F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

12.12.2018

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Mercedes dokonał wymiany jednostki napędowej w bolidzie Bottasa

Nowy silnik spalinowy, turbosprężarka, MGU-H i MGU-K są ostatnimi z regulaminowej puli Fina.
Nataniel Piórkowski, 6 lipca 2018, wyświetlenia: 1376<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Mercedes dokonał wymiany jednostki napędowej w bolidzie Valtteriego Bottasa.

Inżynierowie niemieckiego zespołu potwierdzili, że przyczyną awarii do jakiej doszło w bolidzie Fina podczas wyścigu o GP Austrii był wyciek z układu hydraulicznego. Istnieją jednak obawy, że w wyniku usterki uszkodzone mogły zostać także elementy zespołu napędowego.

Podobny niepokój dotyczył również jednostki znajdującej się w bolidzie Lewisa Hamiltona, który odpadł z wyścigu po spadku ciśnienia w układzie paliwowym. Analiza przeprowadzona przez zespół potwierdziła jednak, że silnik nie został uszkodzony.

Bottas otrzymał niemal pełną nową jednostkę napędową, w skład której wchodzą silnik spalinowy, turbosprężarka, MGU-H i MGU-K. Każdy z tych elementów jest ostatnim znajdującym się w regulaminowej puli Fina. W przypadku gdy ten będzie musiał przed końcem sezonu skorzystać z nowych części składowych zostaną na niego nałożone kary cofnięcia na starcie.

Po dokładnej kontroli w Brixworth jednostka używana przez Bottasa we Francji i Austrii będzie mogła zostać wykorzystana podczas piątkowych zajęć na Hockenheimringu. Jeśli nie dojdzie w niej do kolejnych awarii będzie mogła ona powrócić do zapasowej puli Fina na kolejne wyścigi.

Rzecznik Mercedesa potwierdził:„ Kierujemy się ostrożnością. Jednostka napędowa numer dwa została wystawiona na działanie wysokich temperatur. Korzystanie z niej tutaj mogłoby pociągać za sobą pewne ryzyko. Valtteri korzysta więc tutaj z nowych elementów. Na Hockenheim ponownie użyjemy PU2, aby dokonać dokładnej oceny”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.12.2018  Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally
01.12.2018  Bottas: Każdy wyścig w sezonie 2019 potraktuję jakby miał być ostatnim
27.11.2018  Bottas najszybszy w porannej wtorkowej sesji testów ogumienia
26.11.2018  Bottas: GP Abu Zabi stanowi dobre zobrazowanie mojego ostatniego sezonu
25.11.2018  Bottas straci inżyniera wyścigowego przed sezonem 2019
Tagi:
Bottas V.
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 06.07.2018 11:54[!]
Formula 1. Szybkosc zamieniono na strategie i taktyke podporzadkowane komponentom. Kiedys budżety zespolow byly 10razy nizsze a silnik zmieniano co wyscig. W sumie czetro oba, bo na kwalifikacje byl inny :)
viertolcia, 06.07.2018 15:04[!]
@marios76 No, niebardzo :) pod koniec ery V10, w 2004 (ostatni rok nowych silników na każdy wyścig - wtedy już weekend), budżety najbogatszych (Ferrari, McLaren, Toyota) też już były grubo powyżej 400mln $ / sezon
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca