F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.08.2018

Button: Alonso nie blefuje nie wykluczając powrotu do F1

Grosjean: Nie dołączyłem do Haasa licząc na posadę w Ferrari

Abiteboul: Standardowe elementy jednostki powstrzymałyby obawy o oszustwa

18.08.2018

Vergne otrzymał wstępne zapytanie od jednego z zespołów Formuły 1

Kubica: W bolidzie jestem w siedemdziesięciu procentach leworęczny

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (2)

17.08.2018

Hughes: Kubica ma szansę na udział w GP Belgii z Williamsem

Perez bliski pozostania w Force India na sezon 2019

Alonso: Słaba jakość wyścigów jest powodem mojego odejścia z F1

Hartley: Spoglądam bardzo pewnie w przyszłość

16.08.2018

McLaren zainteresowany pozyskaniem Estebana Ocona?

McLaren potwierdził zakontraktowanie Carlosa Sainza

Briatore: Alonso stracił motywację do dalszych startów w F1

15.08.2018

Vettel: Ferrari stać na poprawę potencjału

Alonso chwali kierunek ostatnich zmian w McLarenie

ESPN: McLaren potwierdzi w czwartek dwuletni kontrakt z Sainzem

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (1)

14.08.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Fernando Alonso zakończy karierę w Formule 1 po sezonie 2018

Niki Lauda może w tym roku nie wrócić do padoku F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Poprawki zapewnią Hondzie wzrost mocy o 40 koni mechanicznych?

Duże nadzieje z jednostką szykowaną na Kanadę wiąże Pierre Gasly.
Mateusz Szymkiewicz, 5 czerwca 2018, wyświetlenia: 3160<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Spekuluje się, że poprawki jednostki na Grand Prix Kanady mogą zapewnić Hondzie wzrost mocy nawet o czterdzieści koni mechanicznych.

Japoński producent na najbliższą rundę w Montrealu przywiezie pierwszy w tym sezonie duży pakiet udoskonaleń układu napędowego. Przyszykowane poprawki mają dotyczyć głównie silnika spalinowego i według informacji do jakich dotarły media, Honda może zanotować drastyczny wzrost mocy.

Weekend w Kanadzie jest o tyle istotny dla Hondy, gdyż poprawki ma przywieźć również Renault, czyli aktualny dostawca silników Red Bulla. W sytuacji gdyby jednostka producenta z Tokio w bolidzie Toro Rosso prezentowała zadowalające osiągi, stajnia z Milton Keynes może przekonać się do zawarcia umowy na współpracę od 2019 roku.

Zawodnik Toro Rosso – Brendon Hartley, zapytany czego spodziewa się po poprawkach Hondy, odpowiedział: „Nie znam dokładnych liczb. Uważam, że lepiej zadać te pytanie komuś z Hondy lub Toro Rosso. Myślę jednak, iż powinniśmy wykonać poważny krok naprzód”.

Z kolei drugi kierowca ekipy, Pierre Gasly, przyznał, że nie może się już doczekać wypróbowania nowego silnika. „Poczekam do piątku by zobaczyć jaka jest różnica. Czasami w Formule 1 nie wszystko idzie tak jak oczekujesz, lecz zdarza się, że jest lepiej, więc chcę to sprawdzić. Jestem bardzo podekscytowany tymi poprawkami” – stwierdził Francuz.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.08.2018  Verstappen nie martwi się częstymi karami nakładanymi na Toro Rosso
03.08.2018  Tost: Szczęśliwie dla nas McLaren popełnił błąd rozstając się z Hondą
02.08.2018  Horner: Sezon 2019 będzie przejściowym dla Red Bulla i Hondy
23.07.2018  Mateschitz: Red Bull oraz Honda celują w sam szczyt
22.07.2018  Pierre Gasly wystartuje z końca stawki do Grand Prix Niemiec
Tagi:
Honda
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piro, 05.06.2018 17:13[!]
Na miejscu Brendona aż tak bym się nie cieszył bo czeka go kara praktycznie statu z końca stawki:
Kod
Driver ICE(3) TC(3) MGU-H(3) MGU-K(2) ES(2) CE(2) Toro Rosso/Honda Brendon Hartley 2 3 3 2 2 2
Nitros, 05.06.2018 20:04[!]
Mclaren by sobie pluł w brodę jakby ot tak nagle Honda poprawiła osiągi jednostki i rzeczywiście nawiązała równą walkę z czołówką.
marios76, 05.06.2018 20:59[!]
@Nitros Pluje sobie w brode, ze sie dal nabrac na 3 lata strat nie do opisania. Po zmianie silnika po 4 wyscigach uzbierali wiecej punktow niz przez caly poprzedni sezon. Toro Rosso bylo przed nimi zdobywajac okolo 2x wiecej punktow (lidera nie mieli w czterech ostatnich wyscigach) Teraz role sie odwrocily, wiec nie rozumiem zachwytow, na to co by bylo gdyby. Renault tez przywozi poprawki- a akurat na nim jezdzi McLaren. Spokojniej czekaj na wyniki i rozwoj wydarzen.
bartoszcze, 06.06.2018 07:18[!]
@piro
Średnia pozycja startowa Hartleya to 16, więc wielkiej różnicy nie zrobi...

@marios76
Zgarnęli od Hondy dziesiątki milionów, a STR pokazuje, że z Hondą da się.
marios76, 06.06.2018 08:23[!]
@bartoszcze A ile stracili wizerunkowo? W te 3 lata stracili wielu sponsorów, stracili kase z FIA okupujac koniec stawki. Honda to pokrywala.pensje Alonso, ale ile jeszcze, to ani nie wiem, ani nie jestem pewien. Na ta chwile Toro Rosso zdobywa mniejsza lub tylko podobna liczbe punktow co w zeszlym sezonie, McLaren duzo wiecej (choc to nie szczyt ich marzeń). Myślę, ze jakiekolwiek podsumowanie mozna zrobic po polowie sezonu, moze po Monza- gdzie mniej liczy sie bolid, a bardziej czysta moc silnika. Na koniec sezonu punkty i pozycje zespołów pokażą kto zyskal więcej. A jak bedzie wygladal nastepny sezon? Chetnie bym zobaczyl jak sobie z Honda poradzi Red Bull. W tym zespole lepiej bedzie widac potencjal silnika na tle najlepszych.
bartoszcze, 06.06.2018 09:04[!]
@marios76
Ale pamiętasz, że ze sponsorami to mieli krucho jeszcze za czasów Mercedesa? Legendy Dennisa o sponsorze tytularnym... (którym przez 3 lata de facto była Honda)
A na ile problemy Hondy leżały po stronie McLarena, to nadal nie wiadomo (przy wszystkich błędach, jakie zrobiła Honda).
I Toro Rosso z dużo słabszym składem i budżetem pokazuje, że da się, a McLaren jak nie walczył o podia, tak nie walczy.
dulk, 06.06.2018 09:11[!]
dokladnie - porównując Gaslego z Vandornem - obraz sukcesu McL z Renault jest odwrotny
ciekawe ile pkt zdobyłby Alonso będąc w TR

jak Honda dołoży 40KM to RB będzie miał naprawdę trudną decyzję co wybrać
kumien, 06.06.2018 11:13[!]
Już po pierwszych testach McLaren miał problem z chłodzeniem silnika. Nie zdziwiłbym się jakby upakowali silnik Hondy w taki sposób, że z automatu zawodność znacznie wzrosła. Poza tym bardziej wierzę Hondzie, że miała dopasować swój silnik do bolidu, a nie odwrotnie.

Jedynie jest pewne, że silniki Hondy nie wybuchają co weekend wyścigowy i nie wierzę, że nagle znaleźli magiczne rozwiązanie problemu.
marios76, 06.06.2018 11:50[!]
@kumien Nie nagle, tylko w CZWARTYM sezonie.
@dulk Nie wiem czy porownanie Gasly'ego z Vandorne jest mozliwe w ogole w takiej sytuacji. Na ta chwile widzimy, ze Belg sporo odstaje od Alonso, a Gasly naprawdę moze sie okazac talentem... Jak juz chcesz porownywac, to i Sainz na Asa nie wygląda, a punktow w zeszlym sezonie nazbieral sporo. Ile mialby ich Alonso? ;)
@bartoszcze Ale ja nie twierdzę ze wszystko co Honda to be, a McLaren mial idealnie.... Mial lepszy bolid niz silnik, przez trzy lata, co odbilo im sie czkawka. Ze sponsorami bylo średnio- to fakt. Ale jak jest teraz bez kilku kolejnych? A po następnym takim sezonie jeszcze ktos by odszedl. Jakos nie widze by Sauber mial takich sponsorow jak Mercedes czy Red Bull a i Williams po odejsciu Martini, watpie by pozyskal tytularnego z takimi wynikami?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca