F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Ticktum startuje w serii, która nie zapewnia punktów do superlicencji

Alonso: Większość kierowców dołączyłaby do McLarena przed sezonem 2015

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Zespoły F1 otrzymują nową wersję przepisów aero na sezon 2019

FIA ma nadzieję, że zmodyfikowane regulacje zyskają jednomyślne poparcie.
Nataniel Piórkowski, 12 czerwca 2018, wyświetlenia: 2559<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

FIA ma nadzieję, że w tym tygodniu uda się ustalić ostateczną wersję przepisów aerodynamicznych Formuły 1, jakie mają obowiązywać od sezonu 2019.

Nowy pakiet aerodynamiczny, którego wprowadzenie ma zwiększyć możliwości wyprzedzania, został zaakceptowany przez Komisję F1 30 kwietnia – ostatniego dnia, gdy dopuszczone jest modyfikowanie przepisów bez jednomyślnego poparcia zespołów.

W trakcie spotkań z oficjelami organu zarządzającego przedstawiciele teamów zwracali uwagę na luki i niespójności w przepisach. W wyniku rozmów przygotowano poprawioną wersję regulacji – do jej zaakceptowania wymagana jest już jednak zgoda wszystkich ekip stawki.

Dyrektor wyścigów F1 – Charlie Whiting powiedział: „Nowa wersja powinna być rozesłana do zespołów w poniedziałek lub wtorek. Wprowadzone w niej modyfikacje uwzględniają uwagi zgłoszone przez niektóre zespoły. Zobaczymy, czy wszyscy będą zadowoleni. Jeśli nie dojdzie do formalnego zatwierdzenia przepisów to dysponujemy alternatywą, jaką jest wydanie serii dyrektyw technicznych, w których przedstawimy wyjaśnienia na temat obszarów, co do których mogą istnieć pewne wątpliwości”.

Brytyjczyk dodał, że rozwiązywanie sprawy dyrektywami technicznymi nie jest najlepszym rozwiązaniem. „Tworzy to bałagan. Sądzę, że każdy wolałby mieć to w przepisach. Jestem jednak przekonany, że wszystko będzie w porządku”.

Wątpliwości zespołów dotyczą obszarów, w których można lokalizować elementy nadwozia odraz konfiguracji kanałów odpowiadających za chłodzenie hamulców. Whiting tłumaczy: „Głównym celem było przyjęcie takich samych uzasadnień względem przednich i tylnych kanałów chłodzących. Niektóre zespoły nie były z tego szczególnie zadowolone, więc postanowiliśmy to sprostować”.

szef Red Bull Racing – Christian Horner po raz kolejny krytykował styl, w jakim pod koniec kwietnia wprowadzono nowe przepisy. „Ze względu na pośpiech ustalono wyjątkowo kiepskie przepisy, które teraz muszą zostać dopracowane poprzez wprowadzenie kolejnych regulacji lub dyrektury techniczne. Po co? Od kwietnia wszystko się zmieniło. Czeka nas kolejna runda dyskusji. Wszyscy wiedzą, jakie będą fundamenty nowych przepisów. Pewne kwestie wciąż wymagają jednak uporządkowania. Bez wątpienia będzie to wymagało kolejnych głosowań i kolejnych dyskusji”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.01.2019  FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych
21.01.2019  Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021
17.01.2019  Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie
09.01.2019  Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent
03.01.2019  F1 proponuje zakaz testów wyścigowych opon podczas piątkowych treningów
Tagi:
Przepisy
Whiting C.
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
krzysed, 12.06.2018 15:52[!]
Coś czuję że po takich szybkich zmianach będzie dużo luk w przepisach, zespoły będą miały duże pole manewru i ktoś wymyśli coś innowacyjnego i będzie dominacja jednego zespołu, przynajmniej na początku sezonu
al_bundy_tm, 13.06.2018 10:06[!]
Tak to jest jak się robi reformy na gwałt... bo 30sty, bo 30sty...
Do 30stego kwietnia to trzeba PIT wysłać, a nie reformę F1 wprowadzać :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca