F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2018

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Lauda: Mercedes próbował podpisać kontrakt z Verstappenem

Do rozmów stajni z Brackley z Holendrem miało dojść latem ubiegłego roku.
Nataniel Piórkowski, 6 lipca 2018, wyświetlenia: 1783<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Niki Lauda ujawnił, że w ubiegłym roku Mercedes próbował podpisać kontrakt z Maxem Verstappenem.

Wysiłki teamu Srebrnych Strzał nie przyniosły efektu. Verstappen podjął decyzję o kontynuowaniu kariery w Red Bullu. Lauda stwierdził, że stało się tak tylko dlatego, że „Helmut Marko był szybszy”.

„Tak, naprawdę rozmawialiśmy z Verstappenem. W lecie ubiegłego roku prowadziliśmy rozmowy z Maxem i jego ojcem. Hamilton jest najlepszym kierowcą, ale potrzebuje partnera z zespołu, który będzie wywierał na nim presję. Wtedy Lewis może naprawdę pokazać, jakie są jego pełne możliwości. Potrzebuje kogoś, kto będzie na niego naciskał, aby poprawiał się na torze” – wyjaśniał dyrektor niewykonawczy teamu Mercedesa w telewizji ORF.

Gdy Mercedes stracił szansę na przejęcie Verstappena podjął decyzję o przedłużeniu umowy z Valtterim Bottasem. Oczekuje się, że Fin podpisze wkrótce nowy kontrakt z niemieckim zespołem na sezony 2019 i 2020. Dwuletnią umowę ma także wkrótce parafować Lewis Hamilton.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.12.2018  Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa
10.12.2018  Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1
07.12.2018  Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika
25.11.2018  Bottas straci inżyniera wyścigowego przed sezonem 2019
24.11.2018  Wolff dementuje plotki o kontrakcie Ocona na starty w Mercedesie w 2020 roku
Tagi:
Mercedes
Verstappen M.
Lauda N.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bartoszcze, 06.07.2018 11:01[!]
To sugestia, że Ricciardo byłby na to za słaby?
JuJu_Hound, 06.07.2018 11:21[!]
To nie sugestia ale powiedziane wprost ze Valterii to dobry chłopak ale za wolny. Czekają az Ocon nabierze doswiadzenia oraz pokona Pereza.
rocque, 06.07.2018 22:22[!]
W zeszłym roku Lauda utrzymywał, że Red Bull przepłacił ;) Chciałbym poznać stanowisko Verstappena - w Red Bullu odgrażali się, że jak nie będzie fotela w głównym zespole to zwijają się do innej ekipy, a teraz podobno było zainteresowanie aktualnych mistrzów i tak po prostu wziął więcej pieniędzy?

Czyżby to była kość niezgody pomiędzy Laudą i Wolffem? Ten drugi ciągle chwali korzyści wynikające z obecnej sytuacji, a wcześniej zdaje się podzielał stanowisko Laudy - "rywalizacja jest dobra dla zespołu". Równie dobrze ktoś tu ściemnia.
Cytat bartoszcze :
To sugestia, że Ricciardo byłby na to za słaby?

Z Verstappena można było próbować zrobić najmłodszego mistrza świata? Młody gniewny: przebojowy i bezkompromisowy. Na papierze (bo jednak Verstappen jeszcze błędy popełnia) skład Ferrari ani Red Bulla nie miałby szans, wyciągnęliby "gwiazdę przyszłości" konkurentowi i byłoby to swego rodzaju zwieńczenie dominacji Mercedesa. Na wypadek odejścia Hamiltona mają Ocona w obwodzie.
Jeśli słowa Laudy to prawda (a Wolffa kłamstwo) i Bottas aż tak im nie pasuje, to kilku kandydatów znalazłoby się (takich przynajmniej na wygranie WCC), ale jednak nic ani nikt nie sugeruje takiego scenariusza. Odnośnie Verstappena nie przychodzi mi do głowy nic innego niż szeroko rozumiany marketing.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca