedes zadeklarował wejście do Formuły E od sezonu 2019/20 i Austriak zapytany, czy mistrzostwa elektrycznych bolidów mogą wyprzeć w przyszłości Formułę 1, odpowiedział: „Formuła 1 jest prawdziwym topem jeśli chodzi o wyścigi. Mimo to elektryfikacja ma miejsce i to dobra wiadomość dla każdej marki. Trzy lata temu nie dałbym szansy Formule E, ale to się zmieniło. Jest ona zaadresowana do młodej, zurbanizowanej grupy. Organizatorzy wykonali dobrą pracę. To baza, którą jesteśmy zainteresowani. Dla nas to jednak uzupełnienie dla Formuły 1, nie konkurencja” – zakończył Wolff.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.08.2018  McLaren zainteresowany pozyskaniem Estebana Ocona?
15.08.2018  Vettel: Ferrari stać na poprawę potencjału
14.08.2018  Niki Lauda może w tym roku nie wrócić do padoku F1
07.08.2018  Patryk Krutyj członkiem e-sportowej ekipy Mercedesa
03.08.2018  Lekarze pozytywnie oceniają stan Nikiego Laudy
Tagi:
Mercedes
Wolff T.
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca