F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Mercedes dokonał wymiany jednostki napędowej w bolidzie Bottasa

Nowy silnik spalinowy, turbosprężarka, MGU-H i MGU-K są ostatnimi z regulaminowej puli Fina.
Nataniel Piórkowski, 6 lipca 2018, wyświetlenia: 1271<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Mercedes dokonał wymiany jednostki napędowej w bolidzie Valtteriego Bottasa.

Inżynierowie niemieckiego zespołu potwierdzili, że przyczyną awarii do jakiej doszło w bolidzie Fina podczas wyścigu o GP Austrii był wyciek z układu hydraulicznego. Istnieją jednak obawy, że w wyniku usterki uszkodzone mogły zostać także elementy zespołu napędowego.

Podobny niepokój dotyczył również jednostki znajdującej się w bolidzie Lewisa Hamiltona, który odpadł z wyścigu po spadku ciśnienia w układzie paliwowym. Analiza przeprowadzona przez zespół potwierdziła jednak, że silnik nie został uszkodzony.

Bottas otrzymał niemal pełną nową jednostkę napędową, w skład której wchodzą silnik spalinowy, turbosprężarka, MGU-H i MGU-K. Każdy z tych elementów jest ostatnim znajdującym się w regulaminowej puli Fina. W przypadku gdy ten będzie musiał przed końcem sezonu skorzystać z nowych części składowych zostaną na niego nałożone kary cofnięcia na starcie.

Po dokładnej kontroli w Brixworth jednostka używana przez Bottasa we Francji i Austrii będzie mogła zostać wykorzystana podczas piątkowych zajęć na Hockenheimringu. Jeśli nie dojdzie w niej do kolejnych awarii będzie mogła ona powrócić do zapasowej puli Fina na kolejne wyścigi.

Rzecznik Mercedesa potwierdził:„ Kierujemy się ostrożnością. Jednostka napędowa numer dwa została wystawiona na działanie wysokich temperatur. Korzystanie z niej tutaj mogłoby pociągać za sobą pewne ryzyko. Valtteri korzysta więc tutaj z nowych elementów. Na Hockenheim ponownie użyjemy PU2, aby dokonać dokładnej oceny”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.07.2018  Bottas: Wiedziałem, że stracę prowadzenie na rzecz Vettela
01.07.2018  Mercedes: Usterki w bolidach nie były związane z pracą silnika
30.06.2018  Bottas: Jestem spragniony zwycięstwa
29.06.2018  Hamilton: Mam nadzieję, że poprawki wzbudzą niepokój u rywali Mercedesa
26.06.2018  Mercedes gotowy potwierdzić skład kierowców na sezon 2019
Tagi:
Bottas V.
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 06.07.2018 11:54[!]
Formula 1. Szybkosc zamieniono na strategie i taktyke podporzadkowane komponentom. Kiedys budżety zespolow byly 10razy nizsze a silnik zmieniano co wyscig. W sumie czetro oba, bo na kwalifikacje byl inny :)
viertolcia, 06.07.2018 15:04[!]
@marios76 No, niebardzo :) pod koniec ery V10, w 2004 (ostatni rok nowych silników na każdy wyścig - wtedy już weekend), budżety najbogatszych (Ferrari, McLaren, Toyota) też już były grubo powyżej 400mln $ / sezon
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca