F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.06.2018

Autosport: Red Bull podjął decyzję o zmianie dostawcy silników

18.06.2018

Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans

Abiteboul: Renault prawie spełniło oczekiwania na pierwszą połowę sezonu

Leclerc: Przejście z F2 do Formuły 1 było trudniejsze niż sądziłem

17.06.2018

Toyota #8 odniosła zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

16.06.2018

GP Belgii pozostanie w kalendarzu F1 co najmniej do 2021 roku

15.06.2018

Williams nie porzuci rozwoju tegorocznego bolidu

Red Bull nie zamierza ulegać ultimatum Renault

Stefano Domenicali chwali zmiany wprowadzane w Formule 1

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Rosji

Toyota #8 wyruszy z pole position do 24h wyścigu Le Mans

14.06.2018

Carey: Nowe wyścigi F1 w USA będą odbywały się na torach ulicznych

Marko: Verstappen uciszył krytyków

Mercedes potwierdzi we Francji podpisanie nowej umowy z Hamiltonem?

AMuS: Force India otrzymało pożyczkę od FOM

Villeneuve: Lauda nie powinien porównywać mego ojca do Maksa Verstappena

Ekipa Alonso z prowizorycznym pole position do wyścigu Le Mans

13.06.2018

Hankook przystąpi do przetargu na dostawcę opon w Formule 1?

Marko: Poprawki Hondy są warte 0,3 sekundy na okrążeniu

Perez: Problemy z wyprzedzaniem wynikają z Halo oraz opon Pirelli

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Zespoły F1 otrzymują nową wersję przepisów aero na sezon 2019

FIA ma nadzieję, że zmodyfikowane regulacje zyskają jednomyślne poparcie.
Nataniel Piórkowski, 12 czerwca 2018, wyświetlenia: 2167<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

FIA ma nadzieję, że w tym tygodniu uda się ustalić ostateczną wersję przepisów aerodynamicznych Formuły 1, jakie mają obowiązywać od sezonu 2019.

Nowy pakiet aerodynamiczny, którego wprowadzenie ma zwiększyć możliwości wyprzedzania, został zaakceptowany przez Komisję F1 30 kwietnia – ostatniego dnia, gdy dopuszczone jest modyfikowanie przepisów bez jednomyślnego poparcia zespołów.

W trakcie spotkań z oficjelami organu zarządzającego przedstawiciele teamów zwracali uwagę na luki i niespójności w przepisach. W wyniku rozmów przygotowano poprawioną wersję regulacji – do jej zaakceptowania wymagana jest już jednak zgoda wszystkich ekip stawki.

Dyrektor wyścigów F1 – Charlie Whiting powiedział: „Nowa wersja powinna być rozesłana do zespołów w poniedziałek lub wtorek. Wprowadzone w niej modyfikacje uwzględniają uwagi zgłoszone przez niektóre zespoły. Zobaczymy, czy wszyscy będą zadowoleni. Jeśli nie dojdzie do formalnego zatwierdzenia przepisów to dysponujemy alternatywą, jaką jest wydanie serii dyrektyw technicznych, w których przedstawimy wyjaśnienia na temat obszarów, co do których mogą istnieć pewne wątpliwości”.

Brytyjczyk dodał, że rozwiązywanie sprawy dyrektywami technicznymi nie jest najlepszym rozwiązaniem. „Tworzy to bałagan. Sądzę, że każdy wolałby mieć to w przepisach. Jestem jednak przekonany, że wszystko będzie w porządku”.

Wątpliwości zespołów dotyczą obszarów, w których można lokalizować elementy nadwozia odraz konfiguracji kanałów odpowiadających za chłodzenie hamulców. Whiting tłumaczy: „Głównym celem było przyjęcie takich samych uzasadnień względem przednich i tylnych kanałów chłodzących. Niektóre zespoły nie były z tego szczególnie zadowolone, więc postanowiliśmy to sprostować”.

szef Red Bull Racing – Christian Horner po raz kolejny krytykował styl, w jakim pod koniec kwietnia wprowadzono nowe przepisy. „Ze względu na pośpiech ustalono wyjątkowo kiepskie przepisy, które teraz muszą zostać dopracowane poprzez wprowadzenie kolejnych regulacji lub dyrektury techniczne. Po co? Od kwietnia wszystko się zmieniło. Czeka nas kolejna runda dyskusji. Wszyscy wiedzą, jakie będą fundamenty nowych przepisów. Pewne kwestie wciąż wymagają jednak uporządkowania. Bez wątpienia będzie to wymagało kolejnych głosowań i kolejnych dyskusji”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.06.2018  Nielsen: Formuła 1 potrzebuje fundamentalnych zmian
04.06.2018  Niskoprofilowe opony mogą pojawić się w F1 w sezonie 2021
01.06.2018  Pirelli otwarte na wprowadzenie do F1 18-calowych felg
01.06.2018  Liberty myśli o zmianach w formacie weekendów Grand Prix
30.05.2018  Aktywne zawieszenie powróci do F1 jako standardowy system?
Tagi:
Przepisy
Whiting C.
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
krzysed, 12.06.2018 15:52[!]
Coś czuję że po takich szybkich zmianach będzie dużo luk w przepisach, zespoły będą miały duże pole manewru i ktoś wymyśli coś innowacyjnego i będzie dominacja jednego zespołu, przynajmniej na początku sezonu
al_bundy_tm, 13.06.2018 10:06[!]
Tak to jest jak się robi reformy na gwałt... bo 30sty, bo 30sty...
Do 30stego kwietnia to trzeba PIT wysłać, a nie reformę F1 wprowadzać :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca