F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.06.2018

Toyota #8 odniosła zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

16.06.2018

GP Belgii pozostanie w kalendarzu F1 co najmniej do 2021 roku

15.06.2018

Williams nie porzuci rozwoju tegorocznego bolidu

Red Bull nie zamierza ulegać ultimatum Renault

Stefano Domenicali chwali zmiany wprowadzane w Formule 1

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Rosji

Toyota #8 wyruszy z pole position do 24h wyścigu Le Mans

14.06.2018

Carey: Nowe wyścigi F1 w USA będą odbywały się na torach ulicznych

Marko: Verstappen uciszył krytyków

Mercedes potwierdzi we Francji podpisanie nowej umowy z Hamiltonem?

AMuS: Force India otrzymało pożyczkę od FOM

Villeneuve: Lauda nie powinien porównywać mego ojca do Maksa Verstappena

Ekipa Alonso z prowizorycznym pole position do wyścigu Le Mans

13.06.2018

Hankook przystąpi do przetargu na dostawcę opon w Formule 1?

Marko: Poprawki Hondy są warte 0,3 sekundy na okrążeniu

Perez: Problemy z wyprzedzaniem wynikają z Halo oraz opon Pirelli

McLaren otwarty na wypożyczenie Norrisa do innego zespołu

12.06.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Francji

Marko: Incydent z Kanady nie ma wpływu na przyszłość Hartleya

Zespoły F1 otrzymują nową wersję przepisów aero na sezon 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Gasly został zmuszony do powrotu do starszej specyfikacji silnika

Pod koniec FP3 Honda wykryła spadek mocy i zdecydowała się wymienić jednostkę napędową.
Nataniel Piórkowski, 9 czerwca 2018, wyświetlenia: 1710<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pierre Gasly przyznał, że stracił wszelkie szanse na wywalczenie dobrego rezultatu w kwalifikacjach do GP Kanady, po tym jak został zmuszony do powrotu do poprzedniej specyfikacji jednostki napędowej.

Japoński producent wprowadził w Kanadzie zmodyfikowany silnik spalinowy. Wstępne szacunki Hondy szacowały postępy na 27 koni mechanicznych. Po treningach kierowcy Toro Rosso potwierdzali, że nowy silnik jest "lepszy i szybszy". Gasly musiał jednak powrócić w sobotę do poprzedniej wersji jednostki.

„W trakcie trzeciego treningu wykryliśmy problem z silnikiem, z nowo wprowadzonym komponentem, więc musieliśmy powrócić do jednostki jakiej używaliśmy w Monako. Na torze takim jak Montreal prędkości maksymalne mają olbrzymie znaczenie. To pokrzyżowało nam szyki. Gdy ocierasz się o awans do Q2 zawsze czujesz frustrację” – powiedział Francuz po zakończeniu udziału w kwalifikacjach.

Dyrektor techniczny Hondy – Toyuharu Tanabe wyjaśniał, że pod koniec sobotniego treningu w bolidzie Gasly'ego doszło do spadku mocy. „Kierując się ostrożnością zadecydowaliśmy o wymianie całego zespołu napędowego. Ponieważ Pierre korzystał już wcześniej z tej jednostki nie zostaną na niego nałożone żadne kary. Analizujemy teraz dokładnie wszystkie dane, aby ustalić źródło problemu”.

Hartley, który bez przeszkód korzystał z nowej specyfikacji silnika zakończył czasówkę z dwunastym czasem. Gasly komentował: „Pozytywne jest to, że Brendon wykonał dobrą pracę i pokazał, na co stać zmodyfikowany silnik. Nie mogę się już doczekać, by nowa jednostka powróciła do mojego bolidu. Jutrzejszy wyścig nie zapowiada się na łatwy, ale zawsze trzeba mieć nadzieję. Nie będzie łatwo, ale w wyścigach nigdy nie jest łatwo. Muszę dać z siebie wszystko. Zobaczymy na ile to wystarczy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.06.2018  Gasly rozpocznie wyścig w Kanadzie z ostatniego rzędu
09.06.2018  Red Bull chce wybrać dostawcę silników przed GP Austrii
28.05.2018  Gasly: Wydłużony stint na hipermiękkich oponach był niesamowity
11.05.2018  Gasly wybaczył Magnussenowi incydent z wyścigu w Azerbejdżanie
30.04.2018  Gasly: Magnussen to najniebezpieczniejszy kierowca z jakim się ścigałem
Tagi:
Gasly P.
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
christoff.w, 09.06.2018 23:36[!]
To już nie jest FP3 tylko P3 😉
Zomo, 10.06.2018 00:33[!]
A Hartley? On na nowym silniku? Testuje "nowo wprowadzony komponent" ?? Jeszcze sie na punktowanej pozycji dowiezie tymi dodatkowymi 27 koniami ;)
sneer, 10.06.2018 10:35[!]
Nie ma obawy, Hartley się rozwali.
al_bundy_tm, 11.06.2018 19:41[!]
@sneer
Prorok jakiś czy co? :)
Jak Ci idzie typowanie w GPM? :) poważnie pytam.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca