F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.08.2018

Button: Alonso nie blefuje nie wykluczając powrotu do F1

Grosjean: Nie dołączyłem do Haasa licząc na posadę w Ferrari

Abiteboul: Standardowe elementy jednostki powstrzymałyby obawy o oszustwa

18.08.2018

Vergne otrzymał wstępne zapytanie od jednego z zespołów Formuły 1

Kubica: W bolidzie jestem w siedemdziesięciu procentach leworęczny

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (2)

17.08.2018

Hughes: Kubica ma szansę na udział w GP Belgii z Williamsem

Perez bliski pozostania w Force India na sezon 2019

Alonso: Słaba jakość wyścigów jest powodem mojego odejścia z F1

Hartley: Spoglądam bardzo pewnie w przyszłość

16.08.2018

McLaren zainteresowany pozyskaniem Estebana Ocona?

McLaren potwierdził zakontraktowanie Carlosa Sainza

Briatore: Alonso stracił motywację do dalszych startów w F1

15.08.2018

Vettel: Ferrari stać na poprawę potencjału

Alonso chwali kierunek ostatnich zmian w McLarenie

ESPN: McLaren potwierdzi w czwartek dwuletni kontrakt z Sainzem

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (1)

14.08.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Fernando Alonso zakończy karierę w Formule 1 po sezonie 2018

Niki Lauda może w tym roku nie wrócić do padoku F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Perez: Problemy z wyprzedzaniem wynikają z Halo oraz opon Pirelli

Z zarzutami jakoby sama F1 była mało widowiskowa nie zgadzają się Vettel oraz Ross Brawn.
Mateusz Szymkiewicz, 13 czerwca 2018, wyświetlenia: 3182<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sergio Perez uważa, że wprowadzenie systemu Halo oraz opony Pirelli mocno przyczyniły się do niskiej liczby manewrów wyprzedzania w sezonie 2018.

Po Grand Prix Kanady spadła spora krytyka na Formułę 1 za mało widowiskowe zmagania, a także brak licznych manewrów wyprzedzania na torze. W zmianach pozycji nie pomogło nawet wprowadzenie trzeciej strefy aktywacji DRS, co wcześniej miało miejsce tylko na ulicznym obiekcie w Melbourne.

Z krytyką rundy w Montrealu oraz wcześniejszego Grand Prix Monako zgadza się dyrektor ds. sportowych Formuły 1 – Ross Brawn. „Nie możemy się nie zgodzić, że kwalifikacje w Monako oraz Kanadzie były bardziej ekscytujące od wyścigów. W Monako można się tego spodziewać, ale w Montrealu zazwyczaj kwestia zwycięzcy nie jest pewna do samego końca”.

Lider klasyfikacji – Sebastian Vettel, uważa jednak, że Formuła 1 zawsze miała nudne wyścigi i nie można brnąć za daleko w krytyce. „Nie lubię tego jak ludzie są dzisiaj krótkowzroczni. W tym roku mieliśmy siedem wyścigów i uważam, że część z nich była fenomenalna, a niektóre nudne. W tym tygodniu rozpoczyna się Mundial i gwarantuję wam, iż część meczów nie będzie ekscytująca, ale ludzie wciąż będą je oglądać”.

W dalszej części wypowiedzi Ross Brawn zgodził się z opinią kierowcy Ferrari, podkreślając, że walka w czołówce po raz pierwszy od kilku lat jest tak wyrównana. „Zgadzam się z Vettelem. Nie każdy wyścig może być ekscytujący, nawet jeżeli chcemy zmierzać w tym kierunku. Ludzie oglądają zmagania dla całych mistrzostw. Podobnie jak Vettel jestem fanem piłki nożnej” – dodał 63-latek.

Z kolei zawodnik Force India, Sergio Perez, stwierdził, że źródłem problemów z wyprzedzaniem jest system Halo oraz opony Pirelli charakteryzujące się niską degradacją. „Nie rozumiem dlaczego wyprzedzanie jest niemożliwe. Tegoroczne bolidy są cięższe z powodu Halo i to nie jest pomocne. Mimo to różnica w tempie potrzebna do manewru wyprzedzania jest ogromna. Uważam, iż tak długo jak Pirelli nie zdecyduje się na dramatyczny krok, wciąż będziemy mieli nudne wyścigi” – powiedział Meksykanin.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.08.2018  Perez bliski pozostania w Force India na sezon 2019
10.08.2018  Perez nie wyklucza zmiany zespołu przed nadchodzącym sezonem
29.07.2018  Perez: Zostałem poproszony, by zawnioskować o wyznaczenie administratora
28.07.2018  Force India nie żywi urazy do Sergio Pereza
28.07.2018  Force India trafiło pod kontrolę administratora
Tagi:
Perez S.
Vettel S.
Brawn R.
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
krzysiek000, 13.06.2018 15:34[!]
W tym sezonie jest sporo jaskrawości. Albo wyścig jest emocjonujący, albo beznadziejnie nudny. Nie ma nic po środku.
Falarek, 13.06.2018 17:16[!]
Nie mam nic przeciwko nudnym wyścigom pod warunkiem że wygrywa Ferrari :)
bartoszcze, 13.06.2018 17:24[!]
Zaintrygował mnie tym zwalaniem na halo, a to tylko sprawa ciężaru. W Chinach było lżejsze?
badi20, 13.06.2018 18:25[!]
Ja mogę oglądać nawet wyścig w którym byłyby zaledwie 2-3 manewry wyprzedzania pod warunkiem że wygra ktoś inny od Mercedesa.
teambuktu, 13.06.2018 18:26[!]
Znowu zgadzam się w pełni z Vettelem. Przeważnie mówi z sensem.
Za to Perez wprost przeciwnie :)
Sasilton, 13.06.2018 18:49[!]
Monaco i Kanada to przykład najnudniejszego możliwe wyścigu F1.
Problem w tym że tak nudne wyścigi były obok siebie. Zazwyczaj takie wyścigi trafiają się może 3 razy do roku, teraz były 2 razy z rzędu.
derwisz, 14.06.2018 01:32[!]
Następnym nudnym wyścigiem może być GP Węgier.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca